Dag 7 is bij mij altijd nog midden in m'n ongesteldheid, dus ik zou zeggen dat daar het ongesteldheidsgevoel vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
He wat balen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik was druk![]()
Gisteravond ben ik ongesteld geworden. Nog wel getest (je weet maar nooit), maar negatief. Nu is het wel 2 dagen te vroeg en het zet nog niet echt door, dus een heel klein beetje hoop houd ik nog.
Heb ik in ieder geval een rode Valentijn
Wanneer tel jij met dag 1? Is dat op de eerste dag dat je ongesteld bent geworden? Of is dat de eerste dag nadat je ongesteld bent geweest....?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
He wat balen!
edit: Dacht in eerste instantie dat je mega veel bloed had gespot voor een eerste dag.. maar dat blijkt een beetje te zijn..... dus dan zou het idd nog kunnen.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je als je snel test de tweede test dan ook negatief hebt. "Gewoon" een paar dagen wachten. Als het dan echt echt echt niet doorgezet heeft nog eens een keertje proberen.
Voelt het niet als ongesteld zijn?
Ik wil geen valse hoop doen enz, maar kan het geen innesteling zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
om je nog meer verwarring te geven... lees even een paar posts boven je..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
Stop maar met duimen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het klinkt nog steeds spannend Cactus. Ik duim nog even mee.voor Peel.
Ik heb 29 dagen na nod pas positief getest, dus t kan wel. Maar denk ook dat als ik t zo lees, de kans klein is. Idd ff aan de vitamines gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef MiLalaa het volgende:
ja 20 januari ofzo. Ik zal volgende week voor de zekerheid nog 1 keertje testen. En m'n gemak houden
En de vitamines is sowieso een goed idee, bedankt. Ik ben daar dit najaar wel mee begonnen, maar ik vergeet het zo vaak, dus staan ze nu al weer een maand of wat onaangeroerd.
Positief ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden..
En....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor de grap 3 dagen voor mijn nod getest, omdat we toch niks te doen hadden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |