quote:Op zondag 9 februari 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk dat je in deze Slooooooooooooooooooooooooooooooooooooowchat post.Misschien heb ik sloooooooooooooooooooooooooooooooow nog niet goed genoeg bemadrukt, maar het gaat hier echt slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Rezzzzieequote:
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtdquote:Op zondag 9 februari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met grtd is dit inderdaad heel sloooooooooooooooooow
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rezzzziee
Als cosmo met mij date, dan is dat geen emo.gif waardig ja
[..]
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtd
gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rezzzziee
Als cosmo met mij date, dan is dat geen emo.gif waardig ja
[..]
Daarom buurt ik ook heel af en toe in grtd
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippieequote:
Cosmo is homoquote:
Ja nou, hij had het over een jongen en toen was hij ontwijkend.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippiee
Niet echt echt daten maar je snapt het wel
[..]
Cosmo is homoEn een vriend van mij
Dus ja het is maar net hoe je het bekijkt
oooh oke, je kent hem dus in het echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was aan het sherlocken en toen zag ik iets met daten met Flippiee
Niet echt echt daten maar je snapt het wel
[..]
Cosmo is homoEn een vriend van mij
Dus ja het is maar net hoe je het bekijkt
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie hebquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja nou, hij had het over een jongen en toen was hij ontwijkend.
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh oke, je kent hem dus in het echt?
En kenden jullie elkaar al voor fok of door fok?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie heb
[..]
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meer
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
En kenden jullie elkaar al voor fok of door fok?
Ik geloofde niet dat hij een date met een jongen had.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het betreurenswaardig dat ik nog steeds een mannelijke reputatie heb
[..]
Jaaa zeker. Ik zie hem in ieder geval iedere maand wel een keer of soms meer
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat hij een date met een jongen had.
Als hij wel een date had, maar niet met een jongen, had hij die met een chick, duh.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoor(en ik ben een chick )
Ahh oke, dat is wel lang op zichquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.
Voor de rest heb ik vooral vrienden/vriendinnen van buiten FOK! hoor.
Wat? Ik dacht dat je hem al 10 jaar kende of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door FOK! Alweer een jaar of drie als ik mij niet vergis.
Voor de rest heb ik vooral vrienden/vriendinnen van buiten FOK! hoor.
Flip plsquote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's dan cosje en jij hoor(en ik ben een chick )
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als hij wel een date had, maar niet met een jongen, had hij die met een chick, duh.
Het verbaast mij ook nog iedere dag.quote:
Zo voelt het welquote:Op zondag 9 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je hem al 10 jaar kende of zo.
Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :Squote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar was een date dan wel de juiste benaming?
[..]
Het verbaast mij ook nog iedere dag.Zie jij wel eens mensen van FOK!? Of heb je wel e3ens iemand vaker gezien?
[..]
Zo voelt het welAls cosmo en ik elkaar al vanaf de basisschool zouden kennen dan zou ik het ook geloven
Snowie nee, laat mij nou voor een keer mijn chick reputatie behouden.quote:
Die ken ik niet. Nu ja, ik zie ze wel eens posten. Wel tof als je het daar gezellig mee hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nu al drie keer afgesproken met xcachet en Ezell, ken je die?
Daar klikt het wel goed mee en is het heel gezellig
Dan was ik allang met hem getrouwdquote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is hij een kasthetero. :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |