Nouja dat is niet olympisch, kunnen wij (en zij) ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andere circusartiesten zoals trapezewerkers doen dat ook. Zegt niks.
En hoewel ik schaatsen ook heel mooi vind, hoe gaaf is zo'n halfpipe zeg met al die salto's en truck driversquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Wat een gezeik over wel of geen sport zeg. Die mensen trainen gewoon keihard net als Sven Kramer, gr gr.
Zul je zien dat dan opeens de buitenlanders gaan meedoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldrijden, dan kunnen Belgen ineens winnen
Ik zie het een beetje als het turnen in de winter, die slopestyle en de halfpipe enzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoewel ik schaatsen ook heel mooi vind, hoe gaaf is zo'n halfpipe zeg met al die salto's en truck drivers
Zo'n Armstrongquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan opeens de buitenlanders gaan meedoen.
Op de motor? Als we toch de wel of geen sport discussie hebben...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind veldrijden nou niet echt een wintersport. Moeten ze het sowieso in de sneeuw doen, of op ijs.
IJsracen op de motor lijkt me wel wat.
IJsspeedwayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind veldrijden nou niet echt een wintersport. Moeten ze het sowieso in de sneeuw doen, of op ijs.
Als ze het gemotoriseerde deel afschaffen zou het mogen volgens de regels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Met van die spikes, lijkt me wel vet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op de motor? Als we toch de wel of geen sport discussie hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |