Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :Squote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Snowie nee, laat mij nou voor een keer mijn chick reputatie behouden.quote:
Die ken ik niet. Nu ja, ik zie ze wel eens posten. Wel tof als je het daar gezellig mee hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?
Daar klikt het wel goed mee en is het heel gezellig
Dan was ik allang met hem getrouwdquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :S
Ik ben Tjacka en ik klik op deletequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben Tjacka en ik klik op delete
stoere boii
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snowie nee, laat mij nou voor een keer mijn chick reputatie behouden.
[..]
Die ken ik niet. Nu ja, ik zie ze wel eens posten. Wel tof als je het daar gezellig mee hebtGaan jullie dan winkelen of random dingen doen?
[..]
Dan was ik allang met hem getrouwd
de derde keer was vast een vreselijke ervaring voor jequote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoBij de derde keer was Tjacka er ook bij
Gaan eten is altijd goed tijdens 'meets'.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste keer hebben we ergens chocolademelk gedronken en de andere twee keer bij la place gegeten en daar gewoon gekletst enzoBij de derde keer was Tjacka er ook bij
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de derde keer was vast een vreselijke ervaring voor je
Volgens mij vond ie dat niet erg neequote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan eten is altijd goed tijdens 'meets'.Haha, wat een mazzel had Tjacka dan, drie chicks voor zichzelf
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
Zeg, moeten jullie niet terug naar GC?Anders ga ik daar weer posten hoor.
Daar valt ie op.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?
Jij zou gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was toch een kankergezwel, dus hoezo wil je dan meeposten?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen.En kanker is te genezen, dat is mij studierichting zelfs.
Kan niet. Enige oplossing is droog neuken.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd isDoe een beetje liev tegen elkaar, lui. pls.
Ook in dat geval is het bedtijd voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet. Enige oplossing is droog neuken.
Oh, voor jou, ah, zwaar leven. Slaap lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook in dat geval is het bedtijd voor mij.
helemaal nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.
Voor de rest heb ik vooral vrienden/vriendinnen van buiten FOK! hoor.
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #autiquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Fopje het volgende:
Iedereen kan en mag hier posten hoor. Mits er normaal gedaan wordt natuurlijk .
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, voor jou, ah, zwaar leven. Slaap lekker.
Ik zei doe liev.quote:
Jij mag daar ook gewoon meeposten hoor. DM me maar als ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Ik moet er nog twee met extra veel reizen, ik heb wel een zwaar leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenJij ook alvast
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besprokenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Moet Tjacka niet gaan haten hè. En de feiten kunnen niet boven tafel komen zonder een beetje haat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |