quote:
Oh haha shit, nog echt zo ookquote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, was ik zelf nog niet achter.
Waarom dan niet gewoon alles behalve tas zwart maken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up jij, hier check zelf, ik vind dit echt leuke rugzak hoor:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Wat denk je zelf, dat is toch veel teveel moeite man. En normaal zou ik die foto gewoon neerplempen maar dan is het weer aandachtshoer blabladitdatzuszo hihihiquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon alles behalve tas zwart maken?
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, was ik zelf nog niet achter.
Hahaha, shitquote:
Ja, vooral dat eerste.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?
Verdomme, nog erger dan ik voor mogelijk hield.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Neen, heb ik net nog gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het homo als ik me bedacht dat ik nog m'n nagels moest knippen en m'n baard moest bijtrimmen nadat ik Fred van Leer van gegoogled?
Rot toch op jij snotjongquote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme, nog erger dan ik voor mogelijk hield.
Niks mis mee, hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar heb je het principe van een rugtas niet door, waarom draag je die zo?quote:
Hahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je het principe van een rugtas niet door, waarom draag je die zo?
En gewoon altijd op Sketchers lopen, krijg je ook geen last van je voeten. Functioneel > mooi toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n ding joh, krijg je ook geen last van je rug.
Hahaha kki wat een gedrochtquote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Neem deze Veer, als een roze Pino.
Kk.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Neem deze Veer, als een roze Pino.
Nee, want er zijn ook genoeg mooie functionele schoenen. En het is niet alsof ik een rugzak naar een diner ga dragen of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gewoon altijd op Sketchers lopen, krijg je ook geen last van je voeten. Functioneel > mooi toch.
Dus ergens besef je wel dat dit absoluut niet kan?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahawas even toevallig, omdat ik steeds iets eruit moest pakken en weer er in doen, dus zoveel moeite man om steeds weer op de rug te doen en weer eraf te halen enz.
Vind het ook eigenlijk maar een onding, maar gebruik het nu puur en alleen omdat ik dus nog geen fatsoenlijke schoudertas weer gevonden heb
Wat interessant, vertel me meer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook genoeg mooie functionele schoenen. En het is niet alsof ik een rugzak naar een diner ga dragen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |