Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Tobias wel een held hoor deze Spelen
Met z'n frontside 1080's en truck drivers enzo
Ah zat Tobias bij de nos.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Tobias wel een held hoor deze Spelen
Met z'n frontside 1080's en truck drivers enzo
Ja. Voor het eerst vallen tijdens de Spelen is zwaar klote.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Dolf is wel echt veel harder teleurgesteld dan hij wil laten zien.
Ja zoiets?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
21quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
Echte liefdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Zitten jullie nu ook naast elkaar op de bank te kijken en te FOKken?
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder hem kan je net zo goed het geluid uitzetten ja.
26quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Hoe oud is die knakker? Door die baard is het lastig in te schatten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het slopestyle skiën ging hij vroegtijdig weg om op tijd bij de halfpipe te zijn, en zat Maarten Tip dus alleen. Daarna echt geen enkele naam van een trick ofzo meer gehoord, alleen maar dat de landing wel of niet goed was of dat de sprong hoog was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |