twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
BAM. VolkerWessel heeft geen tablets en geen grachten.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
welk plan is dit? dit ziet er wel goed uit
BAM volgens mij (nou ja, Feyenoord Founders Consortium)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het plan van BAMquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy lexie ook gewoon op de tribune achter de man die met zijn tablet filmtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar die is aan het dementeren.. Niet dat ik liever Van Gaal heb, gewoon beide helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme.
Doe dan nog maar liever die arrogante Adriaanse.
Geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
quote:
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:23:22Voor mensen die denken dat wij een grap maken... #ditzijngeengrappenhe reageer retweet
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
Adriaanse is versleten.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme.
Doe dan nog maar liever die arrogante Adriaanse.
Je kan dus wel ontkennen dat hij een slechte trainer is...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Sta niet te springen om het persoon van Gaal, maar je kan niet ontkennen dat het een slechte trainer is. Ik vind het juist een goede trainer en hij laat ook zien dat hij met jeugd om kan gaan. Zou het niet erg vinden als hij onze nieuwe trainer wordt eigenlijk.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan dus wel ontkennen dat hij een slechte trainer is...
Ik ontken dat Van Gaal een slechte trainer is.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Sta niet te springen om het persoon van Gaal, maar je kan niet ontkennen dat het een slechte trainer is.
Mathijs en douglas de cv maken van oranje.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaat hij maar voetballes geven bij Studio Voetbal.
Als vGaal resultaat gaat boeken bij Feyenoord dan gaat iedereen wel anders denken hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar die is aan het dementeren.. Niet dat ik liever Van Gaal heb, gewoon beide helemaal niet
Heel vetquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal presteert niet meer of minder dan een Van Marwijk met Oranje, bij Bayern had hij de beschikking over de beste spelers ter wereld en bij Ajax de meest talentvolle groep ooit in de Nederlandse geschiedenis tot zijn beschikking.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als vGaal resultaat gaat boeken bij Feyenoord dan gaat iedereen wel anders denken hoor
Hetzelfde bij oranje. In het begin vond ik het ook een kwal, maar wat hij weer laat zien dat compenseert zijn gedrag.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wilde hij gewoon een shirtje halen in de fanshop.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Als Van Gaal komt acht ik de kans groot dat ik geen seisoenskaart meer neem, je schaamt je toch dood voor die jood.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Heel leuk allemaal als van Gaal komt, maar die gaat zich met alles bemoeien. Die gaat alles op Varkenoord naar zijn hand proberen te zetten, die gaat de baas spelen in het Maasgebouw enzovoorts.
Moet je niet willen en het gaat op heel veel verzet stuiten binnen de club.
Waarheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoef die jood echt niet als trainer. Net als dat ik geen van Basten, Adriaanse of welke andere engerd dan ook maar moet.
Ik zal het er maar op houden dat je 15 bent.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig voordeel is wel dat het debuut in Oranje voor de Boet en Immers opeens niet meer zo ver weg is. Louis is ook niet achterlijk natuurlijk.
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
Over een half jaar 18, tijd vliegt als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarheid.
[..]
Ik zal het er maar op houden dat je 15 bent.
Az heeft hij ook kampioen gemaakt en daarvoor ook bijna gestunt met de titel.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Gaal presteert niet meer of minder dan een Van Marwijk met Oranje, bij Bayern had hij de beschikking over de beste spelers ter wereld en bij Ajax de meest talentvolle groep ooit in de Nederlandse geschiedenis tot zijn beschikking.
Hij zal best wat kunnen maar het is echt geen wondertrainer die Feyenoord even het kampioenschap komt brengen tenzij er wat enorm goede spelers bijkomen.
Het is trouwens om verschillende redenen sowieso totaal niet erg aannemelijk dat hij naar Feyenoord komt.
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is onzin dat hij daar gezien is?
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FRFC1908 hun betrouwbaarheid in twijfel trekken. Dan heb je er enorm weinig van begrepen.
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?quote:
Dat inderdaad. Of dat hij naar de Kuip is gekomen i.v.m. naderende interland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef De_Pel het volgende:
Geloof er al geen flikker van dat Van Gaal naar de Kuip komt, maar zelfs al was hij er wel, dan is de kans alsnog groot dat het gewoon even informeel babbelen over De Vrij, BMI, Clasie en Boetius was.
Nu wijzig je de context.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?
Niemand verandert de context. De context is dat Van Gaal er is geweest, en mensen zelf de lijntjes mogen inkleuren. Dat staat er letterlijk.quote:
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Az heeft hij ook kampioen gemaakt en daarvoor ook bijna gestunt met de titel.
Ik kan begrijpen dat je aan hem twijfelt wat betreft trainer worden van Feyenoord. Dat het niet past, maar hem afvallen op zijn trainerskwaliteiten is onzin natuurlijk.
Bericht komt natuurlijk niet van een wedstrijddag. Overigens zaten tijdens de wedstrijd wel Snuivert en Bout op de buhne namens Gaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand verandert de context. De context is dat Van Gaal er is geweest, en mensen zelf de lijntjes mogen inkleuren. Dat staat er letterlijk.
Hoezo interessantdoenerij? Het is toch gewoon een nieuwsfeitje dat Van Gaal er is geweest? De context is onduidelijk, maar zo vaak is hij er ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
Interessantdoenerij dus, ook best.
Precies daarom.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo interessantdoenerij?
De context is onduidelijk
Nee, klopt. Ach, laten we het lekker afwachten.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.
Maar goed, al zou het een hele goede trainer zijn kan me sowieso niet voorstellen dat een trainer wiens vrouw aan kanker leed en daarover werd toegezongen door een gedeelte van het Legioen hier ooit nog trainer zou willen worden.
En dat is geheel wederzijds.
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.
Maar goed, al zou het een hele goede trainer zijn kan me sowieso niet voorstellen dat een trainer wiens vrouw aan kanker leed en daarover werd toegezongen door een gedeelte van het Legioen hier ooit nog trainer zou willen worden.
En dat is geheel wederzijds.
Ongetwijfeld, maar de context bewust achterhouden is interessantdoenerij.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft nog steeds nieuws dat hij er is.
Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat de context bij hen evenmin bekend is, schatje.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de context bewust achterhouden is interessantdoenerij.
Je bent het met me eens, ik weet het zeker.
Capt Obvious is ook present.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.
En daar heeft hij groot gelijk in. En zelfs al zou hij trainert van Feyenoord worden, en bij wijze van, op het balkon van het stadhuisplein daar zijn gram voor halen, dan nog zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Is nogal voor mijn tijd, daar destijds niets van meegekregen, maar zelfs tegen een walgelijk stuk paardenlul als Van Gaal vind ik dat een diep trieste en afschuwelijk verachtelijke actie.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar werkt men de trainingen af?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Doe mij maar VolkerWessels :
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een roestbak?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, maar is ook 20 jaar geleden bijna nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.
Wilde het niet zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat is dat voor een roestbak?
'Die jongen' was twee keer zo oud als jij, koekenbakker.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook 20 jaar geleden bijna nu.
Ook bijvoorbeeld Ajacieden zullen het niet nalaten om dat soort dingen te scanderen gezien het spandoek voor die jongen die aan kanker is overleden laatst nog kennelijk vinden sommige mensen dat nu eenmaal grappig.
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik.dan?
Een drol aan de maas? Wtf manquote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een natte droom?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik dan?
Neem je pillen eens in je begint weer door te slaan man.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Die jongen' was twee keer zo oud als jij, koekenbakker.
een slappe lul vooralquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je snapt het dus niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het niet zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.
Nog twee wensen?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een geheel zelfverzorgde voetreis naar Brazilië.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Oogbalebola?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Medelijden met de rest van Nederland?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Complete anarchie?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Feyenoord en er valt weer wat te halen t.o.v. concurrentie. Dodelijke combinatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom lees ik overal dat NAC-uit voor Feyenoord zo'n lastige wedstrijd is? Niet dat het een eitje is of zo, maar NAC is thuis toch niet veel beter dan de rest van het rechter rijtje?
Je ontslag als bondscoach?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.quote:
Type dikke Theo en gekke Barry is het wel he...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.
Al weet je het nooit aangezien zelfs Schaken in Oranje speelde
Jajajaja nu weten we het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.
Al weet je het nooit aangezien zelfs Schaken in Oranje speelde
Oke Lange Frans.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
NAC is dan ook niet het probleem, maar Feyenoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom lees ik overal dat NAC-uit voor Feyenoord zo'n lastige wedstrijd is? Niet dat het een eitje is of zo, maar NAC is thuis toch niet veel beter dan de rest van het rechter rijtje?
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord en er valt weer wat te halen t.o.v. concurrentie. Dodelijke combinatie.
Ik hoop voor Feyenoord dat het vertrouwen binnen de spelersgroep iets groter is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
NAC is dan ook niet het probleem, maar Feyenoord.
Wutquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.
Daarnaast is lex, ook als hij 3 klasses beter zou zijn, natuurlijk niet het type spelert dat een 020 georienteerd zeist graag ziet.
Daarom, op dit moment en met deze spelers in Oranje is het totaal niet aan de orde.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.
Daarnaast is lex, ook als hij 3 klasses beter zou zijn, natuurlijk niet het type spelert dat een 020 georienteerd zeist graag ziet.
Kanonnen, het tocht hier. Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom, op dit moment en met deze spelers in Oranje is het totaal niet aan de orde.
Anderzijds, als iemand 4 jaar geleden hetzelfde over Schaken had geroepen had deze persoon ook de lachers op zijn hand gekregen.
Schaken was na zijn eerste seizoen echt compleet afgeschreven, al voor Feyenoord-begrippen laat staan dat Oranje nog in beeld zou komen, deels wel baas van zo'n jongen.
Gast ik ben het helemaal met je eens. Wat je verkondigde was echter overbodig. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
4 jaar geleden? Ik vind het nog steeds een lachertje. Gun het die kerel van harte, daar niet van, maar dat is toch gênant man.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geleden hetzelfde over Schaken
Caland heeft naar verluid zelfmoord gepleegd toen Schaken afgelopen weekend weer in de basis stond.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4 jaar geleden? Ik vind het nog steeds een lachertje. Gun het die kerel van harte, daar niet van, maar dat is toch gênant man.
Dat is omgekeerd evenredig aan hoe vaak komende week het woord "kampioenschap" door spelers in de mond wordt genomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop voor Feyenoord dat het vertrouwen binnen de spelersgroep iets groter is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd evenredig aan hoe vaak komende week het woord "kampioenschap" door spelers in de mond wordt genomen.
Leg dan Schaken om, spaart 8 ton salaris, en met een beetje geluk nog 2 tientjes dagwaarde van de verzekering.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland heeft naar verluid zelfmoord gepleegd toen Schaken afgelopen weekend weer in de basis stond.
Inderdaad. Derksen bewijst weer eens dat tie er weinig van begrepen heeft. Lult echt stelselmatig totale bullshit wat betreft Feyenoord.quote:
Omdat de arm van Derksen zo diep in de reet van Beenhakker zit, dat hij zijn jeukende elleboog niet kan krabben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kunnen die mensen nou niet inzien dat van Geel 40-45 keer beter presteert dan Beenhakker
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kunnen die mensen nou niet inzien dat van Geel 40-45 keer beter presteert dan Beenhakker
Ik roep dit al 40-45 maanden.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
King Kongolo in het team van de week![]()
Sowieso laten staan, wat een beest is die kerel
Sowieso dat laatste ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat de arm van Derksen zo diep in de reet van Beenhakker zit, dat hij zijn jeukende elleboog niet kan krabben.
Man is gewoon boos dat hij zijn lek kwijt is.
Achteraf zou je haast 'gelukkig' zeggen bij Rekik.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste ja.
Stomste is nog wel dat Genee met al die tropische verrassingen als Ignatovic naar voren komt, maar dat wordt gewoon weggewuifd onder de noemer 'geen geld'
Om nog maar niet te spreken over de contracten die van Geel verlengd heeft wat onder Beenhakker nooit zou zijn gebeurd (zie bijvoorbeeld de wijze waarop Rekik vertrokken is).
En Brumaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achteraf zou je haast 'gelukkig' zeggen bij Rekik..
Met die zogenaamde broekzaktelefoontjes van Beenhakker tijdens de de directievergaderingen waardoor Derksen precies wist wat er speelde bij de club, lachwekkend.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste ja.
Stomste is nog wel dat Genee met al die tropische verrassingen als Ignatovic naar voren komt, maar dat wordt gewoon weggewuifd onder de noemer 'geen geld'
Om nog maar niet te spreken over de contracten die van Geel verlengd heeft wat onder Beenhakker nooit zou zijn gebeurd (zie bijvoorbeeld de wijze waarop Rekik vertrokken is).
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt he!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat zeg je weer zinnige dingen Grifte.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
Snap niet dat mensen zich nog kunnen opwinden over Derksen.
Je weet inhoudelijk precies wat je aan hem hebt, al de zoveelste keer dezelfde tirade.
Geniet gewoon van zijn vaak ordinaire grappen, maar maak je niet druk om zijn inhoudelijke teksten.
Gaat ie eerst van Hanegem lopen uitlachen omdat hij van Gastel/Fraser naar voren schuift omdat dit vrienden zijn, en Bosz afkraakt omdat hij hier een hekel aan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste ja.
Het standaard Beenhakker-is-op-een-schandalige-wijze-weggestuurd-en-van-Geel-is-kansloos-mannetje riedeltje en dat hij Advocaat de ideale trainert vindt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:09 schreef Karelnoord het volgende:
Ik kijk geen VI, maar ben nu wel benieuwd wat die heeft gezegd.
Betaal jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Geel moet Kongolo, Janmaat, en Boëtius gewoon zo snel mogelijk verlengen
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk naar Extra Time op de Belg, moment van de week van Boskamp: Dat doelpunt van NEC, zijn commentaar: volgens mij raakt hij 'm verkeerd.
Ze lieten daarna wel de doelpunten van Pelle en Boetius zien. Heeft die gast naast hem nog een koek opgeleverd, omdat hij zei dat Jan had gezegd dat Pelle niet kon voetballen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Typisch Boskamp, altijd objectief als het om Feyenoord gaat,
Die wacht gewoon het WK en eventuele buitenlandse interesse af. Zelfs als hij niet wil vertrekken is dat beter voor de onderhandelingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Geel moet Kongolo, Janmaat, en Boëtius gewoon zo snel mogelijk verlengen
Boskamp vond het ook wat vreemd dat Mulder liep te schreeuwen dat er slecht verdedigd werd. Zit sowieso altijd een Feyenoorder bij Extra Time, de keren dat Boskamp er niet is zit Been er wel. Het is jammer dat hij het niet aankan, anders had Boskamp ook wel leuke kandidaat-trainer geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk naar Extra Time op de Belg, moment van de week van Boskamp: Dat doelpunt van NEC, zijn commentaar: volgens mij raakt hij 'm verkeerd.
Ik heb pas een keer eerder in mijn leven het idee gehad dat iemand op een koe leek, maar dat was met name omdat ze gigantische uiers had en dag en nag kauwgum herkauwde, niet om de achterlijke BSE-blik in de ogen. Verder opzich een beste kerel daar niet van.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En Bruma
Die kerels zijn me een partijtje dom
Al is Vilhena dat ook natuurlijk. Die blik in zijn ogen
Had hem laatst voor de Klassieker even nodig, toen was jij nog niet terug. Minstens een uur lopen spitten in de fok-zoekmachine voor ik hem vondquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had hem laatst voor de Klassieker even nodig, toen was jij nog niet terug. Minstens een uur lopen spitten in de fok-zoekmachine voor ik hem vond
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Typisch Boskamp, altijd objectief als het om Feyenoord gaat,
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lieten daarna wel de doelpunten van Pelle en Boetius zien. Heeft die gast naast hem nog een koek opgeleverd, omdat hij zei dat Jan had gezegd dat Pelle niet kon voetballen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef De_Pel het volgende:
Volgens Krabby is de Poeet er tegen Frankrijk bij
Lekker. JP mee naar Rio, woooohoooohohooooquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-grote-oranje-10681/
Sorry manquote:
Sambavoetbalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lekker. JP mee naar Rio, woooohoooohohoooo
quote:[..]
Sorry man
Ik vind dat niet zo gek hoor, want welke Nederlandse linksbuiten is er beter op dit moment?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef De_Pel het volgende:
Volgens Krabby is de Poeet er tegen Frankrijk bij
Verkapte sollicitatie van De_Jasquote:
http://www.nusport.nl/col(...)t-ricardo-moniz.htmlquote:Feyenoord verdient Ricardo Moniz
Gepubliceerd: 10 februari 2014 09:39 | Laatst gewijzigd: 10 februari 2014 10:15
Door Edwin Struis
Bekijk alle columns van Edwin Struis
Het is rijkelijk laat, maar na twee maanden vond PSV-trainer Phillip Cocu het eindelijk tijd om mijn advies op te volgen.
Begin december raadde ik hem al vanaf deze plek aan om Guus Hiddink een rol te geven in de organisatie en vorige week was het dan eindelijk zover. Het seizoen is weliswaar al reddeloos verloren, de tijden dat PSV eens per jaar kampioen werd liggen ver achter ons, maar een nieuwe impuls kan natuurlijk nooit kwaad.
De hoogste tijd derhalve voor een nieuwe tip, gratis en voor niks. Feyenoord zoekt na drie jaar Ronald Koeman een nieuwe trainer en ik weet er wel eentje. Natuurlijk zou ik nu het lijstje van voor de hand liggende kandidaten op kunnen dreunen, van Co Adriaanse, via Peter Bosz tot aan Louis van Gaal en Dick Advocaat toe, maar ik wil leden van het old trainers network nu eens links laten liggen. Voor je het weet stoft Leo Beenhakker zich af voor een laatste thuiskomkunstje.
Ik zou die lijn van usual suspects graag eens doorbreken met een persoon die nog nooit als hoofdtrainer actief was in de eredivisie, maar in Engeland, Duitsland, Oostenrijk en laatstelijk in Hongarije ruimschoots zijn sporen heeft verdiend. Onlangs keerde hij al bijna terug in de Bundesliga bij Hannover 96, ook was er interesse uit Oekraïne, maar voorlopig heeft Ricardo Moniz de handen vrij om Feyenoord naar nieuwe successen te leiden, waartoe ik hem zeker in staat acht.
Techniekgoeroe
Oké, hij is in eigen land wat van de radar verdwenen omdat hij hier voornamelijk actief was bij de jeugd, maar over de grens bij clubs als Tottenham Hotspur, Hamburger SV, Red Bull Salzburg en Ferencvaros heeft hij wel degelijk faam verworven als een trainer die spelers daadwerkelijk beter maakt.
De 49-jarige oefenmeester is een vurig adept van de Wiel Coerver-methode. Al zijn trainingen staan nadrukkelijk in het teken van de techniekgoeroe. En het mooiste is dat Moniz de oefeningen zelf allemaal actief voor- en meedoet. Ik zag de bevlogen trainer bezig op het trainingscomplex van Hamburger SV en op een achterafveldje nabij het vervallen stadion van Ferencvaros. Van de meeste trainingen die ik ooit aanschouwde, viel ik nog net niet in slaap, dit was duidelijk andere koek.
De intensiteit van de training, de gedrevenheid van de oefenmeester, het bijna kinderlijke enthousiasme dat hij uitstraalde, binnen de kortste keren was ik zwaar onder de indruk van Moniz. Eenmaal in gesprek bleek de vakkennis ervan af te spatten, urenlang kan de voormalige middenvelder meeslepend vertellen over zijn grote passie: voetbal. Daar moet alles voor wijken. Moniz eet, drinkt en slaapt voetbal. Hij kan zich geen leven voorstellen zonder bal.
Groeibriljantjes
En ik ben niet de enige die gecharmeerd is van deze trainer. Doe navraag bij zogenoemde 'lastpakken' als Robin van Persie, Edgar Davids, Ibrahim Afellay, Mounir El Hamdaoui en Leonardo en je zal hetzelfde verhaal horen. Als het om Ricardo Moniz gaat, eten ze uit zijn hand. En andersom gaat de trainer ook voor hen door het vuur. Als het moet, kunnen ze midden in de nacht bij hem terecht. Jonge Feyenoord-spelers als Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena, Bruno Martins Indi en al die andere Kuipse groeibriljantjes gun ik een samenwerking met Moniz. Ze worden er op alle fronten beter van. Ik denk zelfs dat hij de ietwat houterige stijl van Stefan de Vrij weet bij te schaven.
Het vereist een out-of-the-box benadering, maar ik zie voor technisch directeur Martin van Geel geen enkele reden om niet met de 49-jarige Rotterdammer (ja ook dat nog, hij is een kind van de stad) in zee te gaan. Een win-win-situatie voor beide partijen.
Door: NUsport/Edwin Struis
Wat een peopstukje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/col(...)t-ricardo-moniz.html
Stoer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
Van Gaal, wat een aids. Zijn eventuele komst zal wel wat sv'tjes gaan opleveren.
zal niet komen denk ik, even de persoon daargelaten als trainer zeer geschiktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
Van Gaal, wat een aids. Zijn eventuele komst zal wel wat sv'tjes gaan opleveren.
quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/col(...)t-ricardo-moniz.html
QFTquote:
Ik denk dat dat wel 1 van de dingen is die nodig is in een elftal met veel talenten. Daarnaast moet de werksfeer goed in orde zijn en blijven, en ik denk dat een gedreven actieve trainer daar ook wel in helpt. (een Van Gaal doet dat bijvoorbeeld ook, al doet hij volgens mij niet mee met de trainingenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt wel iets meer bij kijken dan spelers beter maken
Wordt sterk overdreven dat soort dingen, spelers beter laten functioneren is meestal wat een coach kan doen, beter maken is gewoon heel moeilijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel 1 van de dingen is die nodig is in een elftal met veel talenten. Daarnaast moet de werksfeer goed in orde zijn en blijven, en ik denk dat een gedreven actieve trainer daar ook wel in helpt. (een Van Gaal doet dat bijvoorbeeld ook, al doet hij volgens mij niet mee met de trainingen)
Eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
Ik lees het. Maar zal hij dan niet gewoon weggepikt worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef Grifte het volgende:
De Amerikaanse Messi komt op proef. Deze man is Adu, Altidore en de Noorse Iniesta in één
Doet Feyenoord nu toch ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het. Maar zal hij dan niet gewoon weggepikt worden?
Amerikaanse systeem is heel anders, is bij hun geen pikken. Waarschijnlijk speelt hij voor een schoolteam ofzo.quote:
Nee dat is wel zo. Als hij op proef komt en het bevalt hem hier kan hij een contract tekenen. En ja, andere ploegen kunnen hem voordat hij iets tekent nog proberen over te halen om naar hun club te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Amerikaanse systeem is heel anders, is bij hun geen pikken. Waarschijnlijk speelt hij voor een schoolteam ofzo.
Dat filmpjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef Grifte het volgende:
De Amerikaanse Messi komt op proef. Deze man is Adu, Altidore en de Noorse Iniesta in één
Ziet dr inderdaad niet heel bijzonder uit. Maargoed, dat merken we dan vanzelf!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat filmpje
Gewoon een dribbelaartje dus, zoals er hier in NL 1000-en lopen, zie er daar nog weinig bijzonders in, schaar-1, schaar-2, schaar-3 en tegenstander uitkappen
Nja, hij heeft wel een goede balcontrole op die knollenveldjes
quote:Erwin Koeman wil zijn broer Ronald Koeman opvolgen bij Feyenoord, zo laat hij weten. Broer Ronald vertrekt in juni na drie seizoenen bij de stadionclub en zijn broer Erwin zou hem daar maar wat graag opvolgen. hij schat zijn kansen echter niet hoog in.
'Feyenoord is een grote club dus daar zou ik wel willen werken. Alleen ze gaan me niet bellen, geloof mij maar. Een trainer terughalen die al een aantal seizoenen bij de club heeft gewerkt willen ze niet, denk ik', aldus Erwin. Tussen 2005 en 2007 was hij al eerder trainer van Feyenoord. Momenteel staat hij voor de spelersgroep van RKC Waalwijk.
foxsports.nl kun je ze toch gewoon kijken? Is gewoon gratis als je een account aanmaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar ik een (uitgebreide) samenvatting van de wedstrijd van afgelopen zaterdag kan zien?
Studio sport via uitzending gemist en foxsports niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar ik een (uitgebreide) samenvatting van de wedstrijd van afgelopen zaterdag kan zien?
Werd gewoon knap 3e met al die rotzooi van Gullit + K2. Dat seizoen daarna moest hij het doen met Harrysteas, Huysegems, Lucius en Kolkka. En dan nog eindigde hij hoger dan van Marwijk dat jaar daarop met Sahin, van Bronckhorst, Makaay etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Elan het volgende:
Erwin is echt een matige trainer zelfs met k & k werd hij geen kampioen van de mickey mouse league.
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Studio sport via uitzending gemist en foxsports niet goed genoeg?
PS hoe was Rome?
Natuurlijk belachelijk om hem de volgende grote ster van WK2018 te noemen, maar hij doet het opzich best leuk voor zo'n opdondertje, wel meer dan alleen een schaartje hier en daar. Zijn er natuurlijk veel meer van, daar niet van. Alleen goede kans dat hij nog nooit ook maar enig positiespel heeft hoeven spelen omdat hij daar gewoon een individueel spelletje speelt, zeker als hij uit zo'n land komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat filmpje
Gewoon een dribbelaartje dus, zoals er hier in NL 1000-en lopen, zie er daar nog weinig bijzonders in, schaar-1, schaar-2, schaar-3 en tegenstander uitkappen
Nja, hij heeft wel een goede balcontrole op die knollenveldjes
Is ook zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.Was gaaf trouwens, aardig gek die derby al viel de wedstrijd zelf wat tegen.
Ja, maar zo'n account is gratis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.Was gaaf trouwens, aardig gek die derby al viel de wedstrijd zelf wat tegen.
Nee joh, volgens mij vanaf maandag middag. Alleen internationale samenvattingen komen niet of heel laat beschikbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar de samenvattingen voor gratis zijn toch pas een week later oid beschikbaar?
quote:Van Basten komt nooit naar Feyenoord, nooit
Door: Wilfred Genee
Nooit. Zo, dat is er uit. Waarschijnlijk een actie met verstrekkende gevolgen, want het is een absoluut taboe in ons wereldje. Een halsmisdaad. In de voetbalwereld mag je namelijk nooit 'nooit' zeggen. Er gaat geen week voorbij of deze waarheid wordt wel door iemand gepredikt.
Hoewel Art Langeler, het kersverse hoofd jeugdopleidingen bij PSV, nu ontkent benaderd te zijn door Heerenveen, zei hij eerst nog: 'Zeg nooit nooit in de voetballerij'. Mocht hij wel gaan een welgemeend advies: luister heel goed naar de oude alleenheerser. Wees niet te eigenwijs.
Daar weet Marco van Basten alles van. Die werd in de wandelgangen anderhalf jaar lang afgeserveerd door Riemer en Foppe, mede omdat hij behoorlijk zijn eigen gang ging. Nu Van Basten zelf vertrekt, gaat de beerput open. De maskers gaan af.
Naar verluidt zou de spelersgroep weinig vertrouwen hebben in de oefenmeester. Hij zou er niets van kunnen. Zogezegd, naar verluidt. Toevallig was ik afgelopen zondag in de Euroborg en eerlijk gezegd zag ik dat niet terug in de wedstrijd. Zeker in de eerste helft veegde de ploeg van Van Basten tegenstander FC Groningen van het veld. Met een prima tactiek en een geweldige Hakim Ziyech maakte Heerenveen een zeer gedreven indruk. Zoals dat ook gold voor de trainer. Gehuld in een soort Elfsteden-tenue leefde Van Basten enorm mee en leek er nog voldoende chemie tussen trainer en elftal. Bovendien moet je wel iets kunnen als je steeds je beste spelers verliest en toch zo presteert.
Van Basten heeft sowieso veel aan nederigheid gewonnen. Terwijl hij daar als een verzopen kat langs de kant stond, moest ik even denken aan een interview op een zonnig Milanello met de speler Van Basten. Op een vraag van het duo Barend en Van Dorp of hij wist wat een bijstandsmoeder verdiende, antwoordde hij destijds: 'Geen idee, een tonnetje of zo?' Die Van Basten leefde in een andere wereld.
In de eredivisie gelden andere wetten. Marco zal inmiddels vast weten dat een modaal salaris in Nederland zo'n 30.000 euro bedraagt. Bij RKC verdienen de meeste spelers dat niet eens. Zelfs een speler als Evander Sno niet.
Na het Nederlands elftal, Ajax en Heerenveen zou Waalwijk een logische volgende stap in zijn carrière. Om straks te eindigen bij Telstar of FC Oss. Al ziet Graziano Pellè hem graag naar de Kuip komen. Iets wat Marco gezien zijn achtergrond zelf redelijk kansloos acht, maar ook hij eindigde zijn verhaal met 'zeg nooit nooit in de voetballerij'.
Dat durf ik in dit geval wel te zeggen. Zolang Martin van Geel, die destijds bij Ajax door Van Basten werd kaltgestellt, in Rotterdam actief is, gaat dat niet gebeuren. Die haalt nog eerder Mario Been terug. Of Bert van Marwijk. Die zijn binnenkort toch allebei vrij.
Maar Van Basten komt er echt niet in. Nooit. Heb ik het alweer gezegd. Benieuwd wat de consequenties zijn. Nooit. Nooit.
Ah, cool.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij vanaf maandag middag. Alleen internationale samenvattingen komen niet of heel laat beschikbaar.
Huh? Je bedoelt dat 'overstapje'? Assist Immers toch? En die andere 'assist' (5-1) kwam toch van onze Redder?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Caland het volgende:
Schaken met een heuse assist op De Boet![]()
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt dat 'overstapje'? Assist Immers toch? En die andere 'assist' (5-1) kwam toch van onze Redder?
Tjaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Om nog maar niet te spreken van zijn prachtige aanname in de 16. De bal stuitert nauwelijks 16 meter van zijn voetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.
Er is altijd een camera die Pellè in de gaten houdtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Trouwens, op FoxSports kun je al die doelpunten vanaf verschillende camerastandpunten zien met alleen geluid vanaf de tribune.
http://foxsports.nl/video(...)yenoord-nec-5-1.html
En dan beneden bij het speelveld even een camera kiezen
Cool!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Trouwens, op FoxSports kun je al die doelpunten vanaf verschillende camerastandpunten zien met alleen geluid vanaf de tribune.
Wel mooi dat hij Immers bedankt i.p.v. feest te vieren met Boëtius.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is altijd een camera die Pellè in de gaten houdt
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
Indi geeft er niet zoveel om.
http://foxsports.nl/video(...)yenoord-nec-4-1.html
[..]
Wel mooi dat hij Immers bedankt i.p.v. feest te vieren met Boëtius.
Pelle heeft al een aantal keer te kennen gegeven erg tevreden te zijn met De_Imquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook Pellè ziet de waarde van Immers.
Vet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Typisch, ik kan het filmpje in de link niet bekijken omdat ik in België zit. Maar wordt wel doorverwezen naar: http://www.eredivisie.livesport.tv/homequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Lekker columnpje gelezen van Nijnatten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erwin Koeman doet het altijd redelijk netjes geen gekke keus.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker columnpje gelezen van Nijnatten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef De_Pel het volgende:
Kan over die Moniz geen goed oordeel vellen. Wat mij betreft zou Geel er iig even naar kijken want zoals gezegd zitten aan iedereen in het vaste riedeltje nogal wat nadelen, als die al willen komen en betaalbaar zijn.
[Erwin Koeman wil zijn broer Ronald Koeman opvolgen bij Feyenoord, zo laat hij weten. Broer Ronald vertrekt in juni na drie seizoenen bij de stadionclub en zijn broer Erwin zou hem daar maar wat graag opvolgen. hij schat zijn kansen echter niet hoog in.
'Feyenoord is een grote club dus daar zou ik wel willen werken. Alleen ze gaan me niet bellen, geloof mij maar. Een trainer terughalen die al een aantal seizoenen bij de club heeft gewerkt willen ze niet, denk ik', aldus Erwin. Tussen 2005 en 2007 was hij al eerder trainer van Feyenoord. Momenteel staat hij voor de spelersgroep van RKC Waalwijk.
]
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:01 schreef Caland het volgende:
De volgende trainer van Feyenoord is gedoemd te mislukken. Wel respect voor degene die het aan gaat durven wat dat aangaat.
Zet er dan maar een neus neer...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:01 schreef Caland het volgende:
De volgende trainer van Feyenoord is gedoemd te mislukken. Wel respect voor degene die het aan gaat durven wat dat aangaat.
quote:- Online kaartverkoop is alleen voor supporters van FC Groningen. Kaarten gekocht door supporters van de uitspelende club op de thuisvakken, worden geblokkeerd zonder restitutie van het aankoop bedrag.
- Op basis van legitimatie. Alleen voor inwoners van de drie noordelijke provincies
Heerenveen-uit leek ook wel een thuiswedstrijd voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
Zat even te kijken voor kaarten Groningen-uit, weer gezellige mededelingen:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wij hebben ze al weer binnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerenveen-uit leek ook wel een thuiswedstrijd voor Feyenoord.![]()
Dus zo lastig zal dat niet worden.
In het Noorden heb je best veel fanatieke Feijenoorders wonen. Die pakken losse wedstrijden als Heerenveen en Groningen uit vaak mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerenveen-uit leek ook wel een thuiswedstrijd voor Feyenoord.![]()
Dus zo lastig zal dat niet worden.
Die halflege stadions zijn echt triest gewoon. Gewoon omdat het niet zo hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
In het Noorden heb je best veel fanatieke Feijenoorders wonen. Die pakken losse wedstrijden als Heerenveen en Groningen uit vaak mee.
Zelfs laatst in Kerkrade zaten er genoeg 'Limburgse' Feijenoorders op de tribunes. Blijft alleen jammer dat die onzin maatregelen steeds worden genomen in stadions die halfleeg zitten.
Wel leuk weer die discriminatie, alleen voor de 3 noordelijke provincies. Wat minder erg dan bij Roda, maar tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ik heb wel intresse doe eens een linkje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker columnpje gelezen van Nijnatten?
Misschien maar 68x 45 minuten gaan spelen ipv 34x 90 minutenquote:Feyenoord één helft op titelkoers
Feyenoord presteert dit seizoen in de eerste 45 minuten veruit het best van alle ploegen in de Eredivisie. Als op dit moment de stand opgemaakt zou worden met de ruststand van alle gespeelde wedstrijden als eindstand, dan zou de ploeg van trainer Ronald Koeman onbedreigd aan kop gaan in de competitie. Het gat met nummer twee Ajax zou dan maar liefst zeven punten zijn (48 punten tegen 41 punten).
Negende plek
Het is vooral na rust dat de Rotterdammers het laten afweten. Want in de stand met alleen de resultaten uit de tweede helft (dus zonder de doelpunten uit de eerste helft) weet Feyenoord met een magere negende plek nog maar net in het linkerrijtje te blijven. Ook het doelsaldo spreekt boekdelen. Over de eerste helft komt de equipe van Koeman uit op +16, terwijl na rust slechts +3 wordt behaald.
Direct met terugwerkende kracht invoeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef Bombvis het volgende:
Artikeltje voor de mensen die geilen op statistieken:
[..]
Misschien maar 68x 45 minuten gaan spelen ipv 34x 90 minuten
Erg vreemd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef Bombvis het volgende:
Artikeltje voor de mensen die geilen op statistieken:
[..]
Misschien maar 68x 45 minuten gaan spelen ipv 34x 90 minuten
Kansloos en onhaalbaar. Kaarten zijn allang binnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel een pluim voor dat ze het proberenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Kansloos en onhaalbaar. Kaarten zijn allang binnen.
Is al vaker gebeurt dit seizoen dat ze ook aan de poort nog mensen weigeren op basis van afkomst. Beetje treurig wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een pluim voor dat ze het proberen
gebeurd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurt dit seizoen dat ze ook aan de poort nog mensen weigeren op basis van afkomst. Beetje treurig wel.
zeur niet, vroeger werd daar niet zo moeilijk over gedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurt dit seizoen dat ze ook aan de poort nog mensen weigeren op basis van afkomst. Beetje treurig wel.
Toen was het nog wel terecht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
zeur niet, vroeger werd daar niet zo moeilijk over gedaan
Hij heeft het toch over dit seizoen? Zag je bij Roda toch al.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
zeur niet, vroeger werd daar niet zo moeilijk over gedaan
Je zou maar in Overijssel wonen en supporter zijn van Groningen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Je zou maar in Overijssel wonen en supporter zijn van Groningen.
Tijd dat Dordrecht, Sparta en Excelsior gaan promoverenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nu blijkbaar wel de provincie met de meeste Eredivisieclubs.
Dordt moet wel lukken dit jaar. Weer wedstrijdjes aan de Krommedijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijd dat Dordrecht, Sparta en Excelsior gaan promoveren
Groningen heeft wel hun beste speler weggeplukt... Die bankt daar nuquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dordt moet wel lukken dit jaar. Weer wedstrijdjes aan de Krommedijk
Het was een poosje Brabant met NAC, Willem II, RBC, RKC en PSV (geen idee eigenlijk of ze ooit allemaal tegelijk in de Eredivisie zaten).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sparta mag lekker wegkwijnen in de Jupilerleaguequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is ze gegund.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Sparta mag lekker wegkwijnen in de Jupilerleague
Die Van Nieff bedoel je? Sinds zijn terugkeer toch steeds basis gestaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Groningen heeft wel hun beste speler weggeplukt... Die bankt daar nu
Dat stadion.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dordt moet wel lukken dit jaar. Weer wedstrijdjes aan de Krommedijk
Heerlijk stadionnetje manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat stadion.
Pik wel eens een wedstrijdje mee met stief familie, dat zijn Dordtenaren. Bij de plaatselijke amateur vereniging hebben ze meer sponsoren lijkt het.
3 bier aubquote:
Oh, tegen Heerenveen wel in ieder geval zie ik. Dacht dat hij moest banken..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Van Nieff bedoel je? Sinds zijn terugkeer toch steeds basis gestaan?
Geweldig dat het zo nog kanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 bier aub
Pakt ze gewoon 3 flesjes Juup uit een crappy koelkastje en dat schenkt de dame in kwestie gewoon over in plastic bekertjes.Met op de achtergrond emmers verf en houten planken.
Tja, echt bierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Geweldig dat het zo nog kan
Heb een tijdje een seizoenskaart van Excelcior gehad, eerst blowtjes halen bij de Tuda stukkie verderop en dan aan de halve liters in het stadion, heerlijk!
Is waar. Je hebt ook niet echt het gevoel dat je naar een prof wedstrijd zit te kijken daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb een tijdje een seizoenskaart van Excelcior gehad, eerst blowtjes halen bij de Tuda stukkie verderop en dan aan de halve liters in het stadion, heerlijk!
Ik koop gewoon niks in De Kuip, zeker geen 'bier'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, echt bierDat is nog mijn grootste wens voor in een eventueel nieuw, of op te knappen stadion. Dat bocht in de Kuip is echt schandalig gewoon.
De aanhang in Dordt is soms nog weleens fanatiekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Je hebt ook niet echt het gevoel dat je naar een prof wedstrijd zit te kijken daar.Ik vind Dordt wel leuker dan Excelsior qua ambiance.
En de mensen die er behoefte aan hebben gaan het voor de wedstrijd toch elders halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, echt bierDat is nog mijn grootste wens voor in een eventueel nieuw, of op te knappen stadion. Dat bocht in de Kuip is echt schandalig gewoon.
Ik koop ook zelden wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
Ik koop gewoon niks in De Kuip, zeker geen 'bier'.
Kan nu ook al. Moet alleen wel in overleg met de driehoek. Veel stadions in NL schenken gewoon echt bier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de beweegredenen voor Feyenoord om deze kattenzeik te blijven schenken? Contracten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan nu ook al. Moet alleen wel in overleg met de driehoek. Veel stadions in NL schenken gewoon echt bier.
Echt bier mag niet van Aboutaleb en co. Overigens schenken ze na afloop van de wedstrijd wel weer direct echt bier (iig in dat zaaltje achter W)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de beweegredenen voor Feyenoord om deze kattenzeik te blijven schenken? Contracten?
Je zou toch niet willen dat je meer bier verkoopt? Dat zou handig zijn, dat is niets voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de beweegredenen voor Feyenoord om deze kattenzeik te blijven schenken? Contracten?
Achter Z ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt bier mag niet van Aboutaleb en co. Overigens schenken ze na afloop van de wedstrijd wel weer direct echt bier (iig in dat zaaltje achter W)
Wat totale onzin is, kijk wat er weg gezopen wordt op Varkenoord, bij Mikey's, Me Oma en noem maar op!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt bier mag niet van Aboutaleb en co. Overigens schenken ze na afloop van de wedstrijd wel weer direct echt bier (iig in dat zaaltje achter W)
Mag niet van Abou, heeft niks met Feyenoord zelf te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou toch niet willen dat je meer bier verkoopt? Dat zou handig zijn, dat is niets voor Feyenoord.
Ja omdat het daar wat moeilijker te verbieden is vooral. Al zouden ze dat maar al te graag willen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat totale onzin is, kijk wat er weg gezopen wordt op Varkenoord, bij Mikey's, Me Oma en noem maar op!
Die radler zooi wel ja. Normale bier is ook goor, maar opzich prima als je enkel je bezopen toestand een beetje op peil wilt houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Dat bier in de Kuip lijkt wel siroop man.
Dat houten huisje / krot waarin ze die halve liters verkopen, prachtig man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik blijf het een grappig gezicht vinden, die stoere hoolies met pakjes wicky.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die radler zooi wel ja. Normale bier is ook goor, maar opzich prima als je enkel je bezopen toestand een beetje op peil wilt houden.
Ja die, zo blokhutje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat houten huisje / krot waarin ze die halve liters verkopen, prachtig man.
Gasten waar ik eerder mee ging waren geen hoolies, maar zagen er wel, najah, 'stoer' uit zeg maar. Gegeven moment zitten we op T, ik kijk achter me, zitten ze met z'n 3en op een rij, boos kijkend naar het veld, met alle 3 een rietje uit hun mond van een pakje Wicky. Heb me ziek gelachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het een grappig gezicht vinden, die stoere hoolies met pakjes wicky.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gasten waar ik eerder mee ging waren geen hoolies, maar zagen er wel, najah, 'stoer' uit zeg maar. Gegeven moment zitten we op T, ik kijk achter me, zitten ze met z'n 3en op een rij, boos kijkend naar het veld, met alle 3 een rietje uit hun mond van een pakje Wicky. Heb me ziek gelachen
Ja geweldig toch, zou helemaal af zijn als ze ook nog een pakje croky chips zouden hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gasten waar ik eerder mee ging waren geen hoolies, maar zagen er wel, najah, 'stoer' uit zeg maar. Gegeven moment zitten we op T, ik kijk achter me, zitten ze met z'n 3en op een rij, boos kijkend naar het veld, met alle 3 een rietje uit hun mond van een pakje Wicky. Heb me ziek gelachen
die dame in het midden ken ik van gezicht volgens mijquote:
De steward.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
die dame in het midden ken ik van gezicht volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |