Jouw woordje van de dag is hiërarchie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw woordje van de dag is hiërarchie.
Idd...Ik ben ook een puber en ik gedraag me niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie wil jou hebben???misschien een ezel
Fuck off SVPquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!
Dat rijmt niet met elkaar he, iedereen mag hier praten en ga maar lekker weg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
TS is looking for some attention...als niemand nou nog die gek quote of uberhaubt in z'n topic postquote:
TS is F1978quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
Haha, prachtig dit.
Zou me niks verbazen als TS geen trollkloon is maar gewoon daadwerkelijk een wereldvreemde en ietwat driftige 13 jarige
Mooi man.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, herken er niks van terugSowieso is het dan een enkeltje kliko
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, ik vind dit soort figuren altijd wel vermakelijk
RIP ferryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Ik mis Ferry. Je kon altijd hard om hem lachen.
Hij was een goede gozer.quote:
Daar zou TS ook wel passenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij was een goede gozer.
Ze zouden hem terug op FOK! moeten laten en óveral een ban voor moeten geven behalve GRTD sc. Hij past daar perfect tussen
Iedereen met de verstandelijke capaciteiten van een kind jonger dan 16 past daarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alle auti's vanaf nu daar dumpen.
Zou een mooi zooitje worden.
Oh wacht, is het al
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
Maar stiekem vind ik een paar users die daar wel eens posten wel oké.
Ze moeten gewoon weer een PUB/JNG openenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh jawel hooreen aantal. Maar sommige
Fairydust is er ook weggepest![]()
best sneu eigenlijk, is best een aardige meid
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer een PUB/JNG openen
Ja precies, die puberale kakusers blijven toch wel op FOK!, daar in die SC maar verder verspreiden ze zich ook over de rest van FOK!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)
Ging er echt smerig aan toe. Nu nog steeds, alleen dan in een andere SC.
Het is eigenlijk weinig veranderd, dus in die zin heeft de sluiting van JNG (met name de SC) niet positief uitgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |