Helemaal mee eens ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, die puberale kakusers blijven toch wel op FOK!, daar in die SC maar verder verspreiden ze zich ook over de rest van FOK!
Dit topic is daar overigens een mooi voorbeeld van.
Maar door die puberale relusertjes hebben ze gewoon een eeuwenoud subforum verneukt waar jonge mensen terecht konden. Want puberproblemen worden op de rest van FOK! niet zo gewaardeerd
Dus het sluiten van JNG heeft niks veranderd aan het probleem: JNG SC/GRTD SC, maar wel een extra 'probleem' gecreëerd; geen 'honk' meer voor youngsters.
Ik mis ook altijd van alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dat gespuis kan elkaar daar dan mooi helemaal afslachten (wat in JNG ook gebeurde, naaktfoto's werden doorgestuurd etc.)
Ging er echt smerig aan toe. Nu nog steeds, alleen dan in een andere SC.
Het is eigenlijk weinig veranderd, dus in die zin heeft de sluiting van JNG (met name de SC) niet positief uitgepakt.
Ik wist dat er een rel was, wist alleen niet precies waardoor.....ik ben dan ook gewoon te oud voor die PUB/JNG zooi.quote:
Naaktfoto's en geheimpjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wist dat er een rel was, wist alleen niet precies waardoor.....ik ben dan ook gewoon te oud voor die PUB/JNG zooi.
Dat is TS d'r zus zei ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
Oh gelukkig, TS is 19.
R&P / Weet niet wat te doen
Die driftigheid ies koeltoer.
Hoort wel bij de leeftijd dan.quote:
Die van 27 noem ik niet echt meer de doelgroep.....hoe graag ze het ook zelf willen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, in JNG zaten ook users van 20-27
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is TS d'r zus zei ze.
TS is 13.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van 27 noem ik niet echt meer de doelgroep.....hoe graag ze het ook zelf willen.
Geen idee joh. Misschien is TS wel 80.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?
Waar had TS gezegd dat dat d'r zus was, dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee joh. Misschien is TS wel 80.
Vorig topic ergens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar had TS gezegd dat dat d'r zus was, dan?
En waarom zou je als 18 jarige zus een topic maken op een internetaccount van je 13 jarige zusje?
TS lijkt me een grote trollquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een 13 jarige die een iPhone 4 had en toen die kapot ging een Samsung Galaxy S3 kon kopen?
Wat een dom wijf is je moeder dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:00 schreef darkmond het volgende:
TS komt uit Irak...Mijn ma (Libanon) heeft een fucking hekel aan mensen uit Irak
Nee een van de slimstequote:
Maar natuurlijk. Jouw moeder is 1 van de slimste. Had ik kunnen weten. Hoe oud ben je ? 13?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee een van de slimsteMaar ze heeft er een hekel aan door veel dingen die vroeger zijn gebeurd...Vandaar dus. Nu heeft ze een ''hekel'' aan een compleet volk, al betekend dat niet dat ze er anders mee omgaat of zo.
Nope, 15...Bijna goed hoor. 't Is geen oorlog nu hoop ik? Je lijkt nogal gekwetst te zijn door mijn woordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Jouw moeder is 1 van de slimste. Had ik kunnen weten. Hoe oud ben je ? 13?
Ik voel me niet gekwetst hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nope, 15...Bijna goed hoor. 't Is geen oorlog nu hoop ik? Je lijkt nogal gekwetst te zijn door mijn woorden.
Alsof dit topic uberhaubt relevante posts heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekwetst hoorMaar vond het een beetje rare opmerking, net alsof wij willen weten dat jouw moeder mensen uit Irak haat.
Dat is hij ook niet. Freek is de mol.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
Da's gewoon net zoiets als er dit seizoen achterkomen dat Jan-Willem niet de mol is
You'll seequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet. Freek is de mol.denk ik
Too slow to wait, no time to hesitate!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds gisteren 23. Time goes by ... so slowly swiftly.
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.
Stomme Olympische spelen.
Ja die OS zijn echt gayquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
T/m de 5e aflevering dacht ik dat het JW was. Nu zet ik 2/3 in op Freek en 1/3 op JW.
Stomme Olympische spelen.
Dat klopt.dat is mijn zus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is TS d'r zus zei ze.
TS is 13.
Helemaal niet!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
TS is stiekem gewoon een vent van 35.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En waarom zou je als 18 jarige zus een topic maken op een internetaccount van je 13 jarige zusje?
Op mijn 13e had ik een Nokia 3120quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
1.ja ik had een iphone 4 en nu een samsung galaxy s3!:)
Dus tintenkiller is eigenlijk het account van je zus van 19 dat je nu aan het verneuken bent?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
En ten tweede dat was haar account..
Ja haahhahahahaa ze komt zowiezo niet meer hier op Fok!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op mijn 13e had ik een Nokia 3120
[..]
Dus tintenkiller is eigenlijk het account van je zus van 19 dat je nu aan het verneuken bent?
Waarom heeft ze haar username en wachtwoord aan jou gegeven dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:41 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ja haahhahahahaa ze komt zowiezo niet meer hier op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |