quote:
Waarom zou ik geen 78 kunnen zijn, ik lees ongeloof in je post?quote:
Jezus, je vraagt toch hoe oud we zijn? Dan antwoord iemand en reageer je zoquote:
Als je ooit een baan beter dan hamburgers flippen wil hebben wel.quote:
Hahah wat moet ik dan antwoorden??quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus, je vraagt toch hoe oud we zijn? Dan antwoord iemand en reageer je zo
Dit topic mag wat mij betreft sneeeel dicht.
20quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef tietenkiller het volgende:
Hier gaat het verder....okay ik snap je Darkmond...interessant...!!!;-)
Er zijn nog 33 jaren te gaan dus we houden hoop...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Zeg gewoon...okay dat is dan wachten...als ik tot dan nog leef!
IK HEET GEEN TIETENKILLER IK HEET TINTENKILLER..LEES EENS BETERquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
20
Waarom heet je tietenkiller
kom niet tof doenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd???NEE dus shut up!
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hahah wat moet ik dan antwoorden??
TINTENKILLER..!!!!!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensen
Leuk voor je..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
wollah word helemaal para hier psychis in de kop ik kan dit niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
niemand maar ik geef geen fuck dat is hoe ik rol jatog ahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En trouwens wie heeft jou om je mening gevraagd???
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullenquote:
Nee, zoals je ziet werkt het niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:05 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???
Vriendenboekje???je meent het..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullen
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, zoals je ziet werkt het niet zo
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Vriendenboekje???je meent het..
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekjequote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor.
Gedraag je dan ook niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekje
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Nee...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Hahahaha jaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Hou je mond...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfde
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.quote:
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.Dat doen we dan ook massaal hier.
Pssst, je maakt geen vrienden hier met je dwarse gedrag en gescheld dus misschien handiger om je wat vriendelijker te gedragen als je hier nog wil posten gedurende je pubertijd.![]()
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Boeit mij niet..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.
Niet zo rebels doen, kindje.quote:
Ik heet niet tietenkiller,koop een leesbril!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen tietenkiller
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Oooohhh....je maakt me zoo agresief.
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamen
OF ze houdt gewoon niet van tieten, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.
FLIKKER JIJ TOCH OP!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef SuperwormJim het volgende:
TS, flikker op naar het kindernet-forum.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben 12, wat is deze?
Het Martijn topic?
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.quote:
ik kan alleen maar dromen dat ik ooit zo'n looks zal hebbenquote:
Ik vraag me af of je lid bent van vereniging Martijn, dat is alles, want ik ben 12 en vind iedereen lief.quote:
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.
Het is allemaal niet zo serieus hier, beste kun je zoiets met een grapje afdoen....leer je nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...
Gefeliciteerd! Je bent één van de jongste FOK!usersquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Cool!! Ik ben 13! Ik wordt 14 binnenkort................
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trouwens 21.Fuck the EBU.
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik eruit zie als ik 53 ben
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.
Je melk is bijna op gr gr F1978quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en z'n andere kloon ook, alles gebannedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Toto69 het volgende:
Z'n kloontje is geband, nu al.
Z'n originele account ook
Perm?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en z'n andere kloon ook, alles gebanned
Geen ideequote:
Stiekem wel om Ferry.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef klawie het volgende:
Lol ik heb eigelijk geleerd dat je niet mag lachen om de mindere in de samenleving
Lost cause idd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeHij had vorige maand nog een ban dus zou zomaar kunnen dattie nu permbanned is (omdat al z'n kloons ook gebanned zijn).
Gozer is niet te helpen
Eigenlijk niet hè, maar die gozert wil 't zo graagquote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef klawie het volgende:
Lol ik heb eigelijk geleerd dat je niet mag lachen om de mindere in de samenleving
huh watquote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Moira. het volgende:
Zou wel een tantoe mooie troll zijn. Dan heb ik ineens wel respect voor 'm.
Als Ferry eigenlijk gewoon John heet en normaal is en zich maandenlang stuk heeft gelachen om al die serieuze reacties op zijn trollaccount van 'Ferry'quote:
Nee... onmogelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als Ferry eigenlijk gewoon John heet en normaal is en zich maandenlang stuk heeft gelachen om al die serieuze reacties op zijn trollaccount van 'Ferry'
Weet ik, maar zou wel mooi zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee... onmogelijk.
Die gozer is echt, fo' real.
Hopen dat hij nooit kinderen krijgt
Over 20 jaar op FOK!: F2015 "je hebt prachtige ogen van nature"
sararaats wellichtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou wel mooi zijn
Da's gewoon net zoiets als er dit seizoen achterkomen dat Jan-Willem niet de mol is
Ik denk dat hij niet eens een gewillige draagmoeder zou kunnen vinden
Net zo mooi zo als je je voeltquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet een kind van in je buik hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou wel mooi zijn
Da's gewoon net zoiets als er dit seizoen achterkomen dat Jan-Willem niet de mol is
Ik denk dat hij niet eens een gewillige draagmoeder zou kunnen vinden
Net als nuquote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe mooi ik me voel als ik 53 ben
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef klawie het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet een kind van in je buik hebben
Geen idee, niet dat hem dat wat uit maaktquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan ben ik best wel lekker als ik 53 ben
Ah, dan zal Ferry wel weer opduiken.quote:
Daar hadden we 't net overquote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, dan zal Ferry wel weer opduiken.
Na een middag en avond hard zwoegen op kinderforums om jonge meisjes voor de webcam te 'hosselen' komt hij gefrustreerd hier maar meisjes hosselen. De kinders liggen immers al op bed.
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...
Wie niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOK! sowieso altijd 18!! Al jaren!
hoi tietenkillerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:44 schreef tietenkiller het volgende:
[..]
Godverdomme kun je niet je bek eens houden??
waarom heet je tietenkiller?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:47 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
KAN JE NIET LEZEN??ALS JE NIET KUNT LEZEN DAN DONDER OP!KOOP EEN LEESBRIL OUE KOE!
hij heet niet blinde, tietenkiller.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik heet niet tietenkiller blinde
Okay...dan heet jij blinde , je vraagt erom...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij heet niet blinde, tietenkiller.
/tongmodus
haten op haywoodquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Okay...dan heet jij blinde , je vraagt erom...
Keiharde diss hier jongens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Okay...dan heet jij blinde , je vraagt erom...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik heet niet tietenkiller blinde
Dan is het een duidelijk zaak, zoals ik al zei dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En dan?klopt toch ook,hij is blind....klaar!EN JULLIE OOK!!!
wat ben je toch aandoenlijk en schattigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En dan?klopt toch ook,hij is blind....klaar!EN JULLIE OOK!!!
En jij bent 6.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:05 schreef tintenkiller het volgende:
Jullie zijn blind lalaalaalalalalal jullie zijn blind lalalalalalaa
Gelukkig ben je mijn vader niet.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedraag je eens, anders krijg je vanavond geen avondeten.
Gr gr je ouders
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mijn vader niet.....
Ik zou me killen als jij mijn vader zou zijn..........quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedraag je eens, anders krijg je vanavond geen avondeten.
Gr gr je ouders
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik zou me killen als jij mijn vader zou zijn..........
Beter zo want ik wil je helemaal niet hebben..!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaan
boehoequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Beter zo want ik wil je helemaal niet hebben..!!!!
Wie wil jou hebben???misschien een ezelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaan
F1978 gespotquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Echt, no way dat jij een puber bent, zelfs die zijn niet zo erg
Je bent 5, of 47.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie wil jou hebben???misschien een ezel
Ik ben nog NOOIT zo erg geweest maar als jullie erom vragen...dan accepteer ik dat niet....nou ik ben wel 13,en ten 2.5 JARIGE KUNNEN NIET EENS ZO GOED SCHRIJVEN ,DENK EENS NAquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Echt, no way dat jij een puber bent, zelfs die zijn niet zo erg
Je bent 5, of 47.
Zo goed schrijf je niet... en je typt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:25 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT zo erg geweest maar als jullie erom vragen...dan accepteer ik dat niet....nou ik ben wel 13,en ten 2.5 JARIGE KUNNEN NIET EENS ZO GOED SCHRIJVEN ,DENK EENS NA
Wat??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo goed schrijf je niet... en je typt.
Ook dan TYP je...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel als je dat nog niet wist...
Nee ben HAVOquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe jij toevallig BLO?
Of in elk geval vmbo-basis?
En wat gaat dat jou eigenlijk aan????quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe jij toevallig BLO?
Of in elk geval vmbo-basis?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En wat gaat dat jou eigenlijk aan????
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kom op, jij bent echt geen 13.
Trolletje.
2quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Echt wel!wat denk je anders?? 100???
Nee dat noemt men een analfabeetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:34 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als ik 2 zou zijn dan zou ik ook niet typen kunnen en lezen...!
Nou ik dacht dat jij de kuttrolletje was??????????????hahahahhahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel even lachen zo'n klein kuttrolletje
de trolletje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat jij de kuttrolletje was??????????????hahahahhahahahahahahahaha
Oké tietenkillerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:37 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Je bent niet grappig toto als je dat dacht
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.quote:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.
Ik was altijd al modquote:
Nee ik ben jou nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!quote:
En omdat je maar blijft happen, dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!
Ik denk, is maar een donkerbruin vermoeden hoor, dat ze het met opzet doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik was altijd al mod
Nee, maar sinds gisteren dus.
Jullie vragen erom...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En omdat je maar blijft happen, dat ook natuurlijk
Ik denk dat dat inderdaad de redenatie wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?
Ja ga iets nuttigs doen en laat me met rust.....blindequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?
Lijkt me evident.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad de redenatie was
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod isquote:
En ik dacht hij is opgedonderd??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod is
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Echter schaar ik jou wel onder de minst kansloze van 'dat soort volk'. Is eigenlijk ook al een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod is
Sssjt, de grote mensen zijn aan het pratenquote:
DANK JE WEL MANquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Echter schaar ik jou wel onder de minst kansloze van 'dat soort volk'. Is eigenlijk ook al een prestatie op zich.
Geen dank, geen dank. Ook al loop ik een beetje achter de feiten aan, ik draag je een warm hart toe. Succesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
DANK JE WEL MAN
[ afbeelding ]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sssjt, de grote mensen zijn aan het praten
Jouw woordje van de dag is hiërarchie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw woordje van de dag is hiërarchie.
Idd...Ik ben ook een puber en ik gedraag me niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie wil jou hebben???misschien een ezel
Fuck off SVPquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!
Dat rijmt niet met elkaar he, iedereen mag hier praten en ga maar lekker weg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
TS is looking for some attention...als niemand nou nog die gek quote of uberhaubt in z'n topic postquote:
TS is F1978quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
Haha, prachtig dit.
Zou me niks verbazen als TS geen trollkloon is maar gewoon daadwerkelijk een wereldvreemde en ietwat driftige 13 jarige
Mooi man.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, herken er niks van terugSowieso is het dan een enkeltje kliko
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, ik vind dit soort figuren altijd wel vermakelijk
RIP ferryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Ik mis Ferry. Je kon altijd hard om hem lachen.
Hij was een goede gozer.quote:
Daar zou TS ook wel passenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij was een goede gozer.
Ze zouden hem terug op FOK! moeten laten en óveral een ban voor moeten geven behalve GRTD sc. Hij past daar perfect tussen
Iedereen met de verstandelijke capaciteiten van een kind jonger dan 16 past daarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alle auti's vanaf nu daar dumpen.
Zou een mooi zooitje worden.
Oh wacht, is het al
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
Maar stiekem vind ik een paar users die daar wel eens posten wel oké.
Ze moeten gewoon weer een PUB/JNG openenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh jawel hooreen aantal. Maar sommige
Fairydust is er ook weggepest![]()
best sneu eigenlijk, is best een aardige meid
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer een PUB/JNG openen
Ja precies, die puberale kakusers blijven toch wel op FOK!, daar in die SC maar verder verspreiden ze zich ook over de rest van FOK!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)
Ging er echt smerig aan toe. Nu nog steeds, alleen dan in een andere SC.
Het is eigenlijk weinig veranderd, dus in die zin heeft de sluiting van JNG (met name de SC) niet positief uitgepakt.
Helemaal mee eens ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, die puberale kakusers blijven toch wel op FOK!, daar in die SC maar verder verspreiden ze zich ook over de rest van FOK!
Dit topic is daar overigens een mooi voorbeeld van.
Maar door die puberale relusertjes hebben ze gewoon een eeuwenoud subforum verneukt waar jonge mensen terecht konden. Want puberproblemen worden op de rest van FOK! niet zo gewaardeerd
Dus het sluiten van JNG heeft niks veranderd aan het probleem: JNG SC/GRTD SC, maar wel een extra 'probleem' gecreëerd; geen 'honk' meer voor youngsters.
Ik mis ook altijd van alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)
Ging er echt smerig aan toe. Nu nog steeds, alleen dan in een andere SC.
Het is eigenlijk weinig veranderd, dus in die zin heeft de sluiting van JNG (met name de SC) niet positief uitgepakt.
Ik wist dat er een rel was, wist alleen niet precies waardoor.....ik ben dan ook gewoon te oud voor die PUB/JNG zooi.quote:
Naaktfoto's en geheimpjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wist dat er een rel was, wist alleen niet precies waardoor.....ik ben dan ook gewoon te oud voor die PUB/JNG zooi.
Dat is TS d'r zus zei ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
Oh gelukkig, TS is 19.
R&P / Weet niet wat te doen
Die driftigheid ies koeltoer.
Hoort wel bij de leeftijd dan.quote:
Die van 27 noem ik niet echt meer de doelgroep.....hoe graag ze het ook zelf willen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, in JNG zaten ook users van 20-27
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is TS d'r zus zei ze.
TS is 13.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van 27 noem ik niet echt meer de doelgroep.....hoe graag ze het ook zelf willen.
Geen idee joh. Misschien is TS wel 80.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?
Waar had TS gezegd dat dat d'r zus was, dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee joh. Misschien is TS wel 80.
Vorig topic ergens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar had TS gezegd dat dat d'r zus was, dan?
En waarom zou je als 18 jarige zus een topic maken op een internetaccount van je 13 jarige zusje?
TS lijkt me een grote trollquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?
Wat een dom wijf is je moeder dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:00 schreef darkmond het volgende:
TS komt uit Irak...Mijn ma (Libanon) heeft een fucking hekel aan mensen uit Irak
Nee een van de slimstequote:
Maar natuurlijk. Jouw moeder is 1 van de slimste. Had ik kunnen weten. Hoe oud ben je ? 13?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee een van de slimsteMaar ze heeft er een hekel aan door veel dingen die vroeger zijn gebeurd...Vandaar dus. Nu heeft ze een ''hekel'' aan een compleet volk, al betekend dat niet dat ze er anders mee omgaat of zo.
Nope, 15...Bijna goed hoor. 't Is geen oorlog nu hoop ik? Je lijkt nogal gekwetst te zijn door mijn woordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Jouw moeder is 1 van de slimste. Had ik kunnen weten. Hoe oud ben je ? 13?
Ik voel me niet gekwetst hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nope, 15...Bijna goed hoor. 't Is geen oorlog nu hoop ik? Je lijkt nogal gekwetst te zijn door mijn woorden.
Alsof dit topic uberhaubt relevante posts heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekwetst hoorMaar vond het een beetje rare opmerking, net alsof wij willen weten dat jouw moeder mensen uit Irak haat.
Dat is hij ook niet. Freek is de mol.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
You'll seequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet. Freek is de mol.denk ik
Too slow to wait, no time to hesitate!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds gisteren 23. Time goes by ... so slowly swiftly.
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.
Stomme Olympische spelen.
Ja die OS zijn echt gayquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.
Stomme Olympische spelen.
Dat klopt.dat is mijn zus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is TS d'r zus zei ze.
TS is 13.
Helemaal niet!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
TS is stiekem gewoon een vent van 35.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En waarom zou je als 18 jarige zus een topic maken op een internetaccount van je 13 jarige zusje?
Op mijn 13e had ik een Nokia 3120quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
1.ja ik had een iphone 4 en nu een samsung galaxy s3!:)
Dus tintenkiller is eigenlijk het account van je zus van 19 dat je nu aan het verneuken bent?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En ten tweede dat was haar account..
Ja haahhahahahaa ze komt zowiezo niet meer hier op Fok!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op mijn 13e had ik een Nokia 3120
[..]
Dus tintenkiller is eigenlijk het account van je zus van 19 dat je nu aan het verneuken bent?
Waarom heeft ze haar username en wachtwoord aan jou gegeven dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:41 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ja haahhahahahaa ze komt zowiezo niet meer hier op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |