Ik dacht even dat het mijn vriendin was. Maar ik heb een vaste baan en wil niet trouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mijn vriendin was. Maar ik heb een vaste baan en wil niet trouwen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je loopt zo te zien een paar topics achter, nu is het Leaf.
Slim, maar ik zou eerst research doen, misschien is er een reden dat het zo laag blijft.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga denk ik alles in 1 klap in NMC gooien. Kom op 3.80 per stuk en normaal staan die dingen op 5 of nog hoger...
Laat me even weten wanneer het er van jou opstaat. Ik heb een uur geleden het verzonden en het staat nog steeds niet op mijn account..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik 4 uur terug in de tijd kon, dan zou ik snel uit mijn natuurkunde klas gaan, mijn PPC en overige BTC-e dingen verkopen en wachten tot de crash en heel goedkoop BTC kopen.
Neh, ik heb meer nodig, ik stuur ook even alles van mijn andere coins naar BTC-e.
Ik laat het je 3 uur geleden wel wetenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer het er van jou opstaat. Ik heb een uur geleden het verzonden en het staat nog steeds niet op mijn account..
Wel het juiste adres, 13 confims op t moment.
Tja, en misschien zakt het wel gewoon nog verder... PPC is ook een mooie optie en staat ook met 4.3 aardig laag. En op NMC zit iemand al dagenlang de prijs te drukken met sellwalls van 80k NMCquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slim, maar ik zou eerst research doen, misschien is er een reden dat het zo laag blijft.
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, en misschien zakt het wel gewoon nog verder... PPC is ook een mooie optie en staat ook met 4.3 aardig laag. En op NMC zit iemand al dagenlang de prijs te drukken met sellwalls van 80k NMC
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC is sowieso de beste optie, ik ga mijn vader ook even om geld vragen.
In Klaagbak kijkenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |