Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo'squote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang er normaal tussen eisprong en innestelingsbloedingen kan zitten.
Nu is mijn app trouwens wel vrij ruim in de eisprong marge, hij geeft er 7 mogelijke dagen voor deze maand
ik heb weer gelezen tussen 5 en 12 dagen. Maar wat je zegt, het is altijd andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
Klopt, ik had mezelf voorgehouden dat ik beter niet kon temperaturen/ovulatietesten doen, om mezelf niet al te gek te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet je eisprong enkel nav je app? Dus die zou ook eerder geweest kunnen zijn? Ik dacht dat innestelen 7-14 dagen na de eisprong kon gebeuren, maar weet het ook niet precies... Bij mij gebeurde het al voor de eisprong,volgens de echo's. Het is helaas geen exacte wetenschap
.
Dat gaat je goed afquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat alles z'n gangetje. Ben wat meer van het aanmoedigen en vruchtbare topics openen momenteel
Ik heb lensimplantaten. Links is mijn sterkte op 0 maar rechts hebben ze wat overgecorrigeerd, denk ik. Zal tussen 0.5 en -1 zitten, niet heel veel. Wel genoeg voor last.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:24 schreef Rana83 het volgende:
Wat vervelend cygne! Maar aan de andere kant ook wel geweldig als je scherp gaat zien door laseren. Maar had je oogarts het dan mis?
afwijking kan ook niet met een bril of lenzen worden gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Cygne het volgende:
Spannend, Cactus!
Wij gaan voorlopig even een pauze inlassen. Mijn oogarts zei dat ik met rechts wazig zag omdat dat een lui oog is. Maar toen ik gisteren de bril van man opzette zag ik ineens superscherp met dat oog. Ik vermoed dus dat er nog een afwijking zit die waarschijnlijk met laser gecorrigeerd moet worden. En dan mag er dus geen sprake zijn van een zwangerschap. 14 maart heb ik een afspraak in de oogkliniek en dan hoop ik dat ik geschikt ben en snel aan de beurt ben. Dan kunnen we waarschijnlijk in mei of juni weer verder.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dag dames, ik kom jullie voorlopig vaarwel zwaaien, ik heb vanochtend twee knalstrepen gepiest bij mijn controletestje. allebei de streepjes even donker
Ik durf nu wel echt over en mag dus uit de lijst! bedankt voor al het meeleven en de steun, hopelijk tot over een heeeele poos, en hopelijk tot snel ziens in Z&G!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dag dames, ik kom jullie voorlopig vaarwel zwaaien, ik heb vanochtend twee knalstrepen gepiest bij mijn controletestje. allebei de streepjes even donker
Ik durf nu wel echt over en mag dus uit de lijst! bedankt voor al het meeleven en de steun, hopelijk tot over een heeeele poos, en hopelijk tot snel ziens in Z&G!
Lenzen verdroeg ik niet meer, vandaar dus de implantaten. Ik had vroeger een brio met van die dikke jampotglazen, plus 10.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
afwijking kan ook niet met een bril of lenzen worden gecorrigeerd?
Wat vervelend om een pauze in te moeten lassen.
edit: Owh ik las iets over implantaten lenzen..
Letterlijk en figuurlijk, ik heb me toch een buikpijn en rugpijn en steken down underquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nope, mijn 48 uur zijn om.
Wat kut
Nee ik mopper er ook iedere keer over tegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ben ik trouwens zo harteloos of zijn er meer mensen van wie de haren recht overeind gaan staan van die zaadreclame van clearblue digitale ovulatietesten?![]()
Dat kun je toch ook niet allemaal bijhouden! We zijn bij de huisarts geweest, en we hebben gezamenlijk besloten om in totaal 1,5 jaar zelf te proberen en dan hulp in te schakelen. Maar man en ik willen het liefste zonder MMM proberen om zwanger te worden, dus misschien wacht ik ook wel langer dan dat, mocht het nodig zijn. Kijk maar naar Chanty, volgens mij is zij na 19 maanden zwanger geworden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef Risu het volgende:
Godsamme wat kut zeg, Peel. Duurt allemaal veel te lang. Ben je al eens bij gyn geweest? Hoe zat het bij jou ook al weer..![]()
Vandaag weer een ovutest gedaan, ik vond het stiekem hartstikke leuk. Actief bezig met kindje. Misschien komt dat doordat ik eindelijk weer 'iets' kan doen. Beetje houvast in de onzekere tijden.
Er was een heel erg super tuur streepje op te zien, dus die wordt wel weer donkerder.
Succes! Dat wachtbankje is gewoon crappyquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Er is eigenlijk ook geen touw aan vast te knopen, ieder kwaaltje kan op een zwangerschap wijzen, en gelijk ook op 1000 andere dingen.
Het gaat vast lukken om een week geduldig af te wachten
Ik was dit keer vanaf bevruchtig misselijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Iemand enig idee of je nog vóórdat je überhaupt positief kan testen last kan hebben van misselijkheid en overgeven..?
Hmm.. eigenlijk wou ik echt pas woensdag testen, misschien eens een hele gevoelige test gaan scoren in de winkel dit weekend..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik was dit keer vanaf bevruchtig misselijk.
En heb tot aan de bevalling 4 a 5 keer per dag toch wel overgegeven![]()
Hier zei het dus wel iets
Yepquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij was burdie ook al op 5dpo misselijkmaar zo vroeg is niks een garantie helaas... We duimen!
klopt bij de eerste al naar een paar dagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijkt mij heel vroeg maar ik heb inmiddels geleerd dat alles kan...
Ferrari_rood was volgens mij ook al zo vroeg aan t spugen
Dag 7 is bij mij altijd nog midden in m'n ongesteldheid, dus ik zou zeggen dat daar het ongesteldheidsgevoel vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
He wat balen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik was druk![]()
Gisteravond ben ik ongesteld geworden. Nog wel getest (je weet maar nooit), maar negatief. Nu is het wel 2 dagen te vroeg en het zet nog niet echt door, dus een heel klein beetje hoop houd ik nog.
Heb ik in ieder geval een rode Valentijn
Wanneer tel jij met dag 1? Is dat op de eerste dag dat je ongesteld bent geworden? Of is dat de eerste dag nadat je ongesteld bent geweest....?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Rawedni het volgende:
Vandaag dag 7 en de hele dag al ongesteldheidsachtig gevoel in mijn buik? Het lijkt me erg vroeg voor de eisprong (net negatieve ovulatietest ook) maar m'n baarmoedermond staat wel open en dat weeige gezeur dus? Weet iemand wat dat kan zijn?
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
He wat balen!
edit: Dacht in eerste instantie dat je mega veel bloed had gespot voor een eerste dag.. maar dat blijkt een beetje te zijn..... dus dan zou het idd nog kunnen.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je als je snel test de tweede test dan ook negatief hebt. "Gewoon" een paar dagen wachten. Als het dan echt echt echt niet doorgezet heeft nog eens een keertje proberen.
Voelt het niet als ongesteld zijn?
Ik wil geen valse hoop doen enz, maar kan het geen innesteling zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
om je nog meer verwarring te geven... lees even een paar posts boven je..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het leek door te zetten, maar toch niet. Ik mocht eigenlijk ook pas de 17e testen, maar ja, met bloed dacht ik eerst dat het gewoon over was deze maand. Ik heb geen krampen o.i.d., ben ook helemaal niet lekker (zit met een emmer naast me op de bank). Het is gewoon even heel frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |