quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
En dan toch een kutrace rijden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie opening, goeie ronde, goeie slotronde
Joh
Tweelingen he, die denken hetzelfde over dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zijn ook echte vrienden volgens mij
Geniaal ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef wimderon het volgende:
Zo, Jan doet hier even wat geheimen voor een goede 1000 meter uit de doeken.
Wat minder hard fladderen dan, dan vliegen die veren tenminste niet zo in de rondte en kun je je beeldscherm gewoon zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat stond eerst in beeld dan. Ben druk he.
Ik ken er ook een paar die niet echt goed met elkaar overweg kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tweelingen he, die denken hetzelfde over dingen.
Frank en Ronald de Boer bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar die niet echt goed met elkaar overweg kunnen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat minder hard fladderen dan, dan vliegen die veren tenminste niet zo in de rondte en kun je je beeldscherm gewoon zien.
Dat absoluutquote:
De Boss. Senk joe!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig won Bos toen niet van van Velde
Die was in zijn vrije tijd hitman van de Yakuza.quote:
Avondje op niveau dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef wimderon het volgende:
Davis zou zo maar kunnen winnen, dat zijn uitspraken.
Echt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank en Ronald de Boer bijvoorbeeld.
Frank en Ronald, dat is als water en vuur.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht dat die wel goed met elkaar waren
In de tweede rit mag het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap 1 ding niet. Van de week mochten de Nederlanders niet uitkomen in dezelfde rit en morgen wel?
Wanneer won de 500 meter winnaar voor het laatst de 1000?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef heywoodu het volgende:
"De 500 meter winnaar doet ook altijd heel goed mee op de 1000 meter."
Morgen ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap 1 ding niet. Van de week mochten de Nederlanders niet uitkomen in dezelfde rit en morgen wel?
5km winnaar ook goed op de 10km.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Montov het volgende:
500m winnaar ook goed op de 1000m. Wow.
Mo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer won de 500 meter winnaar voor het laatst de 1000?
1980quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eric Heiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1980, Heiden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heiden dus. Tsja, dat is toch een klasse apart.quote:
sJANie. Jawel dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Oh verkeerd begrepen, Davis is natuurlijk geen Nederlander
Volgens mij nog nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heiden dus. Tsja, dat is toch een klasse apart.
En bij de vrouwen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)rspelen_1994#500_m_2quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En bij de vrouwen?
volgensmij was dat blair in 94quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En bij de vrouwen?
Mag van mij ookquote:
Dit.quote:
Hij zit nu in de politiek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was in zijn vrije tijd hitman van de Yakuza.
Dan slaap ik nog hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat het morgen om drie uur begint, dan kan ik het helemaal zien
Ik weet mijn ergenis nog redelijk te verberen, maar jij nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij iets mist is ook al wel duidelijk geworden ja.
Ijshockeyers met tanden zijn als paralympiërs zonder handicap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IJshockeyers zonder tanden zijn als vogels zonder benen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ijshockeyers met tanden zijn als paralympiërs zonder handicap.
moet je weer persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij iets mist is ook al wel duidelijk geworden ja.
En dan ben ik er nog niet eens de hele dag bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet mijn ergenis nog redelijk te verberen, maar jij niet
Dimi is geen zwerverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Redefine het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van die snowboard zwervers in pak.
Hipsters galore.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Die zien er zonder snowboard helemaal niet uit als snowboarders.
Dolf zegt al meer dan De Rabbijn.quote:
Victor en Dolfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zou zo Victor en Rolf kunnen zeggen.
Haatbaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die baard gaat er met dat snowboard vandoor.
Je hebt gelijk. Een hipster en een zwerver.quote:
En Dolf ook nietquote:
Koraalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef PinkLow het volgende:
Wat voor kleur moet die blouche voorstellen dan? Vage kleur
Nice.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leef je uit:
http://www.ewoudbroeksma.com/Archive/sportarchief?page=1
Bij deze beelden: Dat moet pijn doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Als Mart er had gezeten had hij gezegd: jullie kunnen altijd nog gaan roeien.
Verdomme wat was dat een uitzending zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Als Mart er had gezeten had hij gezegd: jullie kunnen altijd nog gaan roeien.
Ik ook. Goede zet van de NOS.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Tobias wel een held hoor deze Spelen
Met z'n frontside 1080's en truck drivers enzo
Yolo. McTwist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ah zat Tobias bij de nos.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ja. Voor het eerst vallen tijdens de Spelen is zwaar klote.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Dolf is wel echt veel harder teleurgesteld dan hij wil laten zien.
Ja zoiets?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
21quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
Echte liefdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.
26quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog was
Hoi Hansie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje!
Ik heb te veel funny videos gezien.
Waardeloos dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog was
Zelf vinden ze de X-Games nog belangrijker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit niet zo interessant, laat dit lekker in het circus waar het hoort.
Ik vind het wel leuk als ze zo achteruit gaan. Ik weet wie de trendsetter was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit niet zo interessant, laat dit lekker in het circus waar het hoort.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf vinden ze de X-Games nog belangrijker.
iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
'Het grabje'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het net een buikspreekpop.quote:
De meeste snowboarder wel ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
X-Games was vroeger nog wel eens op Eurosport toch? Was best leuk.
Er kunnen best wat teken leven in die baard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
M'n moeder had het over een tekenfiguur
Simple minds think alike.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het net een buikspreekpop.
VOnd ik ook, wat een baas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef PinkLow het volgende:
Shaun White, ik vind het nog steeds jammer
Hij wil eigenlijk naar de slopestyle.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Vindt Dimi zijn eigen sport wel leuk?
Jelly?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga nou maar lekker je baard scheren. Manmanman.
Ik vind Dolf juist erg leuk om naar te luisteren hoe hij over die trucs en halfpipe enzo praatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Redefine het volgende:
Het ziet er spectaculair uit, maar je moet ze niet horen praten
hahah, dit ja. Wat een pretnummersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Vindt Dimi zijn eigen sport wel leuk?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Dolf juist erg leuk om naar te luisteren hoe hij over die trucs en halfpipe enzo praat
Allemaal best, maar ik mis inspiratie in zijn stem.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Dolf juist erg leuk om naar te luisteren hoe hij over die trucs en halfpipe enzo praat
Met "Nederland is helemaal oranje" zou ik het beste presteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou René Froger en Lee Towers opzetten.
Mooi jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef TAV74 het volgende:
Dat snowboarden levert wel wonderlijke types aan tafel
Maas zal wel death metal luisterenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
Hij was eigenlijk gewoon net zo goed als de winnaar, alleen dit keer niet. Net als Cheryl Maas.
En niet zo'n zeikerd die per se hetzelfde nummer wil ofzo, neuh gewoon dan eens dit, dan eens datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef PinkLow het volgende:
De ene keer dit en de andere x dat qua muziek. Haha ik vind Dolf ook wel een typisch de jeugd van tegenwoordig uiterlijk hebben
Op het kerkhof.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maas zal wel death metal luisteren
7-5quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is het spannend bij het curling tussen Rusland en China
Nober en GGMM vinden het ook geen sport.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Wat een gezeik over wel of geen sport zeg. Die mensen trainen gewoon keihard net als Sven Kramer, gr gr.
Of T.A.T.uquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maas zal wel death metal luisteren
Alleen een beetje jammer dat wij geen echte Snowboard hipster meisjes hebben, wij krijgen Sjeriel.quote:
Stijn vindt het ook geen sport, die geniet alleen van MVG.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nober en GGMM vinden het ook geen sport.
Nee hoor, zoals hij zelf ook zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
Hij was eigenlijk gewoon net zo goed als de winnaar, alleen dit keer niet. Net als Cheryl Maas.
Andere circusartiesten zoals trapezewerkers (heet dat zo?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Wat een gezeik over wel of geen sport zeg. Die mensen trainen gewoon keihard net als Sven Kramer, gr gr.
hoop hangt van vorm van de dag en geluk af, geloof ik best.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
Fijn voor ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nober en GGMM vinden het ook geen sport.
Spoiler eens nietquote:
Nouja dat is niet olympisch, kunnen wij (en zij) ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andere circusartiesten zoals trapezewerkers doen dat ook. Zegt niks.
En hoewel ik schaatsen ook heel mooi vind, hoe gaaf is zo'n halfpipe zeg met al die salto's en truck driversquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Zul je zien dat dan opeens de buitenlanders gaan meedoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldrijden, dan kunnen Belgen ineens winnen
Ik zie het een beetje als het turnen in de winter, die slopestyle en de halfpipe enzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoewel ik schaatsen ook heel mooi vind, hoe gaaf is zo'n halfpipe zeg met al die salto's en truck drivers
Zo'n Armstrongquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan opeens de buitenlanders gaan meedoen.
Op de motor? Als we toch de wel of geen sport discussie hebben...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind veldrijden nou niet echt een wintersport. Moeten ze het sowieso in de sneeuw doen, of op ijs.
IJsracen op de motor lijkt me wel wat.
IJsspeedwayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind veldrijden nou niet echt een wintersport. Moeten ze het sowieso in de sneeuw doen, of op ijs.
Als ze het gemotoriseerde deel afschaffen zou het mogen volgens de regels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Met van die spikes, lijkt me wel vet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op de motor? Als we toch de wel of geen sport discussie hebben...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we niet fietsen op het ijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |