https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
GTAnoob is alwetendquote:Op maandag 10 februari 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
GTAnoob wist ervan denk ik. Daarom kwam hij gister ineens terug.
quote:
Je weet zeker dat 1PfAkeqWMvtPd2tvEMseMsEEkvXU4kf9tA als adres in BTC-e staat?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:19 schreef smiths het volgende:
[..]
https://blockchain.info/a(...)tvEMseMsEEkvXU4kf9tA
Nee, onder de deposit knop bij btc-e zie ik nog niets binnenkomen.
Focussen op de grafiek en rechtermuisknop werkt bij jou niet??quote:
Wat moet ik met m'n rechtermuisknop doen dan? Kan erop drukken en dan gebeurt er nog steeds niks hoor als met de muis beweeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Focussen op de grafiek en rechtermuisknop werkt bij jou niet??
Ja, ik heb t adres gewoon gekopieerdquote:Op maandag 10 februari 2014 14:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je weet zeker dat 1PfAkeqWMvtPd2tvEMseMsEEkvXU4kf9tA als adres in BTC-e staat?
Gewoon naar rechts slepen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat moet ik met m'n rechtermuisknop doen dan? Kan erop drukken en dan gebeurt er nog steeds niks hoor als met de muis beweeg.
Al heel vaak alles geprobeerd, en een muisklik komt ook nog wel bij me op, maar werkt dus echt nietquote:
http://trollboxarchive.co(...)e=all&search=depositquote:Op maandag 10 februari 2014 14:25 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja, ik heb t adres gewoon gekopieerd
[ afbeelding ]
Oke thanks voor het uitvogelen, veel meer users hebben hier dus last van?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://trollboxarchive.co(...)e=all&search=deposit
Oh ohw jongens, dat gaat een dump worden zodra alles doorkomt...
Fixed.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door 1 domme user slecht gescripte bot
Niet zo panikerenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://trollboxarchive.co(...)e=all&search=deposit
Oh ohw jongens, dat gaat een dump worden zodra alles doorkomt...
Ik neem aan dat je weet hoe het btc-e trading systeem werkt? Als het door 1 user was gedaan dan had deze persoon echt duizenden btc's moeten verkopen hé? Ik weet niet hoe reeël dat is.quote:
Het gebeurde allemaal op 11:54 uur. Ik zou het vreemder vinden als op dat moment 100 man die fout maaktquote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet hoe het btc-e trading systeem werkt? Als het door 1 user was gedaan dan had deze persoon echt duizenden btc's moeten verkopen hé? Ik weet niet hoe reeël dat is.
Ja. Maar het hoeft toch niet per sé een fout te zijn. Het toch ook een lijpe panic zijn geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het gebeurde allemaal op 11:54 uur. Ik zou het vreemder vinden als op dat moment 100 man die fout maakt
Denk je dat iemand met duizenden BTCs een dusdanige panicsell doet dat ie genoegen neemt met 102 dollar per stuk als de boel op 650 staatquote:Op maandag 10 februari 2014 14:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Maar het hoeft toch niet per sé een fout te zijn. Het toch ook een lijpe panic zijn geweest
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk dat die persoon een paar nachtjes niet lekker slaapt
Onrealistisch.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef ulq het volgende:
Hij is ook echt binnen 1 fucking minuut van 600 naar 102 gegaan en weer terug naar 600. Echt wtf. Je had gewoon binnen een minuut je kapitaal kunnen vervijfvoudigen.
Dan had je de orders er al in moeten hebben staan..quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef ulq het volgende:
Hij is ook echt binnen 1 fucking minuut van 600 naar 102 gegaan en weer terug naar 600. Echt wtf. Je had gewoon binnen een minuut je kapitaal kunnen vervijfvoudigen.
Geen zin, iemand kan het toch wel in het kort uitleggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]anders lees je even het topic door.
Holy shit, dan ben je nu rijkquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Ryan.
Ik heb 450 BTC gekocht op $102.
Is goed!!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
Je kan ze van mij kopen voor $500 p.s.
Denk ook dat toto even $45.000 kan investeren inderdaadquote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Ryan.
Ik heb 450 BTC gekocht op $102.
Echtquote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef ZetaOS het volgende:
Ow, wat heerlijk, kom ik net thuis is mijn order voor 150 Dollar vervuld!!
Ja alles net weer verkocht
quote:
Pics?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef ZetaOS het volgende:
Waarschijnlijk snel geleend van een rijke oom ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Denk ook dat toto even $45.000 kan investeren inderdaad
Nice, maar waarom had je daar een order op?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef ZetaOS het volgende:
Jah van jouw togquote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk snel geleend van een rijke oom ofzo.
Of een broer die het toch wel gaat maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk snel geleend van een rijke oom ofzo.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of een broer die het toch wel gaat maken.
Net zoals mijn broerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of een broer die het toch wel gaat maken.
Zoals jouw broerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef MichaelScott het volgende:
Of gewoon eerlijk verdiend achter het station
Geen geld hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
Al die broers hebben geld, wij niet
Je loopt zo te zien een paar topics achter, nu is het Leaf.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik 4 uur terug in de tijd kon, dan zou ik snel uit mijn natuurkunde klas gaan, mijn PPC en overige BTC-e dingen verkopen en wachten tot de crash en heel goedkoop BTC kopen.
Neh, ik heb meer nodig, ik stuur ook even alles van mijn andere coins naar BTC-e.
Ik dacht even dat het mijn vriendin was. Maar ik heb een vaste baan en wil niet trouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mijn vriendin was. Maar ik heb een vaste baan en wil niet trouwen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je loopt zo te zien een paar topics achter, nu is het Leaf.
Slim, maar ik zou eerst research doen, misschien is er een reden dat het zo laag blijft.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga denk ik alles in 1 klap in NMC gooien. Kom op 3.80 per stuk en normaal staan die dingen op 5 of nog hoger...
Laat me even weten wanneer het er van jou opstaat. Ik heb een uur geleden het verzonden en het staat nog steeds niet op mijn account..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik 4 uur terug in de tijd kon, dan zou ik snel uit mijn natuurkunde klas gaan, mijn PPC en overige BTC-e dingen verkopen en wachten tot de crash en heel goedkoop BTC kopen.
Neh, ik heb meer nodig, ik stuur ook even alles van mijn andere coins naar BTC-e.
Ik laat het je 3 uur geleden wel wetenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer het er van jou opstaat. Ik heb een uur geleden het verzonden en het staat nog steeds niet op mijn account..
Wel het juiste adres, 13 confims op t moment.
Tja, en misschien zakt het wel gewoon nog verder... PPC is ook een mooie optie en staat ook met 4.3 aardig laag. En op NMC zit iemand al dagenlang de prijs te drukken met sellwalls van 80k NMCquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slim, maar ik zou eerst research doen, misschien is er een reden dat het zo laag blijft.
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, en misschien zakt het wel gewoon nog verder... PPC is ook een mooie optie en staat ook met 4.3 aardig laag. En op NMC zit iemand al dagenlang de prijs te drukken met sellwalls van 80k NMC
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.
In Klaagbak kijkenquote:
quote:
Ik heb allemaal rare orders staan. Zoals 1 op $53 en op $2quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice, maar waarom had je daar een order op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga het niet weer berekenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
Ryan hoe veel geld heb je nu al verdiend of verloren
Omdat mensen er waarschijnlijk vertrouwen in hebben dat het herstelt ofzo, ook kopen mensen bij omdat het nu best laag is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Maar even niet niet om het een of ander, maar nu crasht het dus hard, vanwege Rusland (waar iemand misschien een nieuwsberichtje van heeft?) en vanwege Gox. Maar waarom is hier dan het eind van de crash? Gox leeft nog steeds, staat nog steeds op 550 ofzo.
Waarom zou het niet gewoon nog verder inzakken komende dagen...?
Wel wat uitcashen. Want BTC-E kan wel eens offline gehaald worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Zo, ik zit weer in fiat. laat nu maar komen die 2e crash
Slim, moet ik ook doen, wie weet gebeurt zoiets weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb allemaal rare orders staan. Zoals 1 op $53 en op $2
Bedenk mij ineens dat ik maar eens op Cryptsy moet gaan inloggen, wellicht dat daar nog wat moois gebeurd is.
BTC-E valt niet onder Rusland.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wel wat uitcashen. Want BTC-E kan wel eens offline gehaald worden.
Tip LTC. orders zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slim, moet ik ook doen, wie weet gebeurt zoiets weer.
Ja klopt. Maar da's niet onrealistisch. Iig niet voor mij. Had in het verleden wel vaker een hele lage order staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan had je de orders er al in moeten hebben staan..
Valt onder Cyprisch (EU) recht blijkbaar, ze staan daar ingeschreven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Russische eigenaar toch? Gehost in Rusland?
¿Que?quote:
Omdat op 100 dinges waarschijnlijk niet zoveel sellorders waren dat je je hele kapitaal kon uitgeven.quote:
Omdat niemand 15.000 dollar aan orders in de boeken laat staan voor bijvoorbeeld 100$. Dat is 15.000 dollar waarmee je op dat moment niet kunt traden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar da's niet onrealistisch. Iig niet voor mij. Had in het verleden wel vaker een hele lage order staan.
Roemeens toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Russische eigenaar toch? Gehost in Rusland?
quote:
Wiequote:
haten is verlatenquote:
Dogequote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef roislecxe het volgende:
Het enige wat zich nergens van aan lijkt te trekken is doge.
Doge
FTFYquote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef roislecxe het volgende:
Het enige wat zich nergens van aan lijkt te trekken is doge.
Doge
Ik had liever bendercoin.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
FTFY
Frycoin schijnt vandaag al op een exchange te komen trouwens, ben wel benieuwd naar de prijs.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om deze fysieke coin te bestellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kost zo'n geintje?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC niet gauw 5.5 wordt spring ik van de brug.
Depressief, veel $ verloren.
DOENquote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gequote voordat je het weghaalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.
https://shibemint.com
Snel, vlot, rap zoiets.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?
Ach van eruit op 4quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Dan zakt doge inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef richolio het volgende:
Als ik van al mijn LTC (die veel te hoog ingekocht zijn) DOGE koop, wat gebeurd er dan?
Zoveel zijn het er niet hoorquote:
Ik zit in doge vanaf 192 nu. Tja, je kunt altijd proberen tochquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet hoorTegen de 4 ltc aan ofzo. Zal ik het doen? Ja? Ja?
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagt
Ben ook bang stijging te missenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor... alles stijgt maar ik vind dat het niet moet.
Berg fiat waar ik eigenlijk niet in wil zitten, maar als ik koop gaat het vast weer dalen...
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.
Ingestapt 4.04 NMC.... Met 25 stuks in 1x dus dat wordt een bak janken vanavond.quote:
je hebt een lief gezicht van naturequote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ingestapt 4.04 NMC.... Met 25 stuks in 1x dus dat wordt een bak janken vanavond.
quote:Turn your computer screen upside down and watch it crash all over again!
Wacht dan even tot vanavond, zodat we allemaal goedkoop kunnen inkopenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor... alles stijgt maar ik vind dat het niet moet.
Berg fiat waar ik eigenlijk niet in wil zitten, maar als ik koop gaat het vast weer dalen...
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt een lief gezicht van nature
Te laat, ik heb de gok al genomenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht dan even tot vanavond, zodat we allemaal goedkoop kunnen inkopen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.
Ticket San Francisco geboekt.
Tijdelijk stiertje, dat briest.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef roislecxe het volgende:
Maarre... waarom stijg het nu. Doe eens dalen.
Over welke coin gaat dit?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)
En let even op dat als je daar een account maakt ff een ander email en wachtwoord gebruikt.
Super vet als die munt echt geleverd wordt. Heb er meteen maar twee besteld, gaat zeker het 4-voudig opbrengen straks.
Misschien, misschien. Maar dat heb ik vaker gedacht en dan flop, heel de stijging gemist en geen daling meer te bekennen.quote:
Dan moeten jullie tot vanavond wachten ben ik bang... gisteren Rapidcoin gekocht voor 25500 per stuk... nu gaan die dingen voor rond de 7000 wegquote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te laat, ik heb de gok al genomen
Ik heb niet eens meer PayPalquote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)
En let even op dat als je daar een account maakt ff een ander email en wachtwoord gebruikt.
Super vet als die munt echt geleverd wordt. Heb er meteen maar twee besteld, gaat zeker het 4-voudig opbrengen straks.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten jullie tot vanavond wachten ben ik bang... gisteren Rapidcoin gekocht voor 25500 per stuk... nu gaan die dingen voor rond de 7000 weg.
Mja, leermomentje. Ik zit er ook aan te denken om gewoon alle altcoins die ik heb te verkopen en even verlies te nemen, zodat ik weer een nulpunt heb om opnieuw te startenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]Goeie gok
Ik heb m'n WDC ook maar weggekotst daarstraks. bijna 10.000 punten lager ookMaarja pech hoor.
Dat is waar. Toch nog een derde er bij gekocht voor de fun.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens meer PayPal
Maar ik heb er wel vertrouwen in, en mocht dat ongegrond zijn dan ben ik 8k Doge kwijt, er zijn ergere dingen.
Wel even filmen en op Liveleak zetten hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.
Ticket San Francisco geboekt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch nog een derde er bij gekocht voor de fun.
Idem. Maar m'n doges stijgen dus die hou ik, zit gedeeltelijk BTC op Craptsy, maar als ik die nu weer naar BTCe gooi, dan is het over 5 dagen weer saai en ik wil weer met altcoins kloten. Dus ik laat het maar gewoon staan...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, leermomentje. Ik zit er ook aan te denken om gewoon alle altcoins die ik heb te verkopen en even verlies te nemen, zodat ik weer een nulpunt heb om opnieuw te starten.
Zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel even filmen en op Liveleak zetten hè?
twitter:btcecom twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:47:31Update bitcoin wallet. Temporarily deposits is not available. #btce reageer retweet
Is niks waardquote:
Ik zei het tochquote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef Ranjit het volgende:
twitter:btcecom twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:47:31Update bitcoin wallet. Temporarily deposits is not available. #btce reageer retweet
Er zit een troy ounce koper in, dus de nominale waarde is ongeveer $0,20quote:
Komen ze 4 uur te laat meequote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef Ranjit het volgende:
Ik zie TRC, FTC en EAC ook niet zo snel heel erg gaan stijgen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. Maar m'n doges stijgen dus die hou ik, zit gedeeltelijk BTC op Craptsy, maar als ik die nu weer naar BTCe gooi, dan is het over 5 dagen weer saai en ik wil weer met altcoins kloten. Dus ik laat het maar gewoon staan...
10 dollar plus 0.20 cent koper plus 1 Dodge...nu straks zeker meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Is niks waard
Gewoon een collectorsitem.
FTC had ik net ook nog. Gekocht op 31 weggedaan op 30 om fiat te vergaren. Ook maar minimaal verliesje.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie TRC, FTC en EAC ook niet zo snel heel erg gaan stijgen eerlijk gezegd.
Hoop alleen nog op MINT op Coinmarket of zo een dezer dagen en dan even wat verliezen compenseren.
Dat zijn pas cijfertjesquote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb 26 Januari al mijn LTC omgezet naar BTC.
36.5 stuks, Als ik nu mijn BTC inruil voor LTC heb ik 63.8 LTC
Dus nu word mijn deposit (van 2 u terug) weer teruggestuurd of komt hij morgen pas aan?quote:
Ik heb zo lang in LTC gezeten, dat heeft me echt veel slecht gedaan. Ben er gelukkig al weer helemaal bovenopquote:
Komt pas aan zodra ze het gefixed hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Dus nu word mijn deposit (van 2 u terug) weer teruggestuurd of komt hij morgen pas aan?
Ik wacht gerust af, ben tevens niet de enige met het probleem en tot dusver zijn mijn deposits/withdraws altijd goed gegaan. Alleen deze keer maakt ik met wel wat meer zorgen omdat het 75% van mijn totaal bedroeg wat ik aan crypto heb.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt pas aan zodra ze het gefixed hebben.
Jongen komt goed deze jongen is ook ingestapt in NMCquote:Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer een berg gekocht voor de lange termijn zal wel weer blijken![]()
![]()
NMC loop wel enorm te kloten al anderhalve week ofzo. Enorme walls die de prijs blijven drukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen komt goed deze jongen is ook ingestapt in NMC
Welcome to the clubquote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
Net als je weer instapt gaat hij natuurlijk weer naar beneden.
that's what she saidquote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
Net als je weer instapt gaat hij natuurlijk weer naar beneden.
CENT kan alleen maar omhoog bijna.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik stap liever in op kleinere munten tegenwoordig, die zijn veel volatieler, en dus meer winst. DGB is nu heel erg laag en kan alleen maar omhoog.
Ik ken CENT niet zo goed, wil je het topic linken?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
CENT kan alleen maar omhoog bijna.
TIPS ookquote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
CENT kan alleen maar omhoog bijna.
Neem maar aan, stap niet in CENTquote:Op maandag 10 februari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken CENT niet zo goed, wil je het topic linken?
Ah, vond Slaapscheet je kleine erectieprobleempje niet erg?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ah, vond Slaapscheet je kleine erectieprobleempje niet erg?
CENTquote:Op maandag 10 februari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken CENT niet zo goed, wil je het topic linken?
Het komt wel goed schatje.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje.Was het de eerste keer? Want dan kan het ook veroorzaakt zijn door stress.
Wowquote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga mijn laatste geld van mijn betaalrekening gebruiken om RDD te kopen.
Dat klopt, maar als er niet meer vraag naar de coin komt voordat de premine gereleased wordt dan ben je alsnog de sjaak...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
at ze echt veel moeite gaan doen om op alle socialnetworks te gaan tippen, dus niet alleen reddit, maar ook op Facebook en andere socialnetworks. Stel iemand zet iets grappigs op Facebook, en jij denkt, nou ik vind die grap wel 20 cent waard, dan kun je hem zo RDD tippen. Zou ook met DOGE kunnen, maar die proberen dat niet bij FB enzo lijkt me.
Ik heb een paar dagen terug RDD nog verkocht op 11. Nu nog maar 4 dusquote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga mijn laatste geld van mijn betaalrekening gebruiken om RDD te kopen.
Ligt het aan mij of lijkt hiermee steeds duidelijker te worden dat Gox (veel) Bitcoins is verloren? (Eigen stomme fout natuurlijk om alleen op TXid te controleren)quote:MtGox has detected unusual activity on its Bitcoin wallets and performed investigations during the past weeks. This confirmed the presence of transactions which need to be examined more closely.
Hoe zat het ook alweer met het principe van alleen investeren wat je niet nodig hebt en kan missen?quote:
De premine release is juist goed omdat de coin dan een stuk eerlijker is verdeeld en mensen zeker weten dat het geen scam is.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als er niet meer vraag naar de coin komt voordat de premine gereleased wordt dan ben je alsnog de sjaak...
Het is dus goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug RDD nog verkocht op 11. Nu nog maar 4 dus
Gewoon winst maken toch. Dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met het principe van alleen investeren wat je niet nodig hebt en kan missen?
Maar er gaan daardoor 36.111.100 coins per dag op de markt komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De premine release is juist goed omdat de coin dan een stuk eerlijker is verdeeld en mensen zeker weten dat het geen scam is.
Verliezen kan nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon winst maken toch. Dan maakt het niet uit.
Ik heb dat geld niet nodig?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met het principe van alleen investeren wat je niet nodig hebt en kan missen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat geld niet nodig?
Ik kan alles missen hoor, ik krijg genoeg van mijn ouders, en anders moet ik gaan werken, zo erg is dat ook weer niet. En ik heb nog steeds 3k op mijn spaarrekening, denk niet dat ik dat ooit nog ga gebruiken voor crypto's.
Hmm, dat is waar. Maar natuurlijk wilt niet iedereen het gelijk verkopen. Maar toch, ik koop er nu 100 euro, morgen ochtend heb ik weer 800 euro van mijn spaarrekening op mijn betaalrekening en dat bewaar ik dan wel voor eventuele dumpers.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar er gaan daardoor 36.111.100 coins per dag op de markt komen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
maar ryan ff serieus?
je hebt al 2-3k geïnvesteerd, maar ben je alles al kwijt inmiddels ?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef roislecxe het volgende:
Gox
Tips![]()
Leaf![]()
![]()
Toto![]()
![]()
![]()
RichHet enige lichtpuntje in mijn leven
Troost je, ik lag ook gewoon te slapenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Ai, ideaal inkoopmoment gemist vanmiddag. Wow, such misfortune.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Idem Dito.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Troost je, ik lag ook gewoon te slapen
Nopequote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
Die 102 is gewoon een foutje in de grafiek toch?
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
maar ryan ff serieus?
je hebt al 2-3k geïnvesteerd, maar ben je alles al kwijt inmiddels ?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijt
Maar je draait verlies?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijt
In de trollbox (quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.quote:
Op Reddit zijn er mensen die buy-orders van 200 hebben doorgevoerd zien worden. Ik had zelf een buy op 490 die uitgevoerd was.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de trollbox () Staat van wel. 470 ofzo zou het laagste punt zijn geweest.
maarja wat er van waar is...
Okquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Op Reddit zijn er mensen die buy-orders van 200 hebben doorgevoerd zien worden.
Jij zou echt eens een knappe exel sheet oid in elkaar moeten draaienquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.
Maar serieus, protip: koop geen RDD!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.Spatieboos
Ik heb ook sinds ik begonnen ben een excelsheet gemaakt, invoervelden voor huidige btc prijs etc. waar ik mijn coins heb en hoeveel ze waard zijn aan btc op de desbetreffende exchange. Uiteraard maar een paar invoervelden en derest word berekend en de grafiek wordt aangevuld.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij zou echt eens een knappe exel sheet oid in elkaar moeten draaien
Je kunt toch niet traden zonder te weten of je winst of verlies hebt
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
Seems legitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar serieus, protip: koop geen RDD!
Op dit moment is de vraag maar 400.000.000 Coins, zodra die IPCO termijn afloopt gaan er 60.555.555 coins per dag op de markt erbij komen (90 dagen lang). Je bent echt verstandelijk beperkt als je denkt dat die coin nog in waarde gaat stijgen.
De coin zal alleen stijgen in waarde als deze op extra exchanges komt voor die tijd en de vraag stijgt, dat zie ik nog niet gebeuren.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.
Maar als de coin niet aan populairiteit stijgt maakt het geen fuck uit hoe veel coins er wel of niet zijn. Leuk dat ze zich richten op social media, maar ik heb er nog niks over gelezen buiten dat topic om.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
'Als hij in waarde daalt koop ik er gewoon nog eens het achtvoudige bij'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
'Als hij in waarde daalt koop ik er gewoon nog eens het achtvoudige bij'
[ afbeelding ]
Maar het gaat denk ik wel stijgen, de populariteit (dat is mijn speculatie). Het gaat erom dat de developpers gewoon echt iets willen bereiken en dus hard voor werken, en ik hoorde dat het al op reddit kan en dat er volop getipt wordt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar als de coin niet aan populairiteit stijgt maakt het geen fuck uit hoe veel coins er wel of niet zijn. Leuk dat ze zich richten op social media, maar ik heb er nog niks over gelezen buiten dat topic om.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het gaat denk ik wel stijgen, de populariteit (dat is mijn speculatie). Het gaat erom dat de developpers gewoon echt iets willen bereiken en dus hard voor werken, en ik hoorde dat het al op reddit kan en dat er volop getipt wordt.
Dat denk ik wel, dat was zo bij TIPS. Maar die had 500 miljard coins, terwijl deze maar 109 miljard coins heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef TimKuik het volgende:
Daarbij: Denken dat een coin niet lager kan dalen dan 0.00000001 BTC
Maar TIPS had 10x meer volgers dan RDD en alsnog is die coin gecrashed. Maar investeer lekker in RDD, aangezien wij hier op het forum helemaal niks weten van traden.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, dat was zo bij TIPS. Maar die had 500 miljard coins, terwijl deze maar 109 miljard coins heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |