Omdat ik vorig jaar op vakantie ging met een auto van iemand anders leek het mij wel verstandig een eigen verzekering af te sluiten voor dekking in het buitenland. Dus ben ik netjes lid geworden van de ANWB.
Toen de vakantie eenmaal voorbij was, had het geen zin meer om te betalen voor mijn lidmaatschap, dus ging ik naar de ANWB website waar ik vrolijk begon aan mijn opzeggingsformulier. (dit speelt zich nog steeds af in 2009)
Kwam ik dit tegen:
Omdat mijn reden er niet bij zat liet ik de vraag open en probeerde ik het formulier te versturen.
PAF! Venster in m’n gezicht dat ik toch echt een reden moest opgeven! Dus heb ik, recalcitrant dat ik ben, ingevuld dat ik overleden was. Dat zal ze leren…
Kregen mijn ouders 5 dagen later de volgende brief in de bus:
...met het gevolg dat mijn moeder mij in paniek opbelde en enorm blij was mijn stem te horen. Ik had natuurlijk de grootste lol.
Dit was eigenlijk de nevenklacht. Nu komt de echte klacht:
Dus ik ben ondertussen in het bezit van een eigen auto en ging vandaag naar het ANWB kantoor om een nieuw lidmaatschap aan te vragen….
Krijg ik vervolgens aan de balie te horen:
"Het klinkt een beetje raar meneer Wootism, maar volgens onze gegevens bent u vorig jaar overleden."Dus ik heel het verhaal uitleggen over dat domme opzeggingsformulier van ze…
"Maar mijn systeem laat het niet toe een lidmaatschap aan te maken voor een overleden persoon. Ik kan de gegevens ook niet aanpassen."Om een lang verhaal kort te maken: Er moet contact worden opgenomen met het hoofdkantoor waaruit mijn gegevens moeten worden aangepast. Dit kon enkele dagen duren.
KUT!
[ Bericht 0% gewijzigd door Wootism op 27-06-2010 23:47:27 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_