Jij mag daar ook gewoon meeposten hoor. DM me maar als ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Ik moet er nog twee met extra veel reizen, ik heb wel een zwaar leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste semester van mijn studie is van start gegaan. Echt geen zwaar levenJij ook alvast
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besprokenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mag ook niet in GC. Jij bent daar en hier mod, dus gelijk beleid graag. Anders snap ik het niet. #auti
Moet Tjacka niet gaan haten hè. En de feiten kunnen niet boven tafel komen zonder een beetje haat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag wel meeposten alleen haten was niet gewenst maar dat hadden we net besproken
het spijt mijquote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei doe liev.
extraverte persoon
Ik slaap.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.quote:
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
Rezania, ben jij de verloren broer van Etsu?
Wat een gejank.
triest dat je dat zo op fok moet etalerenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Nee, nog erger. Love/hate-relatie.
Hou van jouquote:[b]Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
triest dat je dat zo op fok moet etaleren
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje wel ja. Ook een beetje triest dat iedereen zich er mee bemoeit.
ik vind doggystyle best een fijne houding andersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je houding slaat gewoon nergens op, dag.
INB4: Deletie.
[..]
Ook al stonden op we op Amsterdam Centraal, beetje fatsoen mag wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat op een openbaar forum, je verwacht het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |