Ja, ik sta toch liever niet in OP's bedacht ik me. Mijn aanwezigheid is duidelijk genoegquote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef geppie het volgende:
Sta je zelf bewust niet meer in het lijstje SQ?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik sta toch liever niet in OP's bedacht ik me. Mijn aanwezigheid is duidelijk genoeg
Haal mij er maar ff uit. Thanks.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoppatee. Nog mensen in/uit lijstjes?
Loj, DND, IMA, Skittles, Fee, Blob? Willen jullie nog in de onderste?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef Burdie het volgende:
Schiet nou op kwak! Ik moet zelf ook zo nodig, maar durf niet te gaan omdat ik anders de ontknoping mis!
^^.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Volgens mij kan het f5-geroep wel een klein tikje minder![]()
Testen is sowieso wel spannend, maar zo wordt het wel heel erg een examen...
/my2cents
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Aankondigen dat je gaat plassen, don't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hij droogt! Blauw wordt vaak lichter, roze (Etos) donkerder. Ik vind ze echt heul duidelijk! Zwangerder kan nietquote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu te janken achter de pc (maar dat is omdat ik make up in mn oog gesmeerd heb). op scherm ziet t er erg licht uit, t was al na 30 sec. ongeveer zo donker als op de eerste foto. t begint nu wel wat te verbleken op de test, is dat normaal?
zie ik nu pasquote:
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.
ik voelde wel lichte frustratie bij t feit dat ik zeker 10 minuten heb gedaan over het bouwen van mn post terwijl ik jullie postjes wel zag, wegens tel. en compu die niet meededenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
dan moet je het niet aankondigenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
Told ya so dat effectief batsen niet nodig isquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zie ik nu pasdie wilde drinken... soms gaat ze dr met dr kop onder zitten, dat was echt een toffe fotobomb geweest.
OMGOMGOMG omgen dat met 3 keer seks
deze maand....
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zienquote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
En thanks lieve everyone voor t meeleven. Ik hou nog een heel klein slagje om de arm, ik doe over een paar dagen nog een testje, en als die positief is een digitale CB denk ikgewoon omdat t kan, en om t bewaren....
Als je het mij vraagt hebben ze anders bijzonder effectief gebatstquote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Told ya so dat effectief batsen niet nodig is
Gefeliciteerd meiske![]()
dr zit een plasticje op t schermpje, dus dat lijkt me lastigquote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zien
Gefeliciteerd!!!
+1quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet de hele tijd al kinderachtig grinniken om het succesvolle kwakje van kwak's vent![]()
lol, ik ben genoemd naar de carnavalsvereniging uit mijn thuisdorp in mn originele nick, en na een nick-wissel werd dat vervormd tot kwakz0r. niet heel handig, want als mensen kwark eten denk ik altijd eerst dat ze t tegen mij hebben in de dieetclub/slank....quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet de hele tijd al kinderachtig grinniken om het succesvolle kwakje van kwak's vent![]()
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Dat laatste heb ik met mensen die choco eten/drinkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lol, ik ben genoemd naar de carnavalsvereniging uit mijn thuisdorp in mn originele nick, en na een nick-wissel werd dat vervormd tot kwakz0r. niet heel handig, want als mensen kwark eten denk ik altijd eerst dat ze t tegen mij hebben in de dieetclub/slank....
Zou wel super relaxed zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik geloof dat ik onderwijsbaan-technisch heel handig gemikt heb...
als mn UD klopt (13-20 okt) dan zou ik 1 week na t einde van de zomervakantie met verlof mogen, en 1 week voor de kerstvakantie weer aan t werk moeten. de facto betekent dat vakantie en verlof van 20 juli tot 5 januari, met tussendoor 2 weekjes klusjes doen (want krijg echt geen klassen die twee losse weekjes).
maar goed, dit is flink op de zaken vooruitlopen zullen we maar zeggen.....
blij, en een beetje beduusd, t is voor hem ook wat onwerkelijk en hij zat in een volle bus/trein. hij komt over een kwartiertje thuis denk ik. t zal wel even moeten landen maar hij wilde het ook erg graag. alleen bij hem is t meer "spannend en leuk" dan "omg ik WIL dit en OMFG er zit een embryo in mij"...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak, hoe reageerde je vriend eigenlijk??
Ik was al tot ongeveer dezelfde conclusie gekomenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik geloof dat ik onderwijsbaan-technisch heel handig gemikt heb...
als mn UD klopt (13-20 okt) dan zou ik 1 week na t einde van de zomervakantie met verlof mogen, en 1 week voor de kerstvakantie weer aan t werk moeten. de facto betekent dat vakantie en verlof van 20 juli tot 5 januari, met tussendoor 2 weekjes klusjes doen (want krijg echt geen klassen die twee losse weekjes).
maar goed, dit is flink op de zaken vooruitlopen zullen we maar zeggen.....
Jij gaat ook liedjes zingen voor je kindjequote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar goed, ik probeer niet te hard van stapel te lopen, ook omdat ik natuurlijk niet weet hoe t verder allemaal gaat.
euhmm...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag, maar je hoeveelste NOD was dit nu, kwak?
ja, kijken of t nu wel luktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak!!Wat gaaf! Zwanger-boks!
Nu moeten we toch echt eens meeten
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
neeeeee ben t niet vergeten...
ik moest mn telefoonoplader zoeken,
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierwoei, supernieuws! gefeliciteerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |