quote:
quote:
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om deze fysieke coin te bestellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gequote voordat je het weghaalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC niet gauw 5.5 wordt spring ik van de brug.
Depressief, veel $ verloren.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.
https://shibemint.com
Snel, vlot, rap zoiets.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?
Ach van eruit op 4quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC niet gauw 5.5 wordt spring ik van de brug.
Depressief, veel $ verloren.
Dan zakt doge inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef richolio het volgende:
Als ik van al mijn LTC (die veel te hoog ingekocht zijn) DOGE koop, wat gebeurd er dan?
Zoveel zijn het er niet hoorquote:
Ik zit in doge vanaf 192 nu. Tja, je kunt altijd proberen tochquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet hoorTegen de 4 ltc aan ofzo. Zal ik het doen? Ja? Ja?
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagt
Ben ook bang stijging te missenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor... alles stijgt maar ik vind dat het niet moet.
Berg fiat waar ik eigenlijk niet in wil zitten, maar als ik koop gaat het vast weer dalen...
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |