zie ik nu pasquote:
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat. Het is toch leuk als mensen meeleven? Alsof je afgerekend wordt op (niet)streepjesplassen. Ik zie niets negatiefs in t feit dat ze dan binnen no-time een hoop medeleven krijgt bij 1 streep en een stortlading jompels bij 2.
ik voelde wel lichte frustratie bij t feit dat ik zeker 10 minuten heb gedaan over het bouwen van mn post terwijl ik jullie postjes wel zag, wegens tel. en compu die niet meededenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
dan moet je het niet aankondigenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iemand dat gevoel bekruipt. Dat iedereen massaal zit te f5-en vind ik niet zo gek, maar door dat allemaal te roepen kun je iemand wel extra spanning geven, terwijl het al spannend is.
Maar nogmaals: dat gevoel krijg ik erbij.
Told ya so dat effectief batsen niet nodig isquote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zie ik nu pasdie wilde drinken... soms gaat ze dr met dr kop onder zitten, dat was echt een toffe fotobomb geweest.
OMGOMGOMG omgen dat met 3 keer seks
deze maand....
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zienquote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
En thanks lieve everyone voor t meeleven. Ik hou nog een heel klein slagje om de arm, ik doe over een paar dagen nog een testje, en als die positief is een digitale CB denk ikgewoon omdat t kan, en om t bewaren....
Als je het mij vraagt hebben ze anders bijzonder effectief gebatstquote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Told ya so dat effectief batsen niet nodig is
Gefeliciteerd meiske![]()
dr zit een plasticje op t schermpje, dus dat lijkt me lastigquote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Blanke nagellak over kv test werkt prima, jaar later nog prima te zien
Gefeliciteerd!!!
+1quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet de hele tijd al kinderachtig grinniken om het succesvolle kwakje van kwak's vent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |