quote:
Waarom zou ik geen 78 kunnen zijn, ik lees ongeloof in je post?quote:
Jezus, je vraagt toch hoe oud we zijn? Dan antwoord iemand en reageer je zoquote:
Als je ooit een baan beter dan hamburgers flippen wil hebben wel.quote:
Hahah wat moet ik dan antwoorden??quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus, je vraagt toch hoe oud we zijn? Dan antwoord iemand en reageer je zo
Dit topic mag wat mij betreft sneeeel dicht.
20quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef tietenkiller het volgende:
Hier gaat het verder....okay ik snap je Darkmond...interessant...!!!;-)
Er zijn nog 33 jaren te gaan dus we houden hoop...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Zeg gewoon...okay dat is dan wachten...als ik tot dan nog leef!
IK HEET GEEN TIETENKILLER IK HEET TINTENKILLER..LEES EENS BETERquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
20
Waarom heet je tietenkiller
kom niet tof doenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd???NEE dus shut up!
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Hahah wat moet ik dan antwoorden??
TINTENKILLER..!!!!!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou tietenkiller, het is vaak beleefd om geïnteresseerd te antwoorden bij mensen
Leuk voor je..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
wollah word helemaal para hier psychis in de kop ik kan dit niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
niemand maar ik geef geen fuck dat is hoe ik rol jatog ahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En trouwens wie heeft jou om je mening gevraagd???
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom stuur je niet gewoon iedereen van wie je de leeftijd wil weten een dm / pm?
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullenquote:
Nee, zoals je ziet werkt het niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:05 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Wie zijn of haar leeftijd niet wil zeggen dan schrijft die toch niks...zo moeilijk???
Vriendenboekje???je meent het..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, hup hup dan, snel pm'en. OF koop zo'n vriendenboekje, en vraag of ze dat in willen vullen
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, zoals je ziet werkt het niet zo
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Vriendenboekje???je meent het..
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekjequote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor.
Gedraag je dan ook niet zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Nou...ik ben geen klein kind meer hoor voor een vriendenboekje
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Nee...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Hahahaha jaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 13, zo gedragen 13-jarigen zich...lekker dwars.
Hou je mond...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Grappig, mijn nichtje van 8 gedraagt zich precies hetzelfde
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.quote:
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar we mogen je ook corrigeren hoor.Dat doen we dan ook massaal hier.
Pssst, je maakt geen vrienden hier met je dwarse gedrag en gescheld dus misschien handiger om je wat vriendelijker te gedragen als je hier nog wil posten gedurende je pubertijd.![]()
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Boeit mij niet..!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan hendelen ga je het nog zwaar krijgen hier.
Niet zo rebels doen, kindje.quote:
Ik heet niet tietenkiller,koop een leesbril!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen tietenkiller
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Oooohhh....je maakt me zoo agresief.
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heeft mijn neefje van 4 ook altijd, is niks om je voor te schamen
OF ze houdt gewoon niet van tieten, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Iemand met de naam 'tietenkiller' is bij voorbaat al kinderachtig.
FLIKKER JIJ TOCH OP!!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef SuperwormJim het volgende:
TS, flikker op naar het kindernet-forum.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben 12, wat is deze?
Het Martijn topic?
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.quote:
ik kan alleen maar dromen dat ik ooit zo'n looks zal hebbenquote:
Ik vraag me af of je lid bent van vereniging Martijn, dat is alles, want ik ben 12 en vind iedereen lief.quote:
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opbokken, kutkloon. Jezelf voordoen als een godvergeten oerdom pubermeisje met het iq van een stoeptegel terwijl je eigenlijk een vet varken van 50 met een dikke speknek bent. Kneus.
Het is allemaal niet zo serieus hier, beste kun je zoiets met een grapje afdoen....leer je nog wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Als zij zo lelijke dingen schrijven...ja ja ik weet ik ben ij de pubertijd maar nog steeds..!
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
NOU IK DENK DAT JE TEGEN JEZELF AAN HET PRATEN BENT...
Gefeliciteerd! Je bent één van de jongste FOK!usersquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Cool!! Ik ben 13! Ik wordt 14 binnenkort................
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef minkuukel het volgende:
53GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trouwens 21.Fuck the EBU.
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik eruit zie als ik 53 ben
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag het aan Ferry, die jongen weet alles over jou.
Je melk is bijna op gr gr F1978quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en z'n andere kloon ook, alles gebannedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Toto69 het volgende:
Z'n kloontje is geband, nu al.
Z'n originele account ook
Perm?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en z'n andere kloon ook, alles gebanned
Geen ideequote:
Stiekem wel om Ferry.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef klawie het volgende:
Lol ik heb eigelijk geleerd dat je niet mag lachen om de mindere in de samenleving
Lost cause idd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeHij had vorige maand nog een ban dus zou zomaar kunnen dattie nu permbanned is (omdat al z'n kloons ook gebanned zijn).
Gozer is niet te helpen
Eigenlijk niet hè, maar die gozert wil 't zo graagquote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef klawie het volgende:
Lol ik heb eigelijk geleerd dat je niet mag lachen om de mindere in de samenleving
huh watquote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Moira. het volgende:
Zou wel een tantoe mooie troll zijn. Dan heb ik ineens wel respect voor 'm.
Als Ferry eigenlijk gewoon John heet en normaal is en zich maandenlang stuk heeft gelachen om al die serieuze reacties op zijn trollaccount van 'Ferry'quote:
Nee... onmogelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als Ferry eigenlijk gewoon John heet en normaal is en zich maandenlang stuk heeft gelachen om al die serieuze reacties op zijn trollaccount van 'Ferry'
Weet ik, maar zou wel mooi zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee... onmogelijk.
Die gozer is echt, fo' real.
Hopen dat hij nooit kinderen krijgt
Over 20 jaar op FOK!: F2015 "je hebt prachtige ogen van nature"
sararaats wellichtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou wel mooi zijn
Da's gewoon net zoiets als er dit seizoen achterkomen dat Jan-Willem niet de mol is
Ik denk dat hij niet eens een gewillige draagmoeder zou kunnen vinden
Net zo mooi zo als je je voeltquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet een kind van in je buik hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou wel mooi zijn
Da's gewoon net zoiets als er dit seizoen achterkomen dat Jan-Willem niet de mol is
Ik denk dat hij niet eens een gewillige draagmoeder zou kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |