Ik heb allemaal rare orders staan. Zoals 1 op $53 en op $2quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice, maar waarom had je daar een order op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga het niet weer berekenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
Ryan hoe veel geld heb je nu al verdiend of verloren
Omdat mensen er waarschijnlijk vertrouwen in hebben dat het herstelt ofzo, ook kopen mensen bij omdat het nu best laag is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Maar even niet niet om het een of ander, maar nu crasht het dus hard, vanwege Rusland (waar iemand misschien een nieuwsberichtje van heeft?) en vanwege Gox. Maar waarom is hier dan het eind van de crash? Gox leeft nog steeds, staat nog steeds op 550 ofzo.
Waarom zou het niet gewoon nog verder inzakken komende dagen...?
Wel wat uitcashen. Want BTC-E kan wel eens offline gehaald worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Zo, ik zit weer in fiat. laat nu maar komen die 2e crash
Slim, moet ik ook doen, wie weet gebeurt zoiets weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb allemaal rare orders staan. Zoals 1 op $53 en op $2
Bedenk mij ineens dat ik maar eens op Cryptsy moet gaan inloggen, wellicht dat daar nog wat moois gebeurd is.
BTC-E valt niet onder Rusland.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wel wat uitcashen. Want BTC-E kan wel eens offline gehaald worden.
Tip LTC. orders zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slim, moet ik ook doen, wie weet gebeurt zoiets weer.
Ja klopt. Maar da's niet onrealistisch. Iig niet voor mij. Had in het verleden wel vaker een hele lage order staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan had je de orders er al in moeten hebben staan..
Valt onder Cyprisch (EU) recht blijkbaar, ze staan daar ingeschreven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Russische eigenaar toch? Gehost in Rusland?
¿Que?quote:
Omdat op 100 dinges waarschijnlijk niet zoveel sellorders waren dat je je hele kapitaal kon uitgeven.quote:
Omdat niemand 15.000 dollar aan orders in de boeken laat staan voor bijvoorbeeld 100$. Dat is 15.000 dollar waarmee je op dat moment niet kunt traden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar da's niet onrealistisch. Iig niet voor mij. Had in het verleden wel vaker een hele lage order staan.
Roemeens toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Russische eigenaar toch? Gehost in Rusland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |