Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.
Al weet je het nooit aangezien zelfs Schaken in Oranje speelde
Oke Lange Frans.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
NAC is dan ook niet het probleem, maar Feyenoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom lees ik overal dat NAC-uit voor Feyenoord zo'n lastige wedstrijd is? Niet dat het een eitje is of zo, maar NAC is thuis toch niet veel beter dan de rest van het rechter rijtje?
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord en er valt weer wat te halen t.o.v. concurrentie. Dodelijke combinatie.
Ik hoop voor Feyenoord dat het vertrouwen binnen de spelersgroep iets groter is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
NAC is dan ook niet het probleem, maar Feyenoord.
Wutquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.
Daarnaast is lex, ook als hij 3 klasses beter zou zijn, natuurlijk niet het type spelert dat een 020 georienteerd zeist graag ziet.
Daarom, op dit moment en met deze spelers in Oranje is het totaal niet aan de orde.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verschil is dat Nederland geen amper fatsoenlijke buitenspelers heeft.
Daarnaast is lex, ook als hij 3 klasses beter zou zijn, natuurlijk niet het type spelert dat een 020 georienteerd zeist graag ziet.
Kanonnen, het tocht hier. Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom, op dit moment en met deze spelers in Oranje is het totaal niet aan de orde.
Anderzijds, als iemand 4 jaar geleden hetzelfde over Schaken had geroepen had deze persoon ook de lachers op zijn hand gekregen.
Schaken was na zijn eerste seizoen echt compleet afgeschreven, al voor Feyenoord-begrippen laat staan dat Oranje nog in beeld zou komen, deels wel baas van zo'n jongen.
Gast ik ben het helemaal met je eens. Wat je verkondigde was echter overbodig. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
4 jaar geleden? Ik vind het nog steeds een lachertje. Gun het die kerel van harte, daar niet van, maar dat is toch gênant man.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geleden hetzelfde over Schaken
Caland heeft naar verluid zelfmoord gepleegd toen Schaken afgelopen weekend weer in de basis stond.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4 jaar geleden? Ik vind het nog steeds een lachertje. Gun het die kerel van harte, daar niet van, maar dat is toch gênant man.
Dat is omgekeerd evenredig aan hoe vaak komende week het woord "kampioenschap" door spelers in de mond wordt genomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop voor Feyenoord dat het vertrouwen binnen de spelersgroep iets groter is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is omgekeerd evenredig aan hoe vaak komende week het woord "kampioenschap" door spelers in de mond wordt genomen.
Leg dan Schaken om, spaart 8 ton salaris, en met een beetje geluk nog 2 tientjes dagwaarde van de verzekering.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland heeft naar verluid zelfmoord gepleegd toen Schaken afgelopen weekend weer in de basis stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |