Gaat ie eerst van Hanegem lopen uitlachen omdat hij van Gastel/Fraser naar voren schuift omdat dit vrienden zijn, en Bosz afkraakt omdat hij hier een hekel aan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste ja.
Stomste is nog wel dat Genee met al die tropische verrassingen als Ignatovic naar voren komt, maar dat wordt gewoon weggewuifd onder de noemer 'geen geld'
Om nog maar niet te spreken over de contracten die van Geel verlengd heeft wat onder Beenhakker nooit zou zijn gebeurd (zie bijvoorbeeld de wijze waarop Rekik vertrokken is).
Het standaard Beenhakker-is-op-een-schandalige-wijze-weggestuurd-en-van-Geel-is-kansloos-mannetje riedeltje en dat hij Advocaat de ideale trainert vindt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:09 schreef Karelnoord het volgende:
Ik kijk geen VI, maar ben nu wel benieuwd wat die heeft gezegd.
Betaal jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Geel moet Kongolo, Janmaat, en Boëtius gewoon zo snel mogelijk verlengen
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk naar Extra Time op de Belg, moment van de week van Boskamp: Dat doelpunt van NEC, zijn commentaar: volgens mij raakt hij 'm verkeerd.
Ze lieten daarna wel de doelpunten van Pelle en Boetius zien. Heeft die gast naast hem nog een koek opgeleverd, omdat hij zei dat Jan had gezegd dat Pelle niet kon voetballen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Typisch Boskamp, altijd objectief als het om Feyenoord gaat,
Die wacht gewoon het WK en eventuele buitenlandse interesse af. Zelfs als hij niet wil vertrekken is dat beter voor de onderhandelingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Geel moet Kongolo, Janmaat, en Boëtius gewoon zo snel mogelijk verlengen
Boskamp vond het ook wat vreemd dat Mulder liep te schreeuwen dat er slecht verdedigd werd. Zit sowieso altijd een Feyenoorder bij Extra Time, de keren dat Boskamp er niet is zit Been er wel. Het is jammer dat hij het niet aankan, anders had Boskamp ook wel leuke kandidaat-trainer geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk naar Extra Time op de Belg, moment van de week van Boskamp: Dat doelpunt van NEC, zijn commentaar: volgens mij raakt hij 'm verkeerd.
Ik heb pas een keer eerder in mijn leven het idee gehad dat iemand op een koe leek, maar dat was met name omdat ze gigantische uiers had en dag en nag kauwgum herkauwde, niet om de achterlijke BSE-blik in de ogen. Verder opzich een beste kerel daar niet van.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En Bruma
Die kerels zijn me een partijtje dom
Al is Vilhena dat ook natuurlijk. Die blik in zijn ogen
Had hem laatst voor de Klassieker even nodig, toen was jij nog niet terug. Minstens een uur lopen spitten in de fok-zoekmachine voor ik hem vondquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had hem laatst voor de Klassieker even nodig, toen was jij nog niet terug. Minstens een uur lopen spitten in de fok-zoekmachine voor ik hem vond
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Typisch Boskamp, altijd objectief als het om Feyenoord gaat,
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lieten daarna wel de doelpunten van Pelle en Boetius zien. Heeft die gast naast hem nog een koek opgeleverd, omdat hij zei dat Jan had gezegd dat Pelle niet kon voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |