Hahah wat moet ik dan antwoorden??quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus, je vraagt toch hoe oud we zijn? Dan antwoord iemand en reageer je zo
Dit topic mag wat mij betreft sneeeel dicht.
20quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef tietenkiller het volgende:
Hier gaat het verder....okay ik snap je Darkmond...interessant...!!!;-)
Er zijn nog 33 jaren te gaan dus we houden hoop...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Zeg gewoon...okay dat is dan wachten...als ik tot dan nog leef!
IK HEET GEEN TIETENKILLER IK HEET TINTENKILLER..LEES EENS BETERquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
20
Waarom heet je tietenkiller
kom niet tof doenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd???NEE dus shut up!
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hahah wat moet ik dan antwoorden??
TINTENKILLER..!!!!!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensen
Leuk voor je..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
wollah word helemaal para hier psychis in de kop ik kan dit niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
niemand maar ik geef geen fuck dat is hoe ik rol jatog ahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En trouwens wie heeft jou om je mening gevraagd???
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullenquote:
Nee, zoals je ziet werkt het niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:05 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???
Vriendenboekje???je meent het..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |