Klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gulden middenweg. Niet elke conspiracy is een aluhoedjeverhaal maar heel veel nou eenmaal wel. Om de simpele reden dat Ockhams' razor toch vaak opgaat.
Tot het allemaal te laat. Tot je niet meer kunt leven zoals je wilt en dan is het te laat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.
1.5 jaar bikkelen en dan een jaar weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer in Nederland, net als het gewone klootjesvolk.
Ik vind de Hollow Earth-theorie toch zo prachtig. Ze moeten dat verfilmen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in veel conspiracy theorieën zitten dan ook wel weer een kern van waarheid. Even de compleet vergezochte dingen als de maan als een man made object of de holle aarde.
Wel leuk leesvoer trouwens.
En dat de greys (aliens) daar basissen hebben gebouwd enzquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in veel conspiracy theorieën zitten dan ook wel weer een kern van waarheid. Even de compleet vergezochte dingen als de maan als een man made object of de holle aarde.
Wel leuk leesvoer trouwens.
En de targets weten dat ook al en gebruiken al lang geen mobiel meer. Is nu alleen om de gewone man af te luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.
Het gaat natuurlijk niet om de technologie dat je via je telefoon gevolgd wordt, dat je afgeluisterd wordt en dat wordt door gespeeld aan derde (buiten Nederland) of dat heel jouw internetprofiel bekend is bij grote machtige bedrijven als Google.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak mensen zeggen, maar volgens mij is dat nogal onzin. Er is al tijden bekend dat telefoons overal gevolgd kunnen worden, bijvoorbeeld. Vér voor de eerste smartphone.
Oneens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er heel veel is wat we niet weten, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ja, het zou zo kunnen zijn gegaan maar daar komen we nooit achter en bovendien is het toch al gebeurd en boeit het verder niet.
Kleedhokjes, je mag pas met de vlucht mee als je een special VS-safe onderbroek aan hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Time las ik dat die onderbroekenbom-makert nu iets heeft ontwikkeld wat zelfs met allerbeste scanners niet is te vinden.
Het is nu wachten tot je je helemaal moet uitkleden om een vlucht naar de VS te pakken.
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de targets weten dat ook al en gebruiken al lang geen mobiel meer. Is nu alleen om de gewone man af te luisteren.
Dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.
Zoals ik eerder zei: ik denk niet dat telefonie en internet op relatief grote schaal gemonitord kan worden (al is het absoluut natuurlijk heel veel data). Verder ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de technologie dat je via je telefoon gevolgd wordt, dat je afgeluisterd wordt en dat wordt door gespeeld aan derde (buiten Nederland) of dat heel jouw internetprofiel bekend is bij grote machtige bedrijven als Google.
Maar het is wél een (groot) probleem als al deze gegevens gekoppeld (kunnen) worden aan elkaar. En dat is nu dus wel aan de gang met de NSA voor op.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus?
Voor de gewone man hebben we nu trouwens gewoon cookies die ons volgen op de interwebz.
Kunnen natuurlijk wel automatisch laten scannen op steekwoorden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat op grote schaal gebeurt. Om de simpele reden dat het niet mogelijk is 'de gewone man' af te luisteren. Er worden in het allerslechtste scenario zo'n 25.000 telefoons per jaar afgeluisterd, wat zou betekenen dat je eeuwen nodig hebt alle telefoons af te luisteren.
Nee, dat het (nog) op kleine schaal gebeurt maakt het toch niet meteen een goed iets?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?Dat wat ik geloof er niet toe doet? Of wat?
Nee, maar het hele Big Brother-verhaal is juist gebaseerd op het idee dat iedereen altijd in de gaten wordt gehouden. Als het maar om kleine percentages gaat is dat dus niet aan de orde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat het (nog) op kleine schaal gebeurt maakt het toch niet meteen een goed iets?
Ik volg je mee. truste allenquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:21 schreef Tchock het volgende:
En nu ga ik slapen. Als je een goede hacker bent mag je meekijken via mijn webcam. Adieu!
sup?quote:Op donderdag 13 februari 2014 03:25 schreef Typisch het volgende:
Trusten.
Kan niet slapen.![]()
Zoveel stress teveel.
*insert kempi song*
En ondertussen 'donder op' zeggen als ik in VBL post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:50 schreef xcachet het volgende:
Oh knut in GRTD. Wie had dat ooit gedacht.
Het is wat meidquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ondertussen 'donder op' zeggen als ik in VBL post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |