quote:
quote:
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om deze fysieke coin te bestellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gequote voordat je het weghaalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC niet gauw 5.5 wordt spring ik van de brug.
Depressief, veel $ verloren.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
$10, natuurlijk ook te betalen in Doge of BTC. Gratis verzending zeggen ze op de site.
https://shibemint.com
Snel, vlot, rap zoiets.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gequote voordat je het weghaalt.
Wat versta jij onder 'gauw'?
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien goedkoop inkopen dmv groepsinkoop?
Ach van eruit op 4quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC niet gauw 5.5 wordt spring ik van de brug.
Depressief, veel $ verloren.
Dan zakt doge inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef richolio het volgende:
Als ik van al mijn LTC (die veel te hoog ingekocht zijn) DOGE koop, wat gebeurd er dan?
Zoveel zijn het er niet hoorquote:
Ik zit in doge vanaf 192 nu. Tja, je kunt altijd proberen tochquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet hoorTegen de 4 ltc aan ofzo. Zal ik het doen? Ja? Ja?
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verwacht het niet, $10 is al niet veel voor zo'n munt als je het mij vraagt
Ben ook bang stijging te missenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor... alles stijgt maar ik vind dat het niet moet.
Berg fiat waar ik eigenlijk niet in wil zitten, maar als ik koop gaat het vast weer dalen...
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Twee stuks net gekocht. Zit zelfs een Certificaat bij.
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga ook zo bestellen, alleen even kijken of ik nog genoeg Doge heb. Anders moet ik maar met Btc betalen.
Ingestapt 4.04 NMC.... Met 25 stuks in 1x dus dat wordt een bak janken vanavond.quote:
je hebt een lief gezicht van naturequote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ingestapt 4.04 NMC.... Met 25 stuks in 1x dus dat wordt een bak janken vanavond.
quote:Turn your computer screen upside down and watch it crash all over again!
Wacht dan even tot vanavond, zodat we allemaal goedkoop kunnen inkopenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen hoor... alles stijgt maar ik vind dat het niet moet.
Berg fiat waar ik eigenlijk niet in wil zitten, maar als ik koop gaat het vast weer dalen...
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt een lief gezicht van nature
Te laat, ik heb de gok al genomenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht dan even tot vanavond, zodat we allemaal goedkoop kunnen inkopen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.
Ticket San Francisco geboekt.
Tijdelijk stiertje, dat briest.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef roislecxe het volgende:
Maarre... waarom stijg het nu. Doe eens dalen.
Over welke coin gaat dit?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)
En let even op dat als je daar een account maakt ff een ander email en wachtwoord gebruikt.
Super vet als die munt echt geleverd wordt. Heb er meteen maar twee besteld, gaat zeker het 4-voudig opbrengen straks.
Misschien, misschien. Maar dat heb ik vaker gedacht en dan flop, heel de stijging gemist en geen daling meer te bekennen.quote:
Dan moeten jullie tot vanavond wachten ben ik bang... gisteren Rapidcoin gekocht voor 25500 per stuk... nu gaan die dingen voor rond de 7000 wegquote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te laat, ik heb de gok al genomen
Ik heb niet eens meer PayPalquote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doe het met PayPal dude. In het geval dat het een scam is;-)
En let even op dat als je daar een account maakt ff een ander email en wachtwoord gebruikt.
Super vet als die munt echt geleverd wordt. Heb er meteen maar twee besteld, gaat zeker het 4-voudig opbrengen straks.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten jullie tot vanavond wachten ben ik bang... gisteren Rapidcoin gekocht voor 25500 per stuk... nu gaan die dingen voor rond de 7000 weg.
Mja, leermomentje. Ik zit er ook aan te denken om gewoon alle altcoins die ik heb te verkopen en even verlies te nemen, zodat ik weer een nulpunt heb om opnieuw te startenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]Goeie gok
Ik heb m'n WDC ook maar weggekotst daarstraks. bijna 10.000 punten lager ookMaarja pech hoor.
Dat is waar. Toch nog een derde er bij gekocht voor de fun.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens meer PayPal
Maar ik heb er wel vertrouwen in, en mocht dat ongegrond zijn dan ben ik 8k Doge kwijt, er zijn ergere dingen.
Wel even filmen en op Liveleak zetten hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rode ogen, snottebellen tot aan m'n kin en een gehinnik dat het niet normaal is.
Ticket San Francisco geboekt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch nog een derde er bij gekocht voor de fun.
Idem. Maar m'n doges stijgen dus die hou ik, zit gedeeltelijk BTC op Craptsy, maar als ik die nu weer naar BTCe gooi, dan is het over 5 dagen weer saai en ik wil weer met altcoins kloten. Dus ik laat het maar gewoon staan...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, leermomentje. Ik zit er ook aan te denken om gewoon alle altcoins die ik heb te verkopen en even verlies te nemen, zodat ik weer een nulpunt heb om opnieuw te starten.
Zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel even filmen en op Liveleak zetten hè?
twitter:btcecom twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:47:31Update bitcoin wallet. Temporarily deposits is not available. #btce reageer retweet
Is niks waardquote:
Ik zei het tochquote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef Ranjit het volgende:
twitter:btcecom twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:47:31Update bitcoin wallet. Temporarily deposits is not available. #btce reageer retweet
Er zit een troy ounce koper in, dus de nominale waarde is ongeveer $0,20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |