Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik.dan?
Een drol aan de maas? Wtf manquote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Doe mij maar VolkerWessels :
[ afbeelding ]
Een natte droom?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik dan?
Neem je pillen eens in je begint weer door te slaan man.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Die jongen' was twee keer zo oud als jij, koekenbakker.
een slappe lul vooralquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je snapt het dus niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het niet zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.
Nog twee wensen?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een geheel zelfverzorgde voetreis naar Brazilië.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Oogbalebola?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Medelijden met de rest van Nederland?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Complete anarchie?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Feyenoord en er valt weer wat te halen t.o.v. concurrentie. Dodelijke combinatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom lees ik overal dat NAC-uit voor Feyenoord zo'n lastige wedstrijd is? Niet dat het een eitje is of zo, maar NAC is thuis toch niet veel beter dan de rest van het rechter rijtje?
Je ontslag als bondscoach?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.quote:
Type dikke Theo en gekke Barry is het wel he...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.
Al weet je het nooit aangezien zelfs Schaken in Oranje speelde
Jajajaja nu weten we het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |