Hoiquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik ben Senny en ik dacht ik ga ook weer eens hier kijken
dat is gevaarlijk he je verliest hier altijd de grip over je sociaal leven en voor je het weet zit je hier 24/7 hequote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik ben Senny en ik dacht ik ga ook weer eens hier kijken
Doeiquote:
T is ook nooit goedquote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
Er moet echt weer een nacht bagger komen dit is saai
Gebruik dit dan als nachtbagger.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
Er moet echt weer een nacht bagger komen dit is saai
Dat is hier ook en wij zijn ook nu weg dus wat is de dealquote:Op zondag 9 februari 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar bij nachtbagger had je meestal een vast groepje wat kwam poste en die zijn nu weg
In GC iets met dat ik GRTD een kankergezwel noemde.quote:
Daar ging het niet om. Maar goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
In GC iets met dat ik GRTD een kankergezwel noemde.
hey etsuquote:
Ja, maar ik ben weer weg. Heb een leuke jongen aan haak geslagen en daar praat ik nu meequote:
oh ben benieuwdquote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben weer weg. Heb een leuke jongen aan haak geslagen en daar praat ik nu mee
Zie je in GRTD.
Tijd voor je wekelijkse ONS ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben weer weg. Heb een leuke jongen aan haak geslagen en daar praat ik nu mee
Zie je in GRTD.
Waarom niet?quote:
Roep even een mod, dan verwijdert hij haar zooi. Dat is ook de policy in GC.quote:
Misschien moet je dan eens beginnen met lief doen, want dan kan ik best lief zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat je niet lief bent als wij in sc van gc komen
neequote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens beginnen met lief doen, want dan kan ik best lief zijn.
Ik ben ook altijd heel liefquote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens beginnen met lief doen, want dan kan ik best lief zijn.
jawelquote:
hm okequote:
oké mooiquote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Oh volgende keer zal ik heel erg lief voor je zijn
hoi flipquote:
Leuk dat je in deze Slooooooooooooooooooooooooooooooooooooowchat post.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk dat je in deze Slooooooooooooooooooooooooooooooooooooowchat post.Misschien heb ik sloooooooooooooooooooooooooooooooow nog niet goed genoeg bemadrukt, maar het gaat hier echt slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Rezzzzieequote:
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtdquote:Op zondag 9 februari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met grtd is dit inderdaad heel sloooooooooooooooooow
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rezzzziee
Als cosmo met mij date, dan is dat geen emo.gif waardig ja
[..]
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtd
gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rezzzziee
Als cosmo met mij date, dan is dat geen emo.gif waardig ja
[..]
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtd
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippieequote:
Cosmo is homoquote:
Ja nou, hij had het over een jongen en toen was hij ontwijkend.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippiee
Niet echt echt daten maar je snapt het wel
[..]
Cosmo is homoEn een vriend van mij
Dus ja het is maar net hoe je het bekijkt
oooh oke, je kent hem dus in het echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippiee
Niet echt echt daten maar je snapt het wel
[..]
Cosmo is homoEn een vriend van mij
Dus ja het is maar net hoe je het bekijkt
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie hebquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja nou, hij had het over een jongen en toen was hij ontwijkend.
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh oke, je kent hem dus in het echt?
En kenden jullie elkaar al voor fok of door fok?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie heb
[..]
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meer
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
En kenden jullie elkaar al voor fok of door fok?
Ik geloofde niet dat hij een date met een jongen had.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie heb
[..]
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meer
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat hij een date met een jongen had.
Als hij wel een date had, maar niet met een jongen, had hij die met een chick, duh.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoor(en ik ben een chick )
Ahh oke, dat is wel lang op zichquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.
Voor de rest heb ik vooral vrienden/vriendinnen van buiten FOK! hoor.
Wat? Ik dacht dat je hem al 10 jaar kende of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flip plsquote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoor(en ik ben een chick )
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als hij wel een date had, maar niet met een jongen, had hij die met een chick, duh.
Het verbaast mij ook nog iedere dag.quote:
Zo voelt het welquote:Op zondag 9 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je hem al 10 jaar kende of zo.
Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :Squote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Snowie nee, laat mij nou voor een keer mijn chick reputatie behouden.quote:
Die ken ik niet. Nu ja, ik zie ze wel eens posten. Wel tof als je het daar gezellig mee hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?
Daar klikt het wel goed mee en is het heel gezellig
Dan was ik allang met hem getrouwdquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :S
Ik ben Tjacka en ik klik op deletequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben Tjacka en ik klik op delete
stoere boii
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snowie nee, laat mij nou voor een keer mijn chick reputatie behouden.
[..]
Die ken ik niet. Nu ja, ik zie ze wel eens posten. Wel tof als je het daar gezellig mee hebtGaan jullie dan winkelen of random dingen doen?
[..]
Dan was ik allang met hem getrouwd
de derde keer was vast een vreselijke ervaring voor jequote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoBij de derde keer was Tjacka er ook bij
Gaan eten is altijd goed tijdens 'meets'.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoBij de derde keer was Tjacka er ook bij
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de derde keer was vast een vreselijke ervaring voor je
Volgens mij vond ie dat niet erg neequote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan eten is altijd goed tijdens 'meets'.Haha, wat een mazzel had Tjacka dan, drie chicks voor zichzelf
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
Zeg, moeten jullie niet terug naar GC?Anders ga ik daar weer posten hoor.
Daar valt ie op.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?
Jij zou gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen.En kanker is te genezen, dat is mij studierichting zelfs.
Kan niet. Enige oplossing is droog neuken.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd isDoe een beetje liev tegen elkaar, lui. pls.
Ook in dat geval is het bedtijd voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet. Enige oplossing is droog neuken.
Oh, voor jou, ah, zwaar leven. Slaap lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook in dat geval is het bedtijd voor mij.
helemaal nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #autiquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Fopje het volgende:
Iedereen kan en mag hier posten hoor. Mits er normaal gedaan wordt natuurlijk .
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, voor jou, ah, zwaar leven. Slaap lekker.
Ik zei doe liev.quote:
Jij mag daar ook gewoon meeposten hoor. DM me maar als ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Ik moet er nog twee met extra veel reizen, ik heb wel een zwaar leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenJij ook alvast
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besprokenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Moet Tjacka niet gaan haten hè. En de feiten kunnen niet boven tafel komen zonder een beetje haat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besproken
het spijt mijquote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Ik slaap.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.quote:
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
triest dat je dat zo op fok moet etalerenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.
Hou van jouquote:[b]Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
triest dat je dat zo op fok moet etaleren
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.
ik vind doggystyle best een fijne houding andersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Ook al stonden op we op Amsterdam Centraal, beetje fatsoen mag wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!
Ik ook. Ik weet het antwoord op je vraag nog steeds niet helemaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Tjacka het volgende:
Flip ik wil graag ons gesprek over zedong verder voeren
precies, muil houden en privé zulke gekke ruzietjes uitvechtenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook al stonden op we op Amsterdam Centraal, beetje fatsoen mag wel.
Beidequote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Ben jij een man of een vrouw ik nu in de war?
Oké schat, zal ik onthouden. Dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies, muil houden en privé zulke gekke ruzietjes uitvechten
dit advies is gratis en vrijblijvend
ik weet de vrag niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet het antwoord op je vraag nog steeds niet helemaal.
Ik ben van Rez' soort.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nu ben ik nog meer in de war
Leg uit
Nu snap ik hem ongvquote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van Rez' soort.
Een man maar met natuurlijke vrouwelijke hormonen.
Snappie?
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Nu snap ik hem ongv
Ben je gewoon homo of ben je trangender?
misdadigerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.
Homo zijn is toch sociaal geaccepteert in nederland dan is het gewoonquote:
Bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Homo zijn is toch sociaal geaccepteert in nederland dan is het gewoon
Maar top dat je er voor uit durft te komen
Hij is de grondlegger van het moderne China natuurlijk. Maar wel vind ik dat erg veel slachtoffers hier de dupe van waren. Ik ga voor misdadiger.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.
Haha komt goedquote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik sta bekend als grootste relnicht op FOK! (hoe het met Rez zit, laten we buiten beschouwing), dus aangenaam kennis te maken.
PS. ik ben top, ongeacht wat Rez zegt
Dat was mijn redenatie ook. Alleen er zijn in de 20e eeuw zoveel zaken gebeurd. Om dan Mao als grootste misdadiger te bestempelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is de grondlegger van het moderne China natuurlijk. Maar wel vind ik dat erg veel slachtoffers hier de dupe van waren. Ik ga voor misdadiger.
Is wel van een heel ander kaliber dan een Mao, Stalin of Hitler. WO I was sowieso wel gebeurd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was mijn redenatie ook. Alleen er zijn in de 20e eeuw zoveel zaken gebeurd. Om dan Mao als grootste misdadiger te bestempelen.
Waarom is bijv. de moordenaar van Franz Ferdinand geen grote misdadiger? Mede dankzij die moord begon W.O. I. Of de Rode Khmer met zijn beleid in Cambodja.
Ik zit achter een laptop met een 15 inch scherm, waarom zou ik mobiel FOK!ken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:06 schreef klawie het volgende:
[..]
De echte klacht is dat je niet mobiel zit
Omdat mobiel baas isquote:Op maandag 10 februari 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit achter een laptop met een 15 inch scherm, waarom zou ik mobiel FOK!ken.
Ging jij niet slapen??quote:Op maandag 10 februari 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, college, niet fucking les.
Ga slapen dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik moet ook om 8 uur op werk staan
Ik heb twee dagen vrij gehad en het is al naar de klote.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben een week vrij geweest dus me ritme is totaal naar de klote
Gelukkig in de middag school dus lekker slapenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen vrij gehad en het is al naar de klote.Terechte klacht.
Nice.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Gelukkig in de middag school dus lekker slapen
Eigelijk ook maar werk morgen maar een halve dag en dan uurtje school naar huis toe en dan lkkr slapen om morgen nacht weer hier te zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.Ik moet sowieso tot vijf uur.
Ik bied 42.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:42 schreef Moira. het volgende:
V&A / [TK] Iphone 5 16 gb zwart
Mensen die 250 en 280 euro bieden voor een 9 maanden oude krasvrije iPhone 5
Meld je dan gelijk aan bij de voedselbank
Moira prijs ook effe me motor aanquote:Op maandag 10 februari 2014 01:42 schreef Moira. het volgende:
V&A / [TK] Iphone 5 16 gb zwart
Mensen die 250 en 280 euro bieden voor een 9 maanden oude krasvrije iPhone 5
Meld je dan gelijk aan bij de voedselbank
Is dat een motor? Dacht dat het een schakelbrommer was.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Moira prijs ook effe me motor aan
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Jij mag blijven lolquote:Op maandag 10 februari 2014 01:45 schreef Moira. het volgende:
JONGENS KOOP ALLEMAAL EVEN DEZE MOOIE MOTOR VAN KLAWIE
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Lijkt idd beetje klein op de foto maar ding is groot en zwaar lol vraag maar aan me knie lolquote:Op maandag 10 februari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat een motor? Dacht dat het een schakelbrommer was.![]()
![]()
Tot 14:00 vanmiddag geslapen en Mono heeft nachtdienst, maar die is pas om 7 uur thuis dus denk dat ik voor die tijd nog wel ga slapenquote:
OCHTENDSEX!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot 14:00 vanmiddag geslapen en Mono heeft nachtdienst, maar die is pas om 7 uur thuis dus denk dat ik voor die tijd nog wel ga slapen
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Lijkt idd beetje klein op de foto maar ding is groot en zwaar lol vraag maar aan me knie lol
Broertje van r&pquote:Op maandag 10 februari 2014 01:52 schreef Moira. het volgende:
V&A is eigenlijk ook een ondergewaardeerd subforum.
Zo veel vermakelijke josti's daar
Ik flikkerde een keer van mijn fiets, toen had ik een schaafwondje voor een paar dagen. :Squote:Op maandag 10 februari 2014 01:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Zonder pak rijden en dan vallen
Een week lang mank gelopen
Haha, ze had me idd gedm't en hij had gister ook in de SEX SC toegegeven dat hij dat wasquote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef klawie het volgende:
Lees deze pagina trouwens snowbells onze sherlock
US / Hoe zie je er nu uit? #129
En toen wou je van de buurman een kusje erop?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik flikkerde een keer van mijn fiets, toen had ik een schaafwondje voor een paar dagen. :S
Hahah lol ik vind het wel vermakelijk die gozer is zo ziek dat het grappig isquote:Op maandag 10 februari 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, ze had me idd gedm't en hij had gister ook in de SEX SC toegegeven dat hij dat was
Hij snapt het niet helemaal
Wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
[..]
En toen wou je van de buurman een kusje erop?
hehehe ja iddquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahah lol ik vind het wel vermakelijk die gozer is zo ziek dat het grappig is
Ik vind mijn buren sowieso niet leuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja toch van je buurvrouw vind je toch niet leuk
Idd het leukste was een tijdje terug tien hij dacht dat hij een echte hosselaar wasquote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehehe ja idder zijn altijd van die types op FOK! die gewoon mentally challenged zijn en op één of andere manier toegang tot het internet hebben, die eigenlijk schijtirritant zijn omdat ze zo'n fucktard zijn, maar toch ook weer vermakelijk
Geen lekkere buurvrouw naast je hebben wonenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind mijn buren sowieso niet leuk.
Een bolle en een ouwe, je mag kiezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Geen lekkere buurvrouw naast je hebben wonen
Buurmeisjes dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een bolle en een ouwe, je mag kiezen.
Miss kreunt ze wel lkkr hoe oud is ze eigelijk?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
Buurmeisje is trouwens kut, echt zo'n schreeuwlelijk.
Ja hij had toen ook nog naar mij geDM't dat mensen jaloers op 'm warenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd het leukste was een tijdje terug tien hij dacht dat hij een echte hosselaar was
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol dan weet je toch nog wel of ze doenbaar zijn
Zou je bv hetreo worden voor haar
Weet ik veel, 16 of zo?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Miss kreunt ze wel lkkr hoe oud is ze eigelijk?
Het niveau zakt echt bij mij
Hij denkt dat het aan zijn account lag want hij gaat idd precies op dezelfde tour lolquote:Op maandag 10 februari 2014 02:12 schreef Moira. het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #129
Post gemacht.
[..]
Ja hij had toen ook nog naar mij geDM't dat mensen jaloers op 'm warenHij snapt het gewoon écht niet
Nu begrijpt hij eindelijk wel dat er iets mis is met zijn doen en laten, maar hij snapt gewoon nog steeds niet hoe het dan wél aan te pakken
Ja dat werkt toch goftedomme niet als iedereen gelijk de dag erna al weet dat jij het bentquote:Op maandag 10 februari 2014 02:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Hij denkt dat het aan zijn account lag want hij gaat idd precies op dezelfde tour lol
Eigelijk moeten we fucking stoned maken denk dat dat hem een beetje zal helpen lolquote:Op maandag 10 februari 2014 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat werkt toch goftedomme niet als iedereen gelijk de dag erna al weet dat jij het bent
Door het zelf toe te geven én door dezelfde soort posts te maken
Ik vind het eigenlijk best sneu voor die jongen (man, eigenlijk).
Hij wil wel z'n best doen, maar hij faalt gewoon zo hard dat hij gewoon niet meer snapt hoe het nou eigenlijk wél moet![]()
Denk dat dat idd meer zal helpen om hem gewoon chill normaal te laten doenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Eigelijk moeten we fucking stoned maken denk dat dat hem een beetje zal helpen lol
Ik wel maar vandaag was weer de laatste dag moet hard sparen voor de zomervakantiequote:Op maandag 10 februari 2014 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat dat idd meer zal helpen om hem gewoon chill normaal te laten doen
Ben btw niet stoned vandaagHeb expres m'n wiet thuis laten liggen. Gaat wel aardig om af en toe een dagje niet te blowen
Morgen weer
nicequote:Op maandag 10 februari 2014 02:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik wel maar vandaag was weer de laatste dag moet hard sparen voor de zomervakantie
Ook leuk voor pa en ma lol
Droomzequote:Op maandag 10 februari 2014 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
Ik ga maar eens proberen te slapen denk ik.
Gegroet
Slaap lekker man.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Droomze
Ik ga ook slapen
Rez droomze
goedemorgen nieuwelingquote:Op maandag 10 februari 2014 10:02 schreef Goedzooi het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik kom hier even kijken.
Goedemorgen iedereen.
welke kleur wordt het?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo model zitten voor iemand (die ik ken en altijd al mn haar knipt) die kappersopleiding doet. Mijn haar krijgt weer een ander kleurtje
Bruin. Ik ben nu eigen kleur blond met lichtblond van blonderen en nog lichtrozequote:
apartquote:Op maandag 10 februari 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bruin. Ik ben nu eigen kleur blond met lichtblond van blonderen en nog lichtroze
dacht dat het bruin zou worden?quote:
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepaktquote:
Dat vraagt om een foto.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepakt
pics enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepakt
Mooi kleurtje.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het op de linkerfoto slecht zien maar ik had pastelroze haar(was ooit knalroze maar vervaagd na 5 maanden)
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijnquote:
heeft op zich wel watquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het op de linkerfoto slecht zien maar ik had pastelroze haar(was ooit knalroze maar vervaagd na 5 maanden)
tja, als ze eerst al roze waren zal de schok niet zo heel groot zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Reactie's op FOK! en in real life vallen me echt mee. Had verwacht dat iedereen zou zeggen 'wtf heb je gedaan?'
[..]
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijn
Tegen de tijd dat dit vervaagd gooi ik er wel bruin in. Dit is leuk maar ik wil het niet zo houdenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft op zich wel wat
maar dan natuurlijk niet zo laten vervagen dat het opeens weer roze is
Dat is waar hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, als ze eerst al roze waren zal de schok niet zo heel groot zijn
quote:
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Reactie's op FOK! en in real life vallen me echt mee. Had verwacht dat iedereen zou zeggen 'wtf heb je gedaan?'
[..]
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijn
Ze waarschuwde mij wel omdat het anders is uitgepakt dan zou moeten is de kans wel groot dat dit een stuk sneller vervaagd. Hmm naja zoals ik hier boven al zei dan gooi ik er wel bruine haarverf inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.
Vroegâh deed ik ook rare dingen met mn haar.Tegenwoordig milimeteren vanwege de veuls te vroeg begonnen kale plek..
komt me bekend voor ditquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.
Vroegâh deed ik ook rare dingen met mn haar.Tegenwoordig milimeteren vanwege de veuls te vroeg begonnen kale plek..
En anders met antiroosshampoo nog sneller die kleur eruit werkenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waarschuwde mij wel omdat het anders is uitgepakt dan zou moeten is de kans wel groot dat dit een stuk sneller vervaagd. Hmm naja zoals ik hier boven al zei dan gooi ik er wel bruine haarverf in![]()
Tegen tijd dat dit vervaagd ga ik dat ook wel doen ja. Paar keer met anti-roos, daarna bruin eroverquote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
En anders met antiroosshampoo nog sneller die kleur eruit werken
Sowieso Sennheiser.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe headphone, voor iets wat ik gratis heb gekregen is die wel goed
ach, ik had nooit een geweldige haardos.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan.Ik moest mn hanekam er voor opgeven...
Dat laatste wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik had nooit een geweldige haardos.
en ik voel me wel pretig bij kaal.
en makkelijk is het ook wel
Hahaha ik zag het op tv. Ik kijk bijna tot geen Olympische Spelen.. Ene moment dat ik wel keek kwam hij in beeld ja. Gekke Noorquote:
ik keek ook liever naar sommige vrouwelijke snowboardstersquote:
True that.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek ook liever naar sommige vrouwelijke snowboardsters
Dit en ook afgerond naar de ronding van zn hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
En zijn hanenkam had door moeten lopen naar achteren
Maar ik vind het alsnog wel stoer dat hij zijn haar omhoog heeft gezetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit en ook afgerond naar de ronding van zn hoofd.
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 17:27 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader heeft sladressing over plakjes komkommer heen gegooid.
Echt niet, weer zo'n typische verneuking van voedsel waar mijn vader om bekend is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |