ik heb skills jongequote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Heliotrope het volgende:
Goed topic heb je weer geopend Stormqueen!
jaaaa! iemand moet me tegen houden de komende weken... eerst wil ik een goeie echo zien, dan mag ik breien...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:55 schreef mignonne het volgende:
Oooooh Kwak wat leuk!! Gefeliciteerd![]()
![]()
lekker aan de brei voor je eigen mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 10-02-2014 23:24:22 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
neeeeee ben t niet vergeten...
ik moest mn telefoonoplader zoeken,
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierHOERA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
neeeeee ben t niet vergeten...
ik moest mn telefoonoplader zoeken,
en mn foto's van m'n telefoon op internet proberen te krijgen, wat alleen via mn mailbox lukte op een of andere manierjaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
het kan volgens mij ook dat je gewoon een beetje verhoging hebt / verkouden bent ofzo. het gaat meer om de pieken dan om waar de laagste temp zit, toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef Rawedni het volgende:
Gefeliciteerd Kwak!
Ik ben afgelopen zaterdag dus ongesteld geworden en mijn temperatuur daalde wel wat (van 37.0 naar 36,6) maar werd de dag erna 36,7 en is dat vandaag nog steeds. De vorige ongesteldheid was dat 36,3.. Betekent dit dat het inderdaad een hele vroege miskraam was? Gaat de temp nog zakken?
Ik ben niet verkouden of grieperig of iets op dit momentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het kan volgens mij ook dat je gewoon een beetje verhoging hebt / verkouden bent ofzo. het gaat meer om de pieken dan om waar de laagste temp zit, toch?
iemand, verbeter me als ik t fout zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef kwakz0r het volgende:
overigensKrampen alsof je ongesteld gaat worden zijn normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook al vanaf het begin! En symptomen zeggen niks over een goede of slechte zwangerschap.En vorige maand was t negatief toch?
S. 2014
J. 2016
vorige maand niet getest, werd ongesteld op de dag dat ik tests zou gaan halen. was wel een hele heftige ongesteldheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Krampen alsof je ongesteld gaat worden zijn normaalheb ik ook al vanaf het begin! En symptomen zeggen niks over een goede of slechte zwangerschap.En vorige maand was t negatief toch?
Wanneer ging je de CB test doen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vorige maand niet getest, werd ongesteld op de dag dat ik tests zou gaan halen. was wel een hele heftige ongesteldheid.
en thanks.
morgen of donderdagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wanneer ging je de CB test doen?
ok ik luister naar jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kwam, als je vorige keer al een vroege mk zou hebben gehad, dan ben je te kort zwanger geweest om dat nu nog zó duidelijk terug te zien op een test. Maak je geen zorgen! Jij bent zwanger!
Kan het dan niet zijn dat je temperatuur niet elke maand exact gelijk is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef Rawedni het volgende:
Ik ben 6 januari begonnen met tempen Stormqueen
@Kwak, logisch dat je twijfels hebt maar een positieve test is een test, spannend is het wel!
Ja dat kan wellicht best inderdaad, ik heb er verder ook weinig ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan het dan niet zijn dat je temperatuur niet elke maand exact gelijk is?
(ik zeg maar wat hoor, heb me daar verder nooit in verdiept)
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts, bedankt voor het meedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
De kwam komt natuurlijk wel voor de kwak...quote:
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De kwam komt natuurlijk wel voor de kwak...![]()
En kwak, ik heb bij alle zwangerschappen steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden (rugpijn, krampen, etc), alleen bleef dat gevoel dus aanhouden ipv over te gaan in ongesteldheidKan me je gevoel ook goed voorstellen, maar ga er maar gewoon van uit dat je zwanger
bent
Ongeveer gelijktijdig. Mijn ervaring is toch dat de "ik kom, ik kom, oh, ik kom" een fractie voor de kwak komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zijn de kwam en de kwak toch ongeveer gelijktijdig?![]()
Ja maar dan is het kom. Als de kom kwam is, dan is er ook kwak!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ongeveer gelijktijdig. Mijn ervaring is toch dat de "ik kom, ik kom, oh, ik kom" een fractie voor de kwak komt.
Whut? Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
tenzij tantrische seks, dan schijnt de kwak ook aan boord te kunnen blijven. Zeggen ze.
Ja geen idee, ik heb het eens gehoord, er schijnen mannen te zijn die dat kunnen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef Skittles het volgende:
Is Kwak nu al aan het nadenken over een andere naam die ze kan aannemen?
Liefdesmayonaise ftw
[..]
Whut? Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |