Je hebt gelijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, zoals je ziet werkt het niet zo
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Vriendenboekje???je meent het..
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekjequote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor.
Gedraag je dan ook niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekje
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Nee...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Hahahaha jaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Hou je mond...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfde
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.quote:
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.Dat doen we dan ook massaal hier.
Pssst, je maakt geen vrienden hier met je dwarse gedrag en gescheld dus misschien handiger om je wat vriendelijker te gedragen als je hier nog wil posten gedurende je pubertijd.![]()
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Boeit mij niet..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.
Niet zo rebels doen, kindje.quote:
Ik heet niet tietenkiller,koop een leesbril!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen tietenkiller
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Oooohhh....je maakt me zoo agresief.
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |