Mooi kleurtje.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het op de linkerfoto slecht zien maar ik had pastelroze haar(was ooit knalroze maar vervaagd na 5 maanden)
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijnquote:
heeft op zich wel watquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het op de linkerfoto slecht zien maar ik had pastelroze haar(was ooit knalroze maar vervaagd na 5 maanden)
tja, als ze eerst al roze waren zal de schok niet zo heel groot zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Reactie's op FOK! en in real life vallen me echt mee. Had verwacht dat iedereen zou zeggen 'wtf heb je gedaan?'
[..]
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijn
Tegen de tijd dat dit vervaagd gooi ik er wel bruin in. Dit is leuk maar ik wil het niet zo houdenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft op zich wel wat
maar dan natuurlijk niet zo laten vervagen dat het opeens weer roze is
Dat is waar hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, als ze eerst al roze waren zal de schok niet zo heel groot zijn
quote:
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Reactie's op FOK! en in real life vallen me echt mee. Had verwacht dat iedereen zou zeggen 'wtf heb je gedaan?'
[..]
Thanks maar officieel had het dus een stuk bruiner/roder moeten zijn
Ze waarschuwde mij wel omdat het anders is uitgepakt dan zou moeten is de kans wel groot dat dit een stuk sneller vervaagd. Hmm naja zoals ik hier boven al zei dan gooi ik er wel bruine haarverf inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.
Vroegâh deed ik ook rare dingen met mn haar.Tegenwoordig milimeteren vanwege de veuls te vroeg begonnen kale plek..
komt me bekend voor ditquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij krijg je sowieso zo'n reactie. Ik vind het wel wat hebben, vrouwen met een extremer kleurtje. Mijn schoonzus heeft zich knalrood laten verven. Dat is ook kick.
Vroegâh deed ik ook rare dingen met mn haar.Tegenwoordig milimeteren vanwege de veuls te vroeg begonnen kale plek..
En anders met antiroosshampoo nog sneller die kleur eruit werkenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waarschuwde mij wel omdat het anders is uitgepakt dan zou moeten is de kans wel groot dat dit een stuk sneller vervaagd. Hmm naja zoals ik hier boven al zei dan gooi ik er wel bruine haarverf in![]()
Tegen tijd dat dit vervaagd ga ik dat ook wel doen ja. Paar keer met anti-roos, daarna bruin eroverquote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
En anders met antiroosshampoo nog sneller die kleur eruit werken
Sowieso Sennheiser.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe headphone, voor iets wat ik gratis heb gekregen is die wel goed
ach, ik had nooit een geweldige haardos.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan.Ik moest mn hanekam er voor opgeven...
Dat laatste wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik had nooit een geweldige haardos.
en ik voel me wel pretig bij kaal.
en makkelijk is het ook wel
Hahaha ik zag het op tv. Ik kijk bijna tot geen Olympische Spelen.. Ene moment dat ik wel keek kwam hij in beeld ja. Gekke Noorquote:
ik keek ook liever naar sommige vrouwelijke snowboardstersquote:
True that.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek ook liever naar sommige vrouwelijke snowboardsters
Dit en ook afgerond naar de ronding van zn hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
En zijn hanenkam had door moeten lopen naar achteren
Maar ik vind het alsnog wel stoer dat hij zijn haar omhoog heeft gezetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit en ook afgerond naar de ronding van zn hoofd.
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 17:27 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader heeft sladressing over plakjes komkommer heen gegooid.
Echt niet, weer zo'n typische verneuking van voedsel waar mijn vader om bekend is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |