Veel goede dingen over gehoord idd. Zijn Japanners, dus zullen wel te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Door te handelen op een exchange.
Mt Gox schijnt goed te zijn.
Dat over Gox was een troll.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie die opties op cryptsy niet, of ik kijk scheel? Wat ik ook ruiterlijk zal toegeven als ik weet waar ik wel moet kijken
Cryptsy heeft geen vergunning voor Fiat. Ze handelen alleen in Crypto.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie die opties op cryptsy niet, of ik kijk scheel? Wat ik ook ruiterlijk zal toegeven als ik weet waar ik wel moet kijken
Newsflash (verrassend):quote:Op maandag 10 februari 2014 12:24 schreef brombeer_ het volgende:
Straks natuurlijk op nu.nl: ''Bitcoin crasht naar 102$''
Lekquote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Newsflash (verrassend):
http://www.nu.nl/tech/369(...)lek-in-software.html
Heb je een linkje?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef dimmak het volgende:
In het WDC topic op BCT is ook nog geen paniek. Ik hou dus vertrouwen.
quote:
Normaal zou je zeggen 'da's gelul, het is de trollbox'quote:
Amerika is nog niet wakker, of Japan dus koffiedik kijkenquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef lf2 het volgende:
kan niets verdienen pff al deze klote exchanges wanneer komen de echte professionals deze gasten kutten maar wat aan man.
Ik zou zeggen 17 is een prima prijs om te kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]___________________!
Pleur op man.
Nog niet inkopen! Bull trap!
Behoorlijk dom ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Kadooosh het volgende:
Is het trouwens dom om nu bitcoins te kopen en deze op een mtgox wallet te zetten?
Snap niet helemaal wat er aan de hand is
En op hayypycoins van de mtgox exchange kopen en op een eigen wallet zetten?quote:
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"quote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
<GG> It seems the market is reacting very negatively to the news. What advice would you give to the average Bitcoiner regarding this situation?
<gmaxwell> The challenge for me in offering something here is that this isn’t news to me – for years – and it’s never been a particularly large concern. This wouldn’t make the top ten list of dangers in the Bitcoin technology.
Al jaren bekend maar nu.nl en co "LEK OMFG"
Totoquote:
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"
Mee eens hoor, ik ben er 1 vanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
quote:
Jong, als je in Rome zit zou ik lekker heel FOK! en crypto's links laten liggenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
Doet me trouwens denken aan mijn actie:quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Lolquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan mijn actie:
ONZ / Ik dus al die kassabonne opruimen van het boodschappen doen.
Een klassieker iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
Stelletje kuttrollenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SEX / sex met een prostituee soa/hiv?
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.
En Poetin vind de Bitcoin niet meer lief
Banzai!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
en ik sliepquote:
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo word je nooit BIT-mod he, als je tijdens de belangrijke gebeurtenissen ligt te slapen.
Had ik me vandaag maar ziekgemeldquote:
Des te meer rijkdom voor de BITers die wel wakker waren.quote:
Ik had echt een paar BTC gekocht als ik dat had gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Dit. Hopelijk crasht het na 18:00 uur nog even verderquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Duur foutjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Doet me denken aan die diamond app of wat was het, plaatje van een diamand voor een miljoen dollarquote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
$90K voor iPhone met Flappy Bird
Mensen
Nouja, er zullen maar bar weinig mensen zijn geweest met een buyorder op 300 en lager natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Dat zijn een hoop bitcoins.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef TimKuik het volgende:
BTC krijgt trouwens een correctie (naar beneden) op BTC-e.
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?
Ik heb ze vanaf coinmarket.io gestuurd en volgens mij zit daar fee bij in?
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
Door die streep naar 102 heb je echt geen klap meer aan die grafiek
Gaat niet met een laptopmuisquote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel op
https://blockchain.info/a(...)tvEMseMsEEkvXU4kf9tAquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |