twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
BAM. VolkerWessel heeft geen tablets en geen grachten.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
welk plan is dit? dit ziet er wel goed uit
BAM volgens mij (nou ja, Feyenoord Founders Consortium)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het plan van BAMquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy lexie ook gewoon op de tribune achter de man die met zijn tablet filmtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar die is aan het dementeren.. Niet dat ik liever Van Gaal heb, gewoon beide helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme.
Doe dan nog maar liever die arrogante Adriaanse.
Geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
quote:
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:23:22Voor mensen die denken dat wij een grap maken... #ditzijngeengrappenhe reageer retweet
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
Adriaanse is versleten.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme.
Doe dan nog maar liever die arrogante Adriaanse.
Je kan dus wel ontkennen dat hij een slechte trainer is...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Sta niet te springen om het persoon van Gaal, maar je kan niet ontkennen dat het een slechte trainer is. Ik vind het juist een goede trainer en hij laat ook zien dat hij met jeugd om kan gaan. Zou het niet erg vinden als hij onze nieuwe trainer wordt eigenlijk.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan dus wel ontkennen dat hij een slechte trainer is...
Ik ontken dat Van Gaal een slechte trainer is.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Sta niet te springen om het persoon van Gaal, maar je kan niet ontkennen dat het een slechte trainer is.
Mathijs en douglas de cv maken van oranje.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaat hij maar voetballes geven bij Studio Voetbal.
Als vGaal resultaat gaat boeken bij Feyenoord dan gaat iedereen wel anders denken hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar die is aan het dementeren.. Niet dat ik liever Van Gaal heb, gewoon beide helemaal niet
Heel vetquote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal presteert niet meer of minder dan een Van Marwijk met Oranje, bij Bayern had hij de beschikking over de beste spelers ter wereld en bij Ajax de meest talentvolle groep ooit in de Nederlandse geschiedenis tot zijn beschikking.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als vGaal resultaat gaat boeken bij Feyenoord dan gaat iedereen wel anders denken hoor
Hetzelfde bij oranje. In het begin vond ik het ook een kwal, maar wat hij weer laat zien dat compenseert zijn gedrag.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wilde hij gewoon een shirtje halen in de fanshop.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Als Van Gaal komt acht ik de kans groot dat ik geen seisoenskaart meer neem, je schaamt je toch dood voor die jood.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Heel leuk allemaal als van Gaal komt, maar die gaat zich met alles bemoeien. Die gaat alles op Varkenoord naar zijn hand proberen te zetten, die gaat de baas spelen in het Maasgebouw enzovoorts.
Moet je niet willen en het gaat op heel veel verzet stuiten binnen de club.
Waarheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoef die jood echt niet als trainer. Net als dat ik geen van Basten, Adriaanse of welke andere engerd dan ook maar moet.
Ik zal het er maar op houden dat je 15 bent.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig voordeel is wel dat het debuut in Oranje voor de Boet en Immers opeens niet meer zo ver weg is. Louis is ook niet achterlijk natuurlijk.
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Freire het volgende:
Over een half jaar 18, tijd vliegt als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarheid.
[..]
Ik zal het er maar op houden dat je 15 bent.
Az heeft hij ook kampioen gemaakt en daarvoor ook bijna gestunt met de titel.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Gaal presteert niet meer of minder dan een Van Marwijk met Oranje, bij Bayern had hij de beschikking over de beste spelers ter wereld en bij Ajax de meest talentvolle groep ooit in de Nederlandse geschiedenis tot zijn beschikking.
Hij zal best wat kunnen maar het is echt geen wondertrainer die Feyenoord even het kampioenschap komt brengen tenzij er wat enorm goede spelers bijkomen.
Het is trouwens om verschillende redenen sowieso totaal niet erg aannemelijk dat hij naar Feyenoord komt.
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is onzin dat hij daar gezien is?
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FRFC1908 hun betrouwbaarheid in twijfel trekken. Dan heb je er enorm weinig van begrepen.
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?quote:
Dat inderdaad. Of dat hij naar de Kuip is gekomen i.v.m. naderende interland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef De_Pel het volgende:
Geloof er al geen flikker van dat Van Gaal naar de Kuip komt, maar zelfs al was hij er wel, dan is de kans alsnog groot dat het gewoon even informeel babbelen over De Vrij, BMI, Clasie en Boetius was.
Nu wijzig je de context.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?
Niemand verandert de context. De context is dat Van Gaal er is geweest, en mensen zelf de lijntjes mogen inkleuren. Dat staat er letterlijk.quote:
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Az heeft hij ook kampioen gemaakt en daarvoor ook bijna gestunt met de titel.
Ik kan begrijpen dat je aan hem twijfelt wat betreft trainer worden van Feyenoord. Dat het niet past, maar hem afvallen op zijn trainerskwaliteiten is onzin natuurlijk.
Bericht komt natuurlijk niet van een wedstrijddag. Overigens zaten tijdens de wedstrijd wel Snuivert en Bout op de buhne namens Gaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een bondscoach van Nederland die een Eredvisiewedstrijd bezoekt om naar een elftal te kijken voor oranje die een deel uit Feyenoorders bestaat, is onzin?
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand verandert de context. De context is dat Van Gaal er is geweest, en mensen zelf de lijntjes mogen inkleuren. Dat staat er letterlijk.
Hoezo interessantdoenerij? Het is toch gewoon een nieuwsfeitje dat Van Gaal er is geweest? De context is onduidelijk, maar zo vaak is hij er ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
Interessantdoenerij dus, ook best.
Precies daarom.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo interessantdoenerij?
De context is onduidelijk
Nee, klopt. Ach, laten we het lekker afwachten.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.
Maar goed, al zou het een hele goede trainer zijn kan me sowieso niet voorstellen dat een trainer wiens vrouw aan kanker leed en daarover werd toegezongen door een gedeelte van het Legioen hier ooit nog trainer zou willen worden.
En dat is geheel wederzijds.
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was op dat moment ook gewoon een uitstekend elftal met Dembélé , El Hamdaoui, Lens, Martens, De Zeeuw en Schaars die nog in Oranje speelden en dat gekke Argentijnse keepertje.
Maar goed, al zou het een hele goede trainer zijn kan me sowieso niet voorstellen dat een trainer wiens vrouw aan kanker leed en daarover werd toegezongen door een gedeelte van het Legioen hier ooit nog trainer zou willen worden.
En dat is geheel wederzijds.
Ongetwijfeld, maar de context bewust achterhouden is interessantdoenerij.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft nog steeds nieuws dat hij er is.
Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat de context bij hen evenmin bekend is, schatje.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de context bewust achterhouden is interessantdoenerij.
Je bent het met me eens, ik weet het zeker.
Capt Obvious is ook present.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.
En daar heeft hij groot gelijk in. En zelfs al zou hij trainert van Feyenoord worden, en bij wijze van, op het balkon van het stadhuisplein daar zijn gram voor halen, dan nog zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Is nogal voor mijn tijd, daar destijds niets van meegekregen, maar zelfs tegen een walgelijk stuk paardenlul als Van Gaal vind ik dat een diep trieste en afschuwelijk verachtelijke actie.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar werkt men de trainingen af?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Doe mij maar VolkerWessels :
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een roestbak?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, maar is ook 20 jaar geleden bijna nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe triest dit deel van de Feijenoord supporters zijn. Stelletje holbewoners.
Wilde het niet zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat is dat voor een roestbak?
'Die jongen' was twee keer zo oud als jij, koekenbakker.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook 20 jaar geleden bijna nu.
Ook bijvoorbeeld Ajacieden zullen het niet nalaten om dat soort dingen te scanderen gezien het spandoek voor die jongen die aan kanker is overleden laatst nog kennelijk vinden sommige mensen dat nu eenmaal grappig.
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik.dan?
Een drol aan de maas? Wtf manquote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Fred0w het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een natte droom?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Immers ooit international is wat krijg ik dan?
Neem je pillen eens in je begint weer door te slaan man.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Die jongen' was twee keer zo oud als jij, koekenbakker.
een slappe lul vooralquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je snapt het dus niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Lilou het volgende:
Kerel wil je zeggen dat het niet zo is? Als jij als supporter zulke woorden gaat zeggen ,heet toch niks meer met het voetbal te maken. Hoe diep ben je dan gezonken als supporter.
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een hersenbloeding, samen met heel Nederland.
Nog twee wensen?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een geheel zelfverzorgde voetreis naar Brazilië.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Oogbalebola?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Medelijden met de rest van Nederland?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Complete anarchie?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Feyenoord en er valt weer wat te halen t.o.v. concurrentie. Dodelijke combinatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom lees ik overal dat NAC-uit voor Feyenoord zo'n lastige wedstrijd is? Niet dat het een eitje is of zo, maar NAC is thuis toch niet veel beter dan de rest van het rechter rijtje?
Je ontslag als bondscoach?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee serieus jullie lachen me nu uit maar als het straks zo ver is ? Wedstrijdje op de kosten van vbl?
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.quote:
Type dikke Theo en gekke Barry is het wel he...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
LEx is 27 man, prima clubvoetballertje voor Nederlandse begrippen maar niet iemand die Oranje sterker maakt.
Al weet je het nooit aangezien zelfs Schaken in Oranje speelde
Jajajaja nu weten we het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Lilou het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuses om zulke nare dingen te zeggen als supporter. Tuurlijk is er rivaliteit tussen deze clubs. Dan nog maak je niet zulke beledigen naar z.n iemand, Weetje en met wedstrijden als WK en EK zijn iedereen de grootste vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |