quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de klantgegevens missen waarschijnlijk.
Dit is als de klant zelf zijn kaart wil blokkeren. Personeel kan ook zoeken op basis van adres of nummer alleen en dan blokkeren! Rustig joh! Komt allemaal in orde!quote:
Dat is het niet want het eerste wat je moet invullen is het nummer, dan zegt ie meteen al dat ie ongeldig is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de klantgegevens missen waarschijnlijk.
Omdat de rest van de gegevens verplicht zijn! Anders kan iedere imbeciel andermans kaart blokkeren. Nu kunnen alleen bepaalde imbecielen dat!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is het niet want het eerste wat je moet invullen is het nummer, dan zegt ie meteen al dat ie ongeldig is.
Doen.!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat de rest van de gegevens verplicht zijn! Anders kan iedere imbeciel andermans kaart blokkeren. Nu kunnen alleen bepaalde imbecielen dat!
Morgen topic in KLB dat ie geen bonuskorting krijgt.. oh wacht laat maarquote:
Kuik em!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef TimKuik het volgende:
Een bonuskaart begint altijd met
26104, 26204 of 26105 .
In het geval van TS is het nummer 2610474414166.
quote:Uw AH Bonuskaart wordt geblokkeerd. Wij hebben u zojuist ter bevestiging een e-mail gestuurd op uw e-mailadres: *****************@************.com.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van u het verzoek gekregen uw Bonuskaart met het nummer 2610474414166 te blokkeren. Als uw opdracht door onze interne controles geaccepteerd wordt dan is uw Bonuskaart vanaf morgen geblokkeerd.
Om weer te kunnen profiteren van de Bonuskaartvoordelen adviseren wij u in de winkel, bij de servicebalie, een nieuwe Bonuskaart aan te vragen. Als u in de winkel het AH Bonuskaart registratie- en wijzigingsformulier zo volledig mogelijk invult dan worden uw oude gegevens, mits bij ons bekend, binnen twee weken automatisch overgezet op uw nieuwe AH Bonuskaart.
Wij adviseren u deze e-mail te bewaren; wellicht komt dat bij toekomstige wijzigingen nog eens van pas.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn b.v.
AH Bonuskaart
P.S. Antwoorden of replies op deze mail kunnen niet worden behandeld.
Leer zelf maar eens goed te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:24 schreef HenkieVdV het volgende:
KLB is back.Beetje lullig voor TS, maar zo leert hij eerst goed te kijken welke info hij allemaal online zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |