Doet Feyenoord nu toch ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het. Maar zal hij dan niet gewoon weggepikt worden?
Amerikaanse systeem is heel anders, is bij hun geen pikken. Waarschijnlijk speelt hij voor een schoolteam ofzo.quote:
Nee dat is wel zo. Als hij op proef komt en het bevalt hem hier kan hij een contract tekenen. En ja, andere ploegen kunnen hem voordat hij iets tekent nog proberen over te halen om naar hun club te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Amerikaanse systeem is heel anders, is bij hun geen pikken. Waarschijnlijk speelt hij voor een schoolteam ofzo.
Dat filmpjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef Grifte het volgende:
De Amerikaanse Messi komt op proef. Deze man is Adu, Altidore en de Noorse Iniesta in één
Ziet dr inderdaad niet heel bijzonder uit. Maargoed, dat merken we dan vanzelf!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat filmpje
Gewoon een dribbelaartje dus, zoals er hier in NL 1000-en lopen, zie er daar nog weinig bijzonders in, schaar-1, schaar-2, schaar-3 en tegenstander uitkappen
Nja, hij heeft wel een goede balcontrole op die knollenveldjes
quote:Erwin Koeman wil zijn broer Ronald Koeman opvolgen bij Feyenoord, zo laat hij weten. Broer Ronald vertrekt in juni na drie seizoenen bij de stadionclub en zijn broer Erwin zou hem daar maar wat graag opvolgen. hij schat zijn kansen echter niet hoog in.
'Feyenoord is een grote club dus daar zou ik wel willen werken. Alleen ze gaan me niet bellen, geloof mij maar. Een trainer terughalen die al een aantal seizoenen bij de club heeft gewerkt willen ze niet, denk ik', aldus Erwin. Tussen 2005 en 2007 was hij al eerder trainer van Feyenoord. Momenteel staat hij voor de spelersgroep van RKC Waalwijk.
foxsports.nl kun je ze toch gewoon kijken? Is gewoon gratis als je een account aanmaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar ik een (uitgebreide) samenvatting van de wedstrijd van afgelopen zaterdag kan zien?
Studio sport via uitzending gemist en foxsports niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar ik een (uitgebreide) samenvatting van de wedstrijd van afgelopen zaterdag kan zien?
Werd gewoon knap 3e met al die rotzooi van Gullit + K2. Dat seizoen daarna moest hij het doen met Harrysteas, Huysegems, Lucius en Kolkka. En dan nog eindigde hij hoger dan van Marwijk dat jaar daarop met Sahin, van Bronckhorst, Makaay etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Elan het volgende:
Erwin is echt een matige trainer zelfs met k & k werd hij geen kampioen van de mickey mouse league.
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Studio sport via uitzending gemist en foxsports niet goed genoeg?
PS hoe was Rome?
Natuurlijk belachelijk om hem de volgende grote ster van WK2018 te noemen, maar hij doet het opzich best leuk voor zo'n opdondertje, wel meer dan alleen een schaartje hier en daar. Zijn er natuurlijk veel meer van, daar niet van. Alleen goede kans dat hij nog nooit ook maar enig positiespel heeft hoeven spelen omdat hij daar gewoon een individueel spelletje speelt, zeker als hij uit zo'n land komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat filmpje
Gewoon een dribbelaartje dus, zoals er hier in NL 1000-en lopen, zie er daar nog weinig bijzonders in, schaar-1, schaar-2, schaar-3 en tegenstander uitkappen
Nja, hij heeft wel een goede balcontrole op die knollenveldjes
Is ook zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.Was gaaf trouwens, aardig gek die derby al viel de wedstrijd zelf wat tegen.
Ja, maar zo'n account is gratis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je tegenwoordig voor foxsports zo'n internetaccount moest hebben. Zal eens kijken.Was gaaf trouwens, aardig gek die derby al viel de wedstrijd zelf wat tegen.
Nee joh, volgens mij vanaf maandag middag. Alleen internationale samenvattingen komen niet of heel laat beschikbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar de samenvattingen voor gratis zijn toch pas een week later oid beschikbaar?
quote:Van Basten komt nooit naar Feyenoord, nooit
Door: Wilfred Genee
Nooit. Zo, dat is er uit. Waarschijnlijk een actie met verstrekkende gevolgen, want het is een absoluut taboe in ons wereldje. Een halsmisdaad. In de voetbalwereld mag je namelijk nooit 'nooit' zeggen. Er gaat geen week voorbij of deze waarheid wordt wel door iemand gepredikt.
Hoewel Art Langeler, het kersverse hoofd jeugdopleidingen bij PSV, nu ontkent benaderd te zijn door Heerenveen, zei hij eerst nog: 'Zeg nooit nooit in de voetballerij'. Mocht hij wel gaan een welgemeend advies: luister heel goed naar de oude alleenheerser. Wees niet te eigenwijs.
Daar weet Marco van Basten alles van. Die werd in de wandelgangen anderhalf jaar lang afgeserveerd door Riemer en Foppe, mede omdat hij behoorlijk zijn eigen gang ging. Nu Van Basten zelf vertrekt, gaat de beerput open. De maskers gaan af.
Naar verluidt zou de spelersgroep weinig vertrouwen hebben in de oefenmeester. Hij zou er niets van kunnen. Zogezegd, naar verluidt. Toevallig was ik afgelopen zondag in de Euroborg en eerlijk gezegd zag ik dat niet terug in de wedstrijd. Zeker in de eerste helft veegde de ploeg van Van Basten tegenstander FC Groningen van het veld. Met een prima tactiek en een geweldige Hakim Ziyech maakte Heerenveen een zeer gedreven indruk. Zoals dat ook gold voor de trainer. Gehuld in een soort Elfsteden-tenue leefde Van Basten enorm mee en leek er nog voldoende chemie tussen trainer en elftal. Bovendien moet je wel iets kunnen als je steeds je beste spelers verliest en toch zo presteert.
Van Basten heeft sowieso veel aan nederigheid gewonnen. Terwijl hij daar als een verzopen kat langs de kant stond, moest ik even denken aan een interview op een zonnig Milanello met de speler Van Basten. Op een vraag van het duo Barend en Van Dorp of hij wist wat een bijstandsmoeder verdiende, antwoordde hij destijds: 'Geen idee, een tonnetje of zo?' Die Van Basten leefde in een andere wereld.
In de eredivisie gelden andere wetten. Marco zal inmiddels vast weten dat een modaal salaris in Nederland zo'n 30.000 euro bedraagt. Bij RKC verdienen de meeste spelers dat niet eens. Zelfs een speler als Evander Sno niet.
Na het Nederlands elftal, Ajax en Heerenveen zou Waalwijk een logische volgende stap in zijn carrière. Om straks te eindigen bij Telstar of FC Oss. Al ziet Graziano Pellè hem graag naar de Kuip komen. Iets wat Marco gezien zijn achtergrond zelf redelijk kansloos acht, maar ook hij eindigde zijn verhaal met 'zeg nooit nooit in de voetballerij'.
Dat durf ik in dit geval wel te zeggen. Zolang Martin van Geel, die destijds bij Ajax door Van Basten werd kaltgestellt, in Rotterdam actief is, gaat dat niet gebeuren. Die haalt nog eerder Mario Been terug. Of Bert van Marwijk. Die zijn binnenkort toch allebei vrij.
Maar Van Basten komt er echt niet in. Nooit. Heb ik het alweer gezegd. Benieuwd wat de consequenties zijn. Nooit. Nooit.
Ah, cool.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij vanaf maandag middag. Alleen internationale samenvattingen komen niet of heel laat beschikbaar.
Huh? Je bedoelt dat 'overstapje'? Assist Immers toch? En die andere 'assist' (5-1) kwam toch van onze Redder?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Caland het volgende:
Schaken met een heuse assist op De Boet![]()
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt dat 'overstapje'? Assist Immers toch? En die andere 'assist' (5-1) kwam toch van onze Redder?
Tjaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Om nog maar niet te spreken van zijn prachtige aanname in de 16. De bal stuitert nauwelijks 16 meter van zijn voetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat overstapje ja. Hij maait volledig over die bal heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |