Wrijf het er maar inquote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo word je nooit BIT-mod he, als je tijdens de belangrijke gebeurtenissen ligt te slapen.
Had ik me vandaag maar ziekgemeldquote:
Des te meer rijkdom voor de BITers die wel wakker waren.quote:
Ik had echt een paar BTC gekocht als ik dat had gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Dit. Hopelijk crasht het na 18:00 uur nog even verderquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Duur foutjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Doet me denken aan die diamond app of wat was het, plaatje van een diamand voor een miljoen dollarquote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
$90K voor iPhone met Flappy Bird
Mensen
Nouja, er zullen maar bar weinig mensen zijn geweest met een buyorder op 300 en lager natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Dat zijn een hoop bitcoins.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef TimKuik het volgende:
BTC krijgt trouwens een correctie (naar beneden) op BTC-e.
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?
Ik heb ze vanaf coinmarket.io gestuurd en volgens mij zit daar fee bij in?
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
Door die streep naar 102 heb je echt geen klap meer aan die grafiek
Gaat niet met een laptopmuisquote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel op
https://blockchain.info/a(...)tvEMseMsEEkvXU4kf9tAquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |