quote:
Jong, als je in Rome zit zou ik lekker heel FOK! en crypto's links laten liggenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
Doet me trouwens denken aan mijn actie:quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Lolquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan mijn actie:
ONZ / Ik dus al die kassabonne opruimen van het boodschappen doen.
Een klassieker iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
Stelletje kuttrollenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SEX / sex met een prostituee soa/hiv?
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.
En Poetin vind de Bitcoin niet meer lief
Banzai!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
en ik sliepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |