Jij mag daar ook gewoon meeposten hoor. DM me maar als ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Ik moet er nog twee met extra veel reizen, ik heb wel een zwaar leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenJij ook alvast
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besprokenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Moet Tjacka niet gaan haten hè. En de feiten kunnen niet boven tafel komen zonder een beetje haat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besproken
het spijt mijquote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Ik slaap.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.quote:
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
triest dat je dat zo op fok moet etalerenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.
Hou van jouquote:[b]Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
triest dat je dat zo op fok moet etaleren
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.
ik vind doggystyle best een fijne houding andersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Ook al stonden op we op Amsterdam Centraal, beetje fatsoen mag wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!
Ik ook. Ik weet het antwoord op je vraag nog steeds niet helemaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Tjacka het volgende:
Flip ik wil graag ons gesprek over zedong verder voeren
precies, muil houden en privé zulke gekke ruzietjes uitvechtenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook al stonden op we op Amsterdam Centraal, beetje fatsoen mag wel.
Beidequote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Ben jij een man of een vrouw ik nu in de war?
Oké schat, zal ik onthouden. Dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies, muil houden en privé zulke gekke ruzietjes uitvechten
dit advies is gratis en vrijblijvend
ik weet de vrag niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet het antwoord op je vraag nog steeds niet helemaal.
Ik ben van Rez' soort.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nu ben ik nog meer in de war
Leg uit
Nu snap ik hem ongvquote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van Rez' soort.
Een man maar met natuurlijke vrouwelijke hormonen.
Snappie?
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Nu snap ik hem ongv
Ben je gewoon homo of ben je trangender?
misdadigerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.
Homo zijn is toch sociaal geaccepteert in nederland dan is het gewoonquote:
Bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Homo zijn is toch sociaal geaccepteert in nederland dan is het gewoon
Maar top dat je er voor uit durft te komen
Hij is de grondlegger van het moderne China natuurlijk. Maar wel vind ik dat erg veel slachtoffers hier de dupe van waren. Ik ga voor misdadiger.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mao grootste held of grootste misdadiger van de 20e eeuw. Ik vind het lastig om het zo zwart - wit te bekijken. Vandaar dat ik geen keuze kan maken.
Haha komt goedquote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik sta bekend als grootste relnicht op FOK! (hoe het met Rez zit, laten we buiten beschouwing), dus aangenaam kennis te maken.
PS. ik ben top, ongeacht wat Rez zegt
Dat was mijn redenatie ook. Alleen er zijn in de 20e eeuw zoveel zaken gebeurd. Om dan Mao als grootste misdadiger te bestempelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is de grondlegger van het moderne China natuurlijk. Maar wel vind ik dat erg veel slachtoffers hier de dupe van waren. Ik ga voor misdadiger.
Is wel van een heel ander kaliber dan een Mao, Stalin of Hitler. WO I was sowieso wel gebeurd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was mijn redenatie ook. Alleen er zijn in de 20e eeuw zoveel zaken gebeurd. Om dan Mao als grootste misdadiger te bestempelen.
Waarom is bijv. de moordenaar van Franz Ferdinand geen grote misdadiger? Mede dankzij die moord begon W.O. I. Of de Rode Khmer met zijn beleid in Cambodja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |