goedemorgen nieuwelingquote:Op maandag 10 februari 2014 10:02 schreef Goedzooi het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik kom hier even kijken.
Goedemorgen iedereen.
welke kleur wordt het?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo model zitten voor iemand (die ik ken en altijd al mn haar knipt) die kappersopleiding doet. Mijn haar krijgt weer een ander kleurtje
Bruin. Ik ben nu eigen kleur blond met lichtblond van blonderen en nog lichtrozequote:
apartquote:Op maandag 10 februari 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bruin. Ik ben nu eigen kleur blond met lichtblond van blonderen en nog lichtroze
dacht dat het bruin zou worden?quote:
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepaktquote:
Dat vraagt om een foto.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepakt
pics enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook haha. Ik had een bruinkleur met violet uitgekozen maar ik heb heel fijn haar en ik had het tijd terug geblondeerd dus alleen de violet tint heeft gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |