abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136714026
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
pi_136714146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
Dag 7 is bij mij altijd nog midden in m'n ongesteldheid, dus ik zou zeggen dat daar het ongesteldheidsgevoel vandaan komt. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_136714306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik was druk :)

Gisteravond ben ik ongesteld geworden. Nog wel getest (je weet maar nooit), maar negatief. Nu is het wel 2 dagen te vroeg en het zet nog niet echt door, dus een heel klein beetje hoop houd ik nog.

Heb ik in ieder geval een rode Valentijn :')
He wat balen!

edit: Dacht in eerste instantie dat je mega veel bloed had gespot voor een eerste dag.. maar dat blijkt een beetje te zijn..... dus dan zou het idd nog kunnen.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je als je snel test de tweede test dan ook negatief hebt. "Gewoon" een paar dagen wachten. Als het dan echt echt echt niet doorgezet heeft nog eens een keertje proberen.

Voelt het niet als ongesteld zijn?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136714393
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Wanneer tel jij met dag 1? Is dat op de eerste dag dat je ongesteld bent geworden? Of is dat de eerste dag nadat je ongesteld bent geweest....?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136716091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Dottey het volgende:

[..]

He wat balen!

edit: Dacht in eerste instantie dat je mega veel bloed had gespot voor een eerste dag.. maar dat blijkt een beetje te zijn..... dus dan zou het idd nog kunnen.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je als je snel test de tweede test dan ook negatief hebt. "Gewoon" een paar dagen wachten. Als het dan echt echt echt niet doorgezet heeft nog eens een keertje proberen.

Voelt het niet als ongesteld zijn?
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
pi_136716548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
Ik wil geen valse hoop doen enz, maar kan het geen innesteling zijn geweest?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:09:26 #232
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136716665
Ik twijfel ook een beetje om het hier neer te zetten ivm valse hoop, maar ik had ook 3-4 dagen vóór de testdag een heel klein beetje bloedverlies en daarna niks meer. Dus het zou kunnen. Maar de slag om de arm kan ik me goed voorstellen.
pi_136717097
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

om je nog meer verwarring te geven... lees even een paar posts boven je..
sommige zijn al vanaf de innesteling kots misselijk ^^,

ben niet zo van het aanwakkeren en hypochonderen... maar toch :*
pi_136718372
Zal ik dan mijn aanhoudende rugpijn sinds drie dagen in mijn onderrug ook benoemen ;) en dat ik heel moe ben en duizelig soms ;) ? Oh en de moodswings...

Daarom heb ik nog wat hoop. Ik weet nog niet of ik morgenvroeg nog eens ga testen, even kijken wat de nacht brengt aan bloed eventueel.
pi_136718475
Nou, ik blijf het spannend vinden hoor cactus.

Rawedni, wat is idd dag 7? Ik heb vandaag dag 11 en ovutest is nog hartstikke negatief. Bij mij is dag 1 idd ook de eerste dag van echt ongesteld zijn, en als het 's avonds begint, tel ik pas de dag erna als dag 1. Verder weet ik het niet, het kan natuurlijk ook gewoon buikgriep aan het worden zijn. Niet dat dat nou tof is ofzo. Verder hoeft het ook niks te betekenen natuurlijk. Ik heb best vaak rare krampjes, maar dat ben ik nou wel gewend, dus het valt niet meer op. Misschien let je er wel gewoon teveel op nu.
In ieder geval, kan batsen geen kwaad. ^O^
pi_136719430
Dus toch nog spannend, mevrouw Cactus! Nog even duimen voor jullie!
pi_136721694
Ik duim ook mee Cactus.

Hmm best rustig even die dagen/weken voor ovulatie. Veel minder mee bezig, lekker vakantie aan het boeken, leuke andere toekomstdingen.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 11:12:58 #238
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_136729426
:@ ik heb ook een vraagje.. Ik wacht niet echt op dat tweede streepje maar misschien onbewust toch wel.

In december heb ik onveilige seks gehad, dwz ik heb moeten overgeven (hilarisch lang verhaal) waardoor de pil dus onbetrouwbaar is. Daarom heb ik daarna die maand de stopweek overgeslagen. In januari wel stopweek afgewacht en een klein beetje oud bruinig bloed max. 2 dagen, maar niet echt als normaal ongesteld (hoewel dat wel vaker ontregeld is als ik een keer een stopweek oversla).
Nu bleef ik me gigantisch onbeschrijflijk moe voelen, en hoofdpijn en gewoon algeheel ellendig. Dus toch maar een CB-test gedaan. Er stond duidelijk 'niet zwanger'. Opluchting (ik heb al best lang een baby-wens maar nu geen echte relatie, dus ongeschikt moment).
Dus verwachtte ik dat in februari alles weer wel normaal zou zijn. Nu is mijn stopweek dus over en ik ben (weer) nog helemaal niet ongesteld geweest. 7 dagen niks gezien.

:? het is nu zo'n 2 maanden geleden, ik voel me nog steeds supermoe, maar de test was toch echt negatief. Toch voelt dit vreemd. Heeft een CB-test het ooit fout gehad? Itt die vage streepjes staat het er zo hard in letters dat ik het me niet kan voorstellen.
Ondertussen hou ik het maar op extreme winter-malaise en maandag nog maar een testje scoren.

Ik voel me net een 16-jarige puber met een verhaaltje in de Hitkrant ofzo ;( 8)7
Dit heeft verder ook niks van doen met jullie grote wens snel dat streepje te zien dus ik duim voor jullie

[ Bericht 0% gewijzigd door MiLalaa op 15-02-2014 11:20:17 ]
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_136730303
Je cyclus kan ook ontregeld zijn door andere dingen. Als je het niet vertrouwd, kun je altijd langs de huisarts voor een bloedonderzoek. Ik ben ook ooit eens heel moe geweest, dat bleek toen door bloedarmoede te komen. Als het daaraan zou kunnen liggen, zou je natuurlijk ook multivitamine kunnen nemen om te kijken of dat helpt. (Hoeft namelijk niet persee een ijzertekort te zijn, kan ook tekort aan andere vitamine zijn)
De testen zijn over het algemeen wel betrouwbaar. Zeker nu ruim 2 maanden later wel. Een extra test kan nooit kwaad, maar denk eerlijk gezegd niet dat dat het is.
Mulivitamine zijn iig goedkoper dan zo'n bloedtest. En als dat helpt, scheelt dat ook weer een hoop.

Mijn menstruatie was tijdens pilgebruik trouwens ook extreem kort. 3 dagen max.
pi_136730326
Wanneer had je die test gedaan, in januari als ik het goed begrijp? Nog een test doen?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:33:16 #241
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_136731833
ja 20 januari ofzo. Ik zal volgende week voor de zekerheid nog 1 keertje testen. En m'n gemak houden :')
En de vitamines is sowieso een goed idee, bedankt. Ik ben daar dit najaar wel mee begonnen, maar ik vergeet het zo vaak, dus staan ze nu al weer een maand of wat onaangeroerd.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_136731946
Het klinkt nog steeds spannend Cactus. Ik duim nog even mee.

:* voor Peel.
pi_136754005
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het klinkt nog steeds spannend Cactus. Ik duim nog even mee.

:* voor Peel.
Stop maar met duimen hoor ;) Maar wel lief van jullie! Nieuwe NOD op 25 maart!
pi_136756479
Het heeft doorgezet, Cactus? Balen. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_136757852
Balen Cactus!
Ik zit nog op het wachtbankje, de misselijkheid is bij 1 dag gebleven, dus ik heb mijn hoop/verwachtingen weer iets omlaag bijgesteld voor deze ronde.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136760887
Cactus, wat ontzettend balen weer! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
ja 20 januari ofzo. Ik zal volgende week voor de zekerheid nog 1 keertje testen. En m'n gemak houden :')
En de vitamines is sowieso een goed idee, bedankt. Ik ben daar dit najaar wel mee begonnen, maar ik vergeet het zo vaak, dus staan ze nu al weer een maand of wat onaangeroerd.
Ik heb 29 dagen na nod pas positief getest, dus t kan wel. Maar denk ook dat als ik t zo lees, de kans klein is. Idd ff aan de vitamines gaan!
pi_136774325
Menstruatie is alweer gestopt |:( Ik snap er niets meer van. Morgen is de dag waarop ik mag testen dus ik ga het gewoon nog eens proberen. Daarna de kliniek weer bellen voor een nieuwe afspraak.
pi_136776422
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden.. :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136776753
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden.. :+
Positief ja? :D
pi_136777031
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
En....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')