quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik heet niet tietenkiller blinde
Dan is het een duidelijk zaak, zoals ik al zei dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En dan?klopt toch ook,hij is blind....klaar!EN JULLIE OOK!!!
wat ben je toch aandoenlijk en schattigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En dan?klopt toch ook,hij is blind....klaar!EN JULLIE OOK!!!
En jij bent 6.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:05 schreef tintenkiller het volgende:
Jullie zijn blind lalaalaalalalalal jullie zijn blind lalalalalalaa
Gelukkig ben je mijn vader niet.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedraag je eens, anders krijg je vanavond geen avondeten.
Gr gr je ouders
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mijn vader niet.....
Ik zou me killen als jij mijn vader zou zijn..........quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedraag je eens, anders krijg je vanavond geen avondeten.
Gr gr je ouders
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik zou me killen als jij mijn vader zou zijn..........
Beter zo want ik wil je helemaal niet hebben..!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaan
boehoequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Beter zo want ik wil je helemaal niet hebben..!!!!
Wie wil jou hebben???misschien een ezelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had mezelf dan 13 jaar geleden al gekillt, dus had je nooit bestaan
F1978 gespotquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Echt, no way dat jij een puber bent, zelfs die zijn niet zo erg
Je bent 5, of 47.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie wil jou hebben???misschien een ezel
Ik ben nog NOOIT zo erg geweest maar als jullie erom vragen...dan accepteer ik dat niet....nou ik ben wel 13,en ten 2.5 JARIGE KUNNEN NIET EENS ZO GOED SCHRIJVEN ,DENK EENS NAquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Echt, no way dat jij een puber bent, zelfs die zijn niet zo erg
Je bent 5, of 47.
Zo goed schrijf je niet... en je typt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:25 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT zo erg geweest maar als jullie erom vragen...dan accepteer ik dat niet....nou ik ben wel 13,en ten 2.5 JARIGE KUNNEN NIET EENS ZO GOED SCHRIJVEN ,DENK EENS NA
Wat??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo goed schrijf je niet... en je typt.
Ook dan TYP je...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel als je dat nog niet wist...
Nee ben HAVOquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe jij toevallig BLO?
Of in elk geval vmbo-basis?
En wat gaat dat jou eigenlijk aan????quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe jij toevallig BLO?
Of in elk geval vmbo-basis?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En wat gaat dat jou eigenlijk aan????
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kom op, jij bent echt geen 13.
Trolletje.
2quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Echt wel!wat denk je anders?? 100???
Nee dat noemt men een analfabeetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:34 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als ik 2 zou zijn dan zou ik ook niet typen kunnen en lezen...!
Nou ik dacht dat jij de kuttrolletje was??????????????hahahahhahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel even lachen zo'n klein kuttrolletje
de trolletje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat jij de kuttrolletje was??????????????hahahahhahahahahahahahaha
Oké tietenkillerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:37 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Je bent niet grappig toto als je dat dacht
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.quote:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.
Ik was altijd al modquote:
Nee ik ben jou nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gelukkig jij niet he, tietenkiller.
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!quote:
En omdat je maar blijft happen, dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!
Ik denk, is maar een donkerbruin vermoeden hoor, dat ze het met opzet doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ze bedoelen mij!!!!! Ze noemen me "tietenkiller" omdat ze blind zijn en niet kunnen lezen...!!
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik was altijd al mod
Nee, maar sinds gisteren dus.
Jullie vragen erom...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En omdat je maar blijft happen, dat ook natuurlijk
Ik denk dat dat inderdaad de redenatie wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?
Ja ga iets nuttigs doen en laat me met rust.....blindequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo van, je bent toch altijd hier, beter doe je dan maar iets nuttigs?
Lijkt me evident.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad de redenatie was
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod isquote:
En ik dacht hij is opgedonderd??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod is
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Echter schaar ik jou wel onder de minst kansloze van 'dat soort volk'. Is eigenlijk ook al een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval is het nog maar een kwestie van tijd tot ts ook mod is
Sssjt, de grote mensen zijn aan het pratenquote:
DANK JE WEL MANquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Echter schaar ik jou wel onder de minst kansloze van 'dat soort volk'. Is eigenlijk ook al een prestatie op zich.
Geen dank, geen dank. Ook al loop ik een beetje achter de feiten aan, ik draag je een warm hart toe. Succesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
DANK JE WEL MAN
[ afbeelding ]
Hallo???iedereen heeft recht hier te praten..en trouwens het is mijn topic dus ga maar ergens anders praten!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sssjt, de grote mensen zijn aan het praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |