quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef Burdie het volgende:
Schiet nou op kwak! Ik moet zelf ook zo nodig, maar durf niet te gaan omdat ik anders de ontknoping mis!
^^.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Volgens mij kan het f5-geroep wel een klein tikje minder![]()
Testen is sowieso wel spannend, maar zo wordt het wel heel erg een examen...
/my2cents
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Aankondigen dat je gaat plassen, don't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hij droogt! Blauw wordt vaak lichter, roze (Etos) donkerder. Ik vind ze echt heul duidelijk! Zwangerder kan nietquote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit nu te janken achter de pc (maar dat is omdat ik make up in mn oog gesmeerd heb). op scherm ziet t er erg licht uit, t was al na 30 sec. ongeveer zo donker als op de eerste foto. t begint nu wel wat te verbleken op de test, is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |