Kan hem zo voordragen.quote:
De volledige op of dit slappe aftreksel?quote:
Inclusief de regels en niet klagen in FB.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De volledige op of dit slappe aftreksel?
Wauw. Ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inclusief de regels en niet klagen in FB.
Zo gewaagd als die pics van jou maken we niet meer mee. Jij bracht het woord gewaagd naar geheel andere dimensie.quote:
Dankje was er zelf ook heel trots opquote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo gewaagd als die pics van jou maken we niet meer mee. Jij bracht het woord gewaagd naar geheel andere dimensie.
En zo achteloos als dat je het doet lijken. Mijn complimenten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dankje was er zelf ook heel trots op
Hahahaha, baart is togg sellufde als skamhaahr? ;ssquote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god het zal wel weer aan mij liggen hoor
LIF / Schaamhaar is terug
Oh ligt dus idd an mij :S :$quote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha, baart is togg sellufde als skamhaahr? ;ss
Ja idd als je zo zegt klopt wel. Ik schaam me vor mij haar op mijn hoofd is dat dan ook schaamhaar :s?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik schaam me ook voor mijn baard, logies toggg
Niet waar jij hebt kort haar :squote:
Hij heeft een matje.quote:
Niet zo'n vies dun vlechtje?quote:
Zei ik dat?quote:
Ik had nog even hoopquote:
Zelfde probleem, kan ook nooit een fatsoenlijke tas kopen. Ik vind gewoon simpelweg nooit een tas die me 100% aanstaat. Dus koop ik vaak maar van die crappy tassen van Sascha of Bershka of whateverquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
Vraag voor de vrouwen: waar kopen jullie je tassen? Ben al zo'n 58902820 weken op zoek naar een nieuwe tas (moet groot genoeg zijn voor macbook) maar kan echt niks vindenBen sowieso niet zo'n tassenliefhebber maar wordt wel vervelend dit.
ja tog ;sssquote:Op zondag 9 februari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja idd als je zo zegt klopt wel. Ik schaam me vor mij haar op mijn hoofd is dat dan ook schaamhaar :s?
Ja dit dus. En op zich zijn die wel leuk enzo maar dan zit je weer met een kapotte rits of weet ik het. En ik zeul nogal eens wat met me mee dus moet ook nog enigszins stevig zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfde probleem, kan ook nooit een fatsoenlijke tas kopen. Ik vind gewoon simpelweg nooit een tas die me 100% aanstaat. Dus koop ik vaak maar van die crappy tassen van Sascha of Bershka of whatever
Ja dit dus. Vind het prima als het materiaal een beetje apart of glimmend is ofzo maar hoef echt niet allemaal van die toestanden aan m'n tas. Zal daar eens kijken dan, nog niet gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik haalde mijn tassen voor school/stage altijd bij Dolcis. Hou niet van gekke friemeltjes en kwastjes en dingetjes aan m'n tas en kan daar vaak wel een simpele, grote tas vinden waar mappen en laptop in kunnen.
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dit dus. En op zich zijn die wel leuk enzo maar dan zit je weer met een kapotte rits of weet ik het. En ik zeul nogal eens wat met me mee dus moet ook nog enigszins stevig zijn.
Ja 6-9 maanden is in principe ook wel lang genoegquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzo
Maar als je een goeie wil zou ik de Bijenkorf aanraden, die heeft echt veel. Maar tja, dan wel duurder en daar heb ik tot nu toe nog nooit 1 gevonden die ik gewoon qua uiterlijk perfect vond
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzo
Maar als je een goeie wil zou ik de Bijenkorf aanraden, die heeft echt veel. Maar tja, dan wel duurder en daar heb ik tot nu toe nog nooit 1 gevonden die ik gewoon qua uiterlijk perfect vond
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koopquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja 6-9 maanden is in principe ook wel lang genoegBeetje afwisseling kan geen kwaad. 1 keer een tas bij de Primark gekocht (enige keer dat ik daar geweest ben, wat een teleurstelling) en die was echt na 2 weken kapot en dat was in de zomervakantie (dus weinig spullen)
Nee precies, als ik nu een tas zou vinden waar ik meteen verliefd op was dan zou ik het niet erg vinden dat hij duur is. Gaat toch wel lang mee dan. Maar dat heb ik dus nooit met tassen.
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koop
En ik ben zelf meer van een simpele zwarte tas, die toch stijlvol is, maar geen poespas heeft en ook niet té saai. Niet te groot, maar ook niet te klein. Heb hem nog nooit gevonden
Gewoon een Eastpak joh. Of zo'n rugzak die aan de onderkant van leer is, die zijn ook populair geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
Vraag voor de vrouwen: waar kopen jullie je tassen? Ben al zo'n 58902820 weken op zoek naar een nieuwe tas (moet groot genoeg zijn voor macbook) maar kan echt niks vindenBen sowieso niet zo'n tassenliefhebber maar wordt wel vervelend dit.
Echt hè, stad en land al afgezocht.quote:
Ja, die fluttassen ben ik ook zo wel zat, ja. Maar had ook wel eens een zwarte tas gevonden die ik wel echt redelijk chill vond, en dan had je weer pech want was hij kwalitatief kut en kon ik hem alsnog na een aantal maanden wegsmijten terwijl ik hem graag nog had willen houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.Ben zo'n tas na een jaar toch zat dus dan kan je 'm zonder schuldgevoel gewoon wegflikkeren want kostte toch maar paar tientjes.
Oooo emmm geeeee ik weeet omg zo moeilijk ;s struggles die leventje ;xquote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hè, stad en land al afgezocht.
Van de E ook een L gemaakt zeker.quote:
Ja zo'n tijdloze mooie tas die gewoon bij je past. Ik heb altijd een beetje een zwak voor dingen die net een beetje kitcherig (beetje romantisch ofzo zeg maar) zijn, maar niet voor aanhangsels ed. Meer qua materiaal / vorm maar het liefst inderdaad wel gewoon zwart. Nergens te vindenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koop
En ik ben zelf meer van een simpele zwarte tas, die toch stijlvol is, maar geen poespas heeft en ook niet té saai. Niet te groot, maar ook niet te klein. Heb hem nog nooit gevonden
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van de E ook een L gemaakt zeker.
Ik draag van m'n leven geen rugzak.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een Eastpak joh. Of zo'n rugzak die aan de onderkant van leer is, die zijn ook populair geloof ik.
Zou ook wel nog steeds dezelfde hebben als ik er op zou letten. Helaas komt er om de zoveel jaar schimmel in door vergeten brood en zo, moet ik weer een nieuwe kopen.quote:
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die fluttassen ben ik ook zo wel zat, ja. Maar had ook wel eens een zwarte tas gevonden die ik wel echt redelijk chill vond, en dan had je weer pech want was hij kwalitatief kut en kon ik hem alsnog na een aantal maanden wegsmijten terwijl ik hem graag nog had willen houden
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik draag van m'n leven geen rugzak.
Haha wat, broodtrommel jij zemmel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ook wel nog steeds dezelfde hebben als ik er op zou letten. Helaas komt er om de zoveel jaar schimmel in door vergeten brood en zo, moet ik weer een nieuwe kopen.
Je gaat mij niet horen klagen. Heb soms een extra tas bij me als ik veel boeken meeneem.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.
Ja, heb ik. Maar als je het dan zes weken in je tas laat liggen komt het eruit zetten.quote:
All 'bout the bag game bro.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel op letten dat je tas bij je schoenen past hey.
Ongeveer de helft van mijn vrouwelijke medestudenten doet dat, dus tja.quote:
Haha ja precies. Ja, liefst leer qua materiaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo'n tijdloze mooie tas die gewoon bij je past. Ik heb altijd een beetje een zwak voor dingen die net een beetje kitcherig (beetje romantisch ofzo zeg maar) zijn, maar niet voor aanhangsels ed. Meer qua materiaal / vorm maar het liefst inderdaad wel gewoon zwart. Nergens te vinden
JAquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja precies. Ja, liefst leer qua materiaal.
Ik vind dit bijv echt heel mooi:
[ afbeelding ] Maar dan zonder dat vlekkerige printje op dat flapjeDaar had eventueel wel een structuur in mogen zitten, en bijvoorbeeld mat mogen zijn ipv glanzend, maar wel gewoon zwart.
Oké.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van mijn vrouwelijke medestudenten doet dat, dus tja.
Hahahaha!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.
Maar wat is er mis met een rugzak dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je gaat mij niet horen klagen. Heb soms een extra tas bij me als ik veel boeken meeneem.
Deze praktische vrouwquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik haalde mijn tassen voor school/stage altijd bij Dolcis. Hou niet van gekke friemeltjes en kwastjes en dingetjes aan m'n tas en kan daar vaak wel een simpele, grote tas vinden waar mappen en laptop in kunnen.
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een rugzak dan?
#TeamNormaalEnSlimquote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!Slim wel. Zou ook wel een actie voor mij zijn
Dat maakt mij ook slim
Voor mij is dit een perfecte maat.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JAZoiets bedoel ik dus. Iets groter zou mogen, maar als ik geen laptop of mappen bij me zou hebben zou deze perfect zijn.
Ja ik houd stiekem van zo'n krokodillenstructuurZou wel mooi geweest zijn vind ik
Gewoon full tomboy gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailen naar Eastpak, waarschijnlijk krijg je een nieuwe, maakt niet uit hoe oud hij is.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn eastpack is kapot. Nu moet ik hem hoog dragen
[ afbeelding ]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.
Een tas moet functioneel zijn, niet mooi. Vrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
Jullie gebruiken die tas gewoon als accessoire voor je stylo, 0% function.
Ja ik baal dat ik altijd zoveel spullen mee moet zeulen. Ofja, dat doe ik mezelf eigenlijk gewoon aan want kan m'n laptop ook wel thuis latenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor mij is dit een perfecte maat.
En ja ik vind het printje ook niet heel verschrikkelijk, maar als het voor mij persoonlijk een perfecte tas zou zijn waar ik bijv wel 250 euro voor neer zou leggen, dan zou hij dat structuurtje niet mogen hebben
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.
Draag dan godverdomme een rugtas.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon full tomboy gaan.Nee denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Niet zeuren jij. Als een vrouw in joggingbroek naar de supermarkt gaat is het ook niet goed, en nu dit weer? Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.
Ik zou m'n laptop gewoon in zo'n lelijke laptoptas meezeulen danquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik altijd zoveel spullen mee moet zeulen. Ofja, dat doe ik mezelf eigenlijk gewoon aan want kan m'n laptop ook wel thuis latenVoor werk/stage zou deze maat wel perfect zijn.
En precies, als het een paar tientjes is dan wil ik zoiets wel over het hoofd zien. Maar als het DE tas wordt, moet ook echt elk detail perfect zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doen echte mannen dat, jwz.
Tweede was gewoon voor de helft tataquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis met een goed stel melktassen.
DRAAG IK TOCH JONGE LEES DAN STAAT HIERBOVEN NOG KOEKWOUSquote:
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een tas moet functioneel zijn, niet mooi. Vrouwen.
Ik wil dat je nu je woorden terugneemtquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.Daarom mannen.
#homopropaganda
Mag je een setje van mij lenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ditquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.
Niet eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tweede was gewoon voor de helft tata
Mijne is zeer cutequote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Een rugtas, kom op zeg. Dat is iets wat hoort bij een kort, rood en pittig kapsel.
Nou en. Het is niet alsof je dan op straat nagewezen wordt ofzo hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
#wishiwasgayquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.Daarom mannen.
#homopropaganda
Ja dat is eigenlijk ook wel een goeie, nooit echt bij stilgestaanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zeuren jij. Als een vrouw in joggingbroek naar de supermarkt gaat is het ook niet goed, en nu dit weer? Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?
[..]
Ik zou m'n laptop gewoon in zo'n lelijke laptoptas meezeulen dan
OH SORRY HOOR.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DRAAG IK TOCH JONGE LEES DAN STAAT HIERBOVEN NOG KOEKWOUS
En Ludo weet hoe het werkt, hij heeft een fashionblogquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Een rugtas, kom op zeg. Dat is iets wat hoort bij een kort, rood en pittig kapsel.
Ben ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.
Ik wil dat je nu je humor instelt naar de standaard voor een forum.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil dat je nu je woorden terugneemt
Alleen boxershorts en sokken kan je in bulk kopen, andere dingen zijn gewoon een big no-noquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.
Jijquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?
Vertel.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.
Ik ga niet eens uitleggen waarom dit er gewoon helemaal niet toe doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof je dan op straat nagewezen wordt ofzo hoor..
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
en ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.
quote:
Dus zeg maar weer iets in de trant van "ja precies".quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En Ludo weet hoe het werkt, hij heeft een fashionblog![]()
Dat is denk ik ook wel een beetje een verschil tussen mannen en vrouwen. Zeker als het om tassen gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.
Nou, van wat ik zo om me heen zie: Een make-up doos, een oplader, een accu, oortjes, een zaklamp, een veel te grote portemonnee, een spiegel, eten, maandverband, kladblok, mobiel, zestig sleutels, en nog meer random troep.quote:
Bagga voor je chihuahua.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen met zo'n heel klein rugtasje waar je portemonnee niet eens in past.
Zit dan 1 tampon in.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen met zo'n heel klein rugtasje waar je portemonnee niet eens in past.
Hahahaha jeejquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook wel een goeie, nooit echt bij stilgestaan![]()
![]()
Draag nu vaak wel een aparte tas met wat extra boeken om eht gewicht te verdelen, maar zou logischer zijn om zo'n kleine laptoptas te kopen en gewoon een mooie tas voor de rest. OMFG Veer zoveel inzicht nu zoveel mogelijkheden
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Ik wil dat je nu je humor instelt naar de standaard voor een forum.
Owquote:
Oké Fred van Leer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen boxershorts en sokken kan je in bulk kopen, andere dingen zijn gewoon een big no-no.
quote:
En dan zo'n sleutelbos met kk veel troep eraan, random franjes etcquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, van wat ik zo om me heen zie: Een make-up doos, een oplader, een accu, oortjes, een zaklamp, een veel te grote portemonnee, een spiegel, eten, maandverband, kladblok, mobiel, zestig sleutels, en nog meer random troep.
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit zietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dus zeg maar weer iets in de trant van "ja precies".
Zo'n tampon met inbrenghuls.quote:
Vooral om tassen ja. Gelukkig kan je met andere dingen functionaliteit en mooiheid wel gewoon combineren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel een beetje een verschil tussen mannen en vrouwen. Zeker als het om tassen gaat.
Geschoren? Of mooi streepje?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga niet eens uitleggen waarom dit er gewoon helemaal niet toe doet.
Maar dat is schattig!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan zo'n sleutelbos met kk veel troep eraan, random franjes etc
Noem je dWc nou een tampon?quote:
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen. Wist niet dat hij zo heette. Vind ik geen belediging (no homo)
.
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik snap ook niet waarom vrouwen altijd een tas mee moeten slepen. Als ik gewoon de deur uit ga neem ik maar drie dingen mee; portemonnee, mobiel en sleutels. Dat zou voldoende moeten zijn.
Vind wel cute, vrouw met rugzak.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.
In mijn broekzakken? Duh. Desnoods in de binnenzak van mijn jas.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?
Shut up jij, hier check zelf, ik vind dit echt leuke rugzak hoor:quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.
quote:
Oh haha shit, nog echt zo ookquote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, was ik zelf nog niet achter.
Waarom dan niet gewoon alles behalve tas zwart maken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up jij, hier check zelf, ik vind dit echt leuke rugzak hoor:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Wat denk je zelf, dat is toch veel teveel moeite man. En normaal zou ik die foto gewoon neerplempen maar dan is het weer aandachtshoer blabladitdatzuszo hihihiquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon alles behalve tas zwart maken?
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, was ik zelf nog niet achter.
Hahaha, shitquote:
Ja, vooral dat eerste.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?
Verdomme, nog erger dan ik voor mogelijk hield.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Neen, heb ik net nog gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?
Rot toch op jij snotjongquote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme, nog erger dan ik voor mogelijk hield.
Niks mis mee, hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar heb je het principe van een rugtas niet door, waarom draag je die zo?quote:
Hahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je het principe van een rugtas niet door, waarom draag je die zo?
En gewoon altijd op Sketchers lopen, krijg je ook geen last van je voeten. Functioneel > mooi toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n ding joh, krijg je ook geen last van je rug.
Hahaha kki wat een gedrochtquote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Neem deze Veer, als een roze Pino.
Kk.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Neem deze Veer, als een roze Pino.
Nee, want er zijn ook genoeg mooie functionele schoenen. En het is niet alsof ik een rugzak naar een diner ga dragen of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gewoon altijd op Sketchers lopen, krijg je ook geen last van je voeten. Functioneel > mooi toch.
Dus ergens besef je wel dat dit absoluut niet kan?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahawas even toevallig, omdat ik steeds iets eruit moest pakken en weer er in doen, dus zoveel moeite man om steeds weer op de rug te doen en weer eraf te halen enz.
Vind het ook eigenlijk maar een onding, maar gebruik het nu puur en alleen omdat ik dus nog geen fatsoenlijke schoudertas weer gevonden heb
Wat interessant, vertel me meer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook genoeg mooie functionele schoenen. En het is niet alsof ik een rugzak naar een diner ga dragen of zo.
Nee, vind mijn eigen rugtasje oprecht leuk. Ik zeg alleen dat ik hem gekocht heb bij gebrek aan schoudertas, en omdat > weekendje Parijs, dus handig met camera meeslepen etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus ergens besef je wel dat dit absoluut niet kan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat interessant, vertel me meer.
Slotje op jezelf. :squote:
Nee, vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Stop dan gewoon met reageren op mij, jezus christus mens.
Wat een zure dit Chloro.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Stop dan gewoon met reageren op mij, jezus christus mens.
Ja hè. Was zelfs nog lief, snap er niks van.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een zure dit Chloro.
Kan je niet gewoon weer gaan?Doei
quote:
Vrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een zure dit Chloro.
Kan je niet gewoon weer gaan?Doei
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwenquote:
Ik hou er over op, maar sta er niet vreemd van te kijken wanneer ik een blog post over je tas schrijf.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vind mijn eigen rugtasje oprecht leuk. Ik zeg alleen dat ik hem gekocht heb bij gebrek aan schoudertas, en omdat > weekendje Parijs, dus handig met camera meeslepen etc.
Maar alsnog vind ik hem cute![]()
Nu ophouden
Jullie zijn raar. :Squote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwen
Echt hequote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwen
Altijd wel. En omdat ik ze niet nodig heb kan ik dat zeggen.quote:
quote:
Nee gewoon als compliment naar vrouwen opvatten.quote:
Ben je vroeger door je oudere zus misbruikt ofzo dat je zo'n wrok koestert naar vrouwen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd wel. En omdat ik ze niet nodig heb kan ik dat zeggen.
Nee, het gedrag wat Chloro de laatste tijd tegen me vertoont heeft me ertoe gedreven.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je vroeger door je oudere zus misbruikt ofzo dat je zo'n wrok koestert naar vrouwen?
Kijk dit wijf dan even stoer proberen te doen dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze knakker zich even belangrijk voelen dan
Ik ervaar je UI ook ineens homo-erotisch.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het gedrag wat Chloro de laatste tijd tegen me vertoont heeft me ertoe gedreven.
Vervelend dat je er zo mee zit.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het gedrag wat Chloro de laatste tijd tegen me vertoont heeft me ertoe gedreven.
He madquote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
Echt, ik kom gewoon praten, gelijk gezeik.
Wil je even normaal doen?
Wil je veranderen?
Ik vind je niks.
Doei doei doei.
Jezus Fucking Christus.
Hehehequote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wil je veranderen?
Ik vind je niks.
Doei doei doei.
Jezus Fucking Christus.
Mimimimimimimiquote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wil je veranderen?
Ik vind je niks.
Doei doei doei.
Jezus Fucking Christus.
I was about to make a gay joke, buttfuck it.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wil je veranderen?
Ik vind je niks.
Doei doei doei.
Jezus Fucking Christus.
Wow wat is deze nou weerquote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wil je veranderen?
Ik vind je niks.
Doei doei doei.
Jezus Fucking Christus.
Jawel, vooral doordat ik die Veerlie niet ken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow wat is deze nou weer![]()
Tegen jou wordt echt niet lulliger gedaan dan tegen anderen hoor.
Nou heb je in ieder geval al drie dingen die je nu kunt gaan doenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen.Je kan beter kippen houden, of bier brouwen, of wiet verbouwen, echt.
_!
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen.Je kan beter kippen houden, of bier brouwen, of wiet verbouwen, echt.
_!
I was about to make a joke about his penis but it was too short.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I was about to make a gay joke, buttfuck it.
Met steentjes. Hardcore, die beesten zijn het.quote:
Ga altijd stuk om die kop.quote:
Awhh koetjiekoequote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, vooral doordat ik die Veerlie niet ken.
Alles voor een stevige dop.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met steentjes. Hardcore, die beesten zijn het.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grafsmiley echt, erger dan [ afbeelding ] gewoon.
quote:
Ik ben niet flamboyant en ik ben geen nicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verwachtte een meer flamboyante aanpak, zoals een echte valse nicht betaamt.
Tegenvallertje he, dit. Het is allemaal nét wat te makkelijk, gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
te laatquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet flamboyant en ik ben geen nicht.
quote:
Mad.quote:
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEH HOMO EN EEN PARKIETJE11!!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEH HOMO EN EEN PARKIETJE11!!
ZE HEBBEN ALLEBEI EEN STOK VOL STRONT EN EEN BEK VOL ZAAD HAHAHAHAAHA1111!11!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hardop door spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Deze is wel passend jaquote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahah kkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die smileys doen het 'm telkensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Huh? Je bent nu aan het masturberen of..?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deze is wel passend ja7,3/10 omdat ik in een goede bui ben
Nee aan het etenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Je bent nu aan het masturberen of..?
Bijna hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op hoorHoud maar gewoon op joh
Nee Mortie ga nou gewoon eens lekker slapen vannachtquote:
Hahahaha briljantquote:Op zondag 9 februari 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou héhé, eindelijk zeg.quote:
Ik ga wakker blijven en morgen vroeg erin. Als ik dan dinsdag normale tijd opsta is ritme terugquote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee Mortie ga nou gewoon eens lekker slapen vannacht
Ook zin gekregen om het te kijken wel.
Niet huilen als je straks in bed ligt.quote:
Werkt dat zo ja? En gaj e dan gewoon van morgen vroeg tot dinsdagochtend slapen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga wakker blijven en morgen vroeg erin. Als ik dan dinsdag normale tijd opsta is ritme terug
Met morgen vroeg erin bedoelde ik uur of 9 's avondsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Werkt dat zo ja? En gaj e dan gewoon van morgen vroeg tot dinsdagochtend slapen?
Geen zorgen, kom nog wel terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha briljant
[..]
Nou héhé, eindelijk zeg.
Ik denk alquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met morgen vroeg erin bedoelde ik uur of 9 's avondsniet morgenochtend
Long hair don't care denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n fucked up ritme te hebben dan?
Geen verplichtingen 's ochtends. Steeds langer blijven liggen, steeds later gaan slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nachtmensenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends sporten? Dat helpt mij om in m'n ritme te blijven op vrije dagenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen verplichtingen 's ochtends. Steeds langer blijven liggen, steeds later gaan slapen
Dit.quote:
Ja lekker je hele leven in het donker zitten je drinkt zeker ook bloedquote:
"HEEEEEEEEEEEEY goeiemorgenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Vooral 's ochtends in de trein.
Inderdaad. Snap echt niet hoe je zo vroeg zo vrolijk kan zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"HEEEEEEEEEEEEY goeiemorgen!!1"
- Houd godverdomme je ranzige smoelwerk.
Dit sowieso, maar is beetje doorgeslagenquote:
Ben geen ochtendmens. Ga meestal pas eind van de avondquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends sporten? Dat helpt mij om in m'n ritme te blijven op vrije dagen
En na werktijd GTST kijken met moeder de vrouw en weer vroeg onder de wol want om 6 uur gaat de wekker alweer!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Rezania het volgende:
Net alsof ze blij zijn dat ze verplicht vroeg hun bed uit mogen om verplicht naar werk te kunnen gaan.
Mja ik eerder ook niet is gewoon een kwestie van je ritme aanpassen volgens mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen ochtendmens. Ga meestal pas eind van de avond
Klinkt als mijn vader.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En na werktijd GTST kijken met moeder de vrouw en weer vroeg onder de wol want om 6 uur gaat de wekker alweer!
Klinkt als een kutleven, daarom. En ik bepaal mijn eigen ritme wel, bedankt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat maakt dat in godsnaam uit of je zo'n ritme krijgt of nietBen je 12 ofzo
Duidelijk geen lid van de 'trek de stekker uit m'n wekker want ik lig net zo lekker'-Hyves vroeger.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat maakt dat in godsnaam uit of je zo'n ritme krijgt of nietBen je 12 ofzo
Ja misschien eens proberen, kwestie van wennen natuurlijk. Krijg wel altijd energie van sporten dus misschien beter dit 's ochtends te doenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja ik eerder ook niet is gewoon een kwestie van je ritme aanpassen volgens mij.
Wil sowieso nooit 9-5 baan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als mijn vader.Hoop dat ik nooit zo'n ritme krijg.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks zou hebben te doen kan ik rustig 5:00-6:00 naar bed gaan en 15:00-16:00 opstaan.
Daarom beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks zou hebben te doen kan ik rustig 5:00-6:00 naar bed gaan en 13:00-14:00 opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |