Ah, is voor jou de hypochonderfase ingegaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Net wat bloed bij afvegen, en volgens de app zou mijn ei ergens rond afgelopen Aterdag gesprongen zijn.. zou het, of moet ik me niet zo gek maken
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan is het kom. Als de kom kwam is, dan is er ook kwak!
Verschrikkelijk is het, ik heb heimwee naar de ' we zien het wel'-fase, die was veel beter voor de gemoedstoestandquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, is voor jou de hypochonderfase ingegaan?![]()
Ik hoop het!
Dat lijkt me wel heel erg snelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Net wat bloed bij afvegen, en volgens de app zou mijn ei ergens rond afgelopen Aterdag gesprongen zijn.. zou het, of moet ik me niet zo gek maken
In mijn beleving is het kom-kwak-kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?![]()
Ik heb geen idee hoelang er normaal tussen eisprong en innestelingsbloedingen kan zitten.quote:
Ik stel "kwom" voor als de overlappende fasequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
In mijn beleving is het kom-kwak-kwam.
Dus voortaan is het kwomz0rquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel "kwom" voor als de overlappende fase
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo'squote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang er normaal tussen eisprong en innestelingsbloedingen kan zitten.
Nu is mijn app trouwens wel vrij ruim in de eisprong marge, hij geeft er 7 mogelijke dagen voor deze maand
ik heb weer gelezen tussen 5 en 12 dagen. Maar wat je zegt, het is altijd andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
Klopt, ik had mezelf voorgehouden dat ik beter niet kon temperaturen/ovulatietesten doen, om mezelf niet al te gek te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |