Ja, ik sta toch liever niet in OP's bedacht ik me. Mijn aanwezigheid is duidelijk genoegquote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef geppie het volgende:
Sta je zelf bewust niet meer in het lijstje SQ?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik sta toch liever niet in OP's bedacht ik me. Mijn aanwezigheid is duidelijk genoeg
Haal mij er maar ff uit. Thanks.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoppatee. Nog mensen in/uit lijstjes?
Loj, DND, IMA, Skittles, Fee, Blob? Willen jullie nog in de onderste?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef Burdie het volgende:
Schiet nou op kwak! Ik moet zelf ook zo nodig, maar durf niet te gaan omdat ik anders de ontknoping mis!
^^.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Volgens mij kan het f5-geroep wel een klein tikje minder![]()
Testen is sowieso wel spannend, maar zo wordt het wel heel erg een examen...
/my2cents
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Aankondigen dat je gaat plassen, don't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hij droogt! Blauw wordt vaak lichter, roze (Etos) donkerder. Ik vind ze echt heul duidelijk! Zwangerder kan nietquote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu te janken achter de pc (maar dat is omdat ik make up in mn oog gesmeerd heb). op scherm ziet t er erg licht uit, t was al na 30 sec. ongeveer zo donker als op de eerste foto. t begint nu wel wat te verbleken op de test, is dat normaal?
zie ik nu pasquote:
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.
ik voelde wel lichte frustratie bij t feit dat ik zeker 10 minuten heb gedaan over het bouwen van mn post terwijl ik jullie postjes wel zag, wegens tel. en compu die niet meededenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
dan moet je het niet aankondigenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
Told ya so dat effectief batsen niet nodig isquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zie ik nu pasdie wilde drinken... soms gaat ze dr met dr kop onder zitten, dat was echt een toffe fotobomb geweest.
OMGOMGOMG omgen dat met 3 keer seks
deze maand....
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zienquote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
En thanks lieve everyone voor t meeleven. Ik hou nog een heel klein slagje om de arm, ik doe over een paar dagen nog een testje, en als die positief is een digitale CB denk ikgewoon omdat t kan, en om t bewaren....
Als je het mij vraagt hebben ze anders bijzonder effectief gebatstquote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Told ya so dat effectief batsen niet nodig is
Gefeliciteerd meiske![]()
dr zit een plasticje op t schermpje, dus dat lijkt me lastigquote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zien
Gefeliciteerd!!!
+1quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet de hele tijd al kinderachtig grinniken om het succesvolle kwakje van kwak's vent![]()
lol, ik ben genoemd naar de carnavalsvereniging uit mijn thuisdorp in mn originele nick, en na een nick-wissel werd dat vervormd tot kwakz0r. niet heel handig, want als mensen kwark eten denk ik altijd eerst dat ze t tegen mij hebben in de dieetclub/slank....quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet de hele tijd al kinderachtig grinniken om het succesvolle kwakje van kwak's vent![]()
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Dat laatste heb ik met mensen die choco eten/drinkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lol, ik ben genoemd naar de carnavalsvereniging uit mijn thuisdorp in mn originele nick, en na een nick-wissel werd dat vervormd tot kwakz0r. niet heel handig, want als mensen kwark eten denk ik altijd eerst dat ze t tegen mij hebben in de dieetclub/slank....
Zou wel super relaxed zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik geloof dat ik onderwijsbaan-technisch heel handig gemikt heb...
als mn UD klopt (13-20 okt) dan zou ik 1 week na t einde van de zomervakantie met verlof mogen, en 1 week voor de kerstvakantie weer aan t werk moeten. de facto betekent dat vakantie en verlof van 20 juli tot 5 januari, met tussendoor 2 weekjes klusjes doen (want krijg echt geen klassen die twee losse weekjes).
maar goed, dit is flink op de zaken vooruitlopen zullen we maar zeggen.....
blij, en een beetje beduusd, t is voor hem ook wat onwerkelijk en hij zat in een volle bus/trein. hij komt over een kwartiertje thuis denk ik. t zal wel even moeten landen maar hij wilde het ook erg graag. alleen bij hem is t meer "spannend en leuk" dan "omg ik WIL dit en OMFG er zit een embryo in mij"...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak, hoe reageerde je vriend eigenlijk??
Ik was al tot ongeveer dezelfde conclusie gekomenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik geloof dat ik onderwijsbaan-technisch heel handig gemikt heb...
als mn UD klopt (13-20 okt) dan zou ik 1 week na t einde van de zomervakantie met verlof mogen, en 1 week voor de kerstvakantie weer aan t werk moeten. de facto betekent dat vakantie en verlof van 20 juli tot 5 januari, met tussendoor 2 weekjes klusjes doen (want krijg echt geen klassen die twee losse weekjes).
maar goed, dit is flink op de zaken vooruitlopen zullen we maar zeggen.....
Jij gaat ook liedjes zingen voor je kindjequote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar goed, ik probeer niet te hard van stapel te lopen, ook omdat ik natuurlijk niet weet hoe t verder allemaal gaat.
euhmm...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag, maar je hoeveelste NOD was dit nu, kwak?
ja, kijken of t nu wel luktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak!!Wat gaaf! Zwanger-boks!
Nu moeten we toch echt eens meeten
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
neeeeee ben t niet vergeten...
ik moest mn telefoonoplader zoeken,
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierwoei, supernieuws! gefeliciteerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
ik heb skills jongequote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Heliotrope het volgende:
Goed topic heb je weer geopend Stormqueen!
jaaaa! iemand moet me tegen houden de komende weken... eerst wil ik een goeie echo zien, dan mag ik breien...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:55 schreef mignonne het volgende:
Oooooh Kwak wat leuk!! Gefeliciteerd![]()
![]()
lekker aan de brei voor je eigen mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 10-02-2014 23:24:22 ]S. 2014
J. 2016
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierHOERA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierjaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
het kan volgens mij ook dat je gewoon een beetje verhoging hebt / verkouden bent ofzo. het gaat meer om de pieken dan om waar de laagste temp zit, toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef Rawedni het volgende:
Gefeliciteerd Kwak!
Ik ben afgelopen zaterdag dus ongesteld geworden en mijn temperatuur daalde wel wat (van 37.0 naar 36,6) maar werd de dag erna 36,7 en is dat vandaag nog steeds. De vorige ongesteldheid was dat 36,3.. Betekent dit dat het inderdaad een hele vroege miskraam was? Gaat de temp nog zakken?
Ik ben niet verkouden of grieperig of iets op dit momentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het kan volgens mij ook dat je gewoon een beetje verhoging hebt / verkouden bent ofzo. het gaat meer om de pieken dan om waar de laagste temp zit, toch?
iemand, verbeter me als ik t fout zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef kwakz0r het volgende:
overigensKrampen alsof je ongesteld gaat worden zijn normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook al vanaf het begin! En symptomen zeggen niks over een goede of slechte zwangerschap.En vorige maand was t negatief toch?
S. 2014
J. 2016
vorige maand niet getest, werd ongesteld op de dag dat ik tests zou gaan halen. was wel een hele heftige ongesteldheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Krampen alsof je ongesteld gaat worden zijn normaalheb ik ook al vanaf het begin! En symptomen zeggen niks over een goede of slechte zwangerschap.En vorige maand was t negatief toch?
Wanneer ging je de CB test doen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vorige maand niet getest, werd ongesteld op de dag dat ik tests zou gaan halen. was wel een hele heftige ongesteldheid.
en thanks.
morgen of donderdagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wanneer ging je de CB test doen?
ok ik luister naar jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kwam, als je vorige keer al een vroege mk zou hebben gehad, dan ben je te kort zwanger geweest om dat nu nog zó duidelijk terug te zien op een test. Maak je geen zorgen! Jij bent zwanger!
Kan het dan niet zijn dat je temperatuur niet elke maand exact gelijk is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef Rawedni het volgende:
Ik ben 6 januari begonnen met tempen Stormqueen
@Kwak, logisch dat je twijfels hebt maar een positieve test is een test, spannend is het wel!
Ja dat kan wellicht best inderdaad, ik heb er verder ook weinig ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan het dan niet zijn dat je temperatuur niet elke maand exact gelijk is?
(ik zeg maar wat hoor, heb me daar verder nooit in verdiept)
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts, bedankt voor het meedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
De kwam komt natuurlijk wel voor de kwak...quote:
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De kwam komt natuurlijk wel voor de kwak...![]()
En kwak, ik heb bij alle zwangerschappen steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden (rugpijn, krampen, etc), alleen bleef dat gevoel dus aanhouden ipv over te gaan in ongesteldheidKan me je gevoel ook goed voorstellen, maar ga er maar gewoon van uit dat je zwanger
bent
Ongeveer gelijktijdig. Mijn ervaring is toch dat de "ik kom, ik kom, oh, ik kom" een fractie voor de kwak komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?![]()
Ja maar dan is het kom. Als de kom kwam is, dan is er ook kwak!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ongeveer gelijktijdig. Mijn ervaring is toch dat de "ik kom, ik kom, oh, ik kom" een fractie voor de kwak komt.
Whut? Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
tenzij tantrische seks, dan schijnt de kwak ook aan boord te kunnen blijven. Zeggen ze.
Ja geen idee, ik heb het eens gehoord, er schijnen mannen te zijn die dat kunnen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef Skittles het volgende:
Is Kwak nu al aan het nadenken over een andere naam die ze kan aannemen?
Liefdesmayonaise ftw
[..]
Whut? Hoe dan?
Ah, is voor jou de hypochonderfase ingegaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Net wat bloed bij afvegen, en volgens de app zou mijn ei ergens rond afgelopen Aterdag gesprongen zijn.. zou het, of moet ik me niet zo gek maken
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan is het kom. Als de kom kwam is, dan is er ook kwak!
Verschrikkelijk is het, ik heb heimwee naar de ' we zien het wel'-fase, die was veel beter voor de gemoedstoestandquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, is voor jou de hypochonderfase ingegaan?![]()
Ik hoop het!
Dat lijkt me wel heel erg snelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Net wat bloed bij afvegen, en volgens de app zou mijn ei ergens rond afgelopen Aterdag gesprongen zijn.. zou het, of moet ik me niet zo gek maken
In mijn beleving is het kom-kwak-kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?![]()
Ik heb geen idee hoelang er normaal tussen eisprong en innestelingsbloedingen kan zitten.quote:
Ik stel "kwom" voor als de overlappende fasequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
In mijn beleving is het kom-kwak-kwam.
Dus voortaan is het kwomz0rquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel "kwom" voor als de overlappende fase
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo'squote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang er normaal tussen eisprong en innestelingsbloedingen kan zitten.
Nu is mijn app trouwens wel vrij ruim in de eisprong marge, hij geeft er 7 mogelijke dagen voor deze maand
ik heb weer gelezen tussen 5 en 12 dagen. Maar wat je zegt, het is altijd andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
Klopt, ik had mezelf voorgehouden dat ik beter niet kon temperaturen/ovulatietesten doen, om mezelf niet al te gek te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
Dat gaat je goed afquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat alles z'n gangetje. Ben wat meer van het aanmoedigen en vruchtbare topics openen momenteel
Ik heb lensimplantaten. Links is mijn sterkte op 0 maar rechts hebben ze wat overgecorrigeerd, denk ik. Zal tussen 0.5 en -1 zitten, niet heel veel. Wel genoeg voor last.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:24 schreef Rana83 het volgende:
Wat vervelend cygne! Maar aan de andere kant ook wel geweldig als je scherp gaat zien door laseren. Maar had je oogarts het dan mis?
afwijking kan ook niet met een bril of lenzen worden gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Cygne het volgende:
Spannend, Cactus!
Wij gaan voorlopig even een pauze inlassen. Mijn oogarts zei dat ik met rechts wazig zag omdat dat een lui oog is. Maar toen ik gisteren de bril van man opzette zag ik ineens superscherp met dat oog. Ik vermoed dus dat er nog een afwijking zit die waarschijnlijk met laser gecorrigeerd moet worden. En dan mag er dus geen sprake zijn van een zwangerschap. 14 maart heb ik een afspraak in de oogkliniek en dan hoop ik dat ik geschikt ben en snel aan de beurt ben. Dan kunnen we waarschijnlijk in mei of juni weer verder.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dag dames, ik kom jullie voorlopig vaarwel zwaaien, ik heb vanochtend twee knalstrepen gepiest bij mijn controletestje. allebei de streepjes even donker
Ik durf nu wel echt over en mag dus uit de lijst! bedankt voor al het meeleven en de steun, hopelijk tot over een heeeele poos, en hopelijk tot snel ziens in Z&G!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dag dames, ik kom jullie voorlopig vaarwel zwaaien, ik heb vanochtend twee knalstrepen gepiest bij mijn controletestje. allebei de streepjes even donker
Ik durf nu wel echt over en mag dus uit de lijst! bedankt voor al het meeleven en de steun, hopelijk tot over een heeeele poos, en hopelijk tot snel ziens in Z&G!
Lenzen verdroeg ik niet meer, vandaar dus de implantaten. Ik had vroeger een brio met van die dikke jampotglazen, plus 10.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
afwijking kan ook niet met een bril of lenzen worden gecorrigeerd?
Wat vervelend om een pauze in te moeten lassen.
edit: Owh ik las iets over implantaten lenzen..
Letterlijk en figuurlijk, ik heb me toch een buikpijn en rugpijn en steken down underquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nope, mijn 48 uur zijn om.
Wat kut
Nee ik mopper er ook iedere keer over tegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ben ik trouwens zo harteloos of zijn er meer mensen van wie de haren recht overeind gaan staan van die zaadreclame van clearblue digitale ovulatietesten?![]()
Dat kun je toch ook niet allemaal bijhouden! We zijn bij de huisarts geweest, en we hebben gezamenlijk besloten om in totaal 1,5 jaar zelf te proberen en dan hulp in te schakelen. Maar man en ik willen het liefste zonder MMM proberen om zwanger te worden, dus misschien wacht ik ook wel langer dan dat, mocht het nodig zijn. Kijk maar naar Chanty, volgens mij is zij na 19 maanden zwanger geworden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef Risu het volgende:
Godsamme wat kut zeg, Peel. Duurt allemaal veel te lang. Ben je al eens bij gyn geweest? Hoe zat het bij jou ook al weer..![]()
Vandaag weer een ovutest gedaan, ik vond het stiekem hartstikke leuk. Actief bezig met kindje. Misschien komt dat doordat ik eindelijk weer 'iets' kan doen. Beetje houvast in de onzekere tijden.
Er was een heel erg super tuur streepje op te zien, dus die wordt wel weer donkerder.
Succes! Dat wachtbankje is gewoon crappyquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Er is eigenlijk ook geen touw aan vast te knopen, ieder kwaaltje kan op een zwangerschap wijzen, en gelijk ook op 1000 andere dingen.
Het gaat vast lukken om een week geduldig af te wachten
Ik was dit keer vanaf bevruchtig misselijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Iemand enig idee of je nog vóórdat je überhaupt positief kan testen last kan hebben van misselijkheid en overgeven..?
Hmm.. eigenlijk wou ik echt pas woensdag testen, misschien eens een hele gevoelige test gaan scoren in de winkel dit weekend..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik was dit keer vanaf bevruchtig misselijk.
En heb tot aan de bevalling 4 a 5 keer per dag toch wel overgegeven![]()
Hier zei het dus wel iets
Yepquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij was burdie ook al op 5dpo misselijkmaar zo vroeg is niks een garantie helaas... We duimen!
klopt bij de eerste al naar een paar dagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijkt mij heel vroeg maar ik heb inmiddels geleerd dat alles kan...
Ferrari_rood was volgens mij ook al zo vroeg aan t spugen
Dag 7 is bij mij altijd nog midden in m'n ongesteldheid, dus ik zou zeggen dat daar het ongesteldheidsgevoel vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
He wat balen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik was druk![]()
Gisteravond ben ik ongesteld geworden. Nog wel getest (je weet maar nooit), maar negatief. Nu is het wel 2 dagen te vroeg en het zet nog niet echt door, dus een heel klein beetje hoop houd ik nog.
Heb ik in ieder geval een rode Valentijn
Wanneer tel jij met dag 1? Is dat op de eerste dag dat je ongesteld bent geworden? Of is dat de eerste dag nadat je ongesteld bent geweest....?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
He wat balen!
edit: Dacht in eerste instantie dat je mega veel bloed had gespot voor een eerste dag.. maar dat blijkt een beetje te zijn..... dus dan zou het idd nog kunnen.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je als je snel test de tweede test dan ook negatief hebt. "Gewoon" een paar dagen wachten. Als het dan echt echt echt niet doorgezet heeft nog eens een keertje proberen.
Voelt het niet als ongesteld zijn?
Ik wil geen valse hoop doen enz, maar kan het geen innesteling zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
om je nog meer verwarring te geven... lees even een paar posts boven je..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
Stop maar met duimen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het klinkt nog steeds spannend Cactus. Ik duim nog even mee.voor Peel.
Ik heb 29 dagen na nod pas positief getest, dus t kan wel. Maar denk ook dat als ik t zo lees, de kans klein is. Idd ff aan de vitamines gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
ja 20 januari ofzo. Ik zal volgende week voor de zekerheid nog 1 keertje testen. En m'n gemak houden
En de vitamines is sowieso een goed idee, bedankt. Ik ben daar dit najaar wel mee begonnen, maar ik vergeet het zo vaak, dus staan ze nu al weer een maand of wat onaangeroerd.
Positief ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden..
En....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden..
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardstikke positief, na een hal e minuut was er al een tuurstreepje, en nu is het gewoon een dikke vette streep
Wanneer heb je voor het laatst gebatst?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Risu het volgende:
Volgens mij is mijn ei nu aan het springen. Positieve test, en kleine steekjes rechts..
Maar we hebben het nog niet kunnen benutten. Is vanavond nog op tijdof ben ik hopeloos te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |