Ijshockeyers met tanden zijn als paralympiërs zonder handicap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
IJshockeyers zonder tanden zijn als vogels zonder benen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ijshockeyers met tanden zijn als paralympiërs zonder handicap.
moet je weer persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij iets mist is ook al wel duidelijk geworden ja.
En dan ben ik er nog niet eens de hele dag bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet mijn ergenis nog redelijk te verberen, maar jij niet
Dimi is geen zwerverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Redefine het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van die snowboard zwervers in pak.
Hipsters galore.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Die zien er zonder snowboard helemaal niet uit als snowboarders.
Dolf zegt al meer dan De Rabbijn.quote:
Victor en Dolfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zou zo Victor en Rolf kunnen zeggen.
Haatbaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die baard gaat er met dat snowboard vandoor.
Je hebt gelijk. Een hipster en een zwerver.quote:
En Dolf ook nietquote:
Koraalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef PinkLow het volgende:
Wat voor kleur moet die blouche voorstellen dan? Vage kleur
Nice.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leef je uit:
http://www.ewoudbroeksma.com/Archive/sportarchief?page=1
Bij deze beelden: Dat moet pijn doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Als Mart er had gezeten had hij gezegd: jullie kunnen altijd nog gaan roeien.
Verdomme wat was dat een uitzending zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Als Mart er had gezeten had hij gezegd: jullie kunnen altijd nog gaan roeien.
Ik ook. Goede zet van de NOS.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Tobias wel een held hoor deze Spelen
Met z'n frontside 1080's en truck drivers enzo
Yolo. McTwist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ah zat Tobias bij de nos.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ja. Voor het eerst vallen tijdens de Spelen is zwaar klote.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Dolf is wel echt veel harder teleurgesteld dan hij wil laten zien.
Ja zoiets?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
21quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
Echte liefdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.
26quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog was
Hoi Hansie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje!
Ik heb te veel funny videos gezien.
Waardeloos dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog was
Zelf vinden ze de X-Games nog belangrijker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit niet zo interessant, laat dit lekker in het circus waar het hoort.
Ik vind het wel leuk als ze zo achteruit gaan. Ik weet wie de trendsetter was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit niet zo interessant, laat dit lekker in het circus waar het hoort.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf vinden ze de X-Games nog belangrijker.
iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
'Het grabje'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het net een buikspreekpop.quote:
De meeste snowboarder wel ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
X-Games was vroeger nog wel eens op Eurosport toch? Was best leuk.
Er kunnen best wat teken leven in die baard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
M'n moeder had het over een tekenfiguur
Simple minds think alike.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het net een buikspreekpop.
VOnd ik ook, wat een baas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef PinkLow het volgende:
Shaun White, ik vind het nog steeds jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |