OF ze houdt gewoon niet van tieten, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.
FLIKKER JIJ TOCH OP!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef SuperwormJim het volgende:
TS, flikker op naar het kindernet-forum.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben 12, wat is deze?
Het Martijn topic?
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.quote:
ik kan alleen maar dromen dat ik ooit zo'n looks zal hebbenquote:
Ik vraag me af of je lid bent van vereniging Martijn, dat is alles, want ik ben 12 en vind iedereen lief.quote:
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.
Het is allemaal niet zo serieus hier, beste kun je zoiets met een grapje afdoen....leer je nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...
Gefeliciteerd! Je bent één van de jongste FOK!usersquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Cool!! Ik ben 13! Ik wordt 14 binnenkort................
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trouwens 21.Fuck the EBU.
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik eruit zie als ik 53 ben
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |