Mag je een setje van mij lenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ditquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.
Niet eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tweede was gewoon voor de helft tata
Mijne is zeer cutequote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Een rugtas, kom op zeg. Dat is iets wat hoort bij een kort, rood en pittig kapsel.
Nou en. Het is niet alsof je dan op straat nagewezen wordt ofzo hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.
#wishiwasgayquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.Daarom mannen.
#homopropaganda
Ja dat is eigenlijk ook wel een goeie, nooit echt bij stilgestaanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zeuren jij. Als een vrouw in joggingbroek naar de supermarkt gaat is het ook niet goed, en nu dit weer? Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?
[..]
Ik zou m'n laptop gewoon in zo'n lelijke laptoptas meezeulen dan
OH SORRY HOOR.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DRAAG IK TOCH JONGE LEES DAN STAAT HIERBOVEN NOG KOEKWOUS
En Ludo weet hoe het werkt, hij heeft een fashionblogquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Een rugtas, kom op zeg. Dat is iets wat hoort bij een kort, rood en pittig kapsel.
Ben ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.
Ik wil dat je nu je humor instelt naar de standaard voor een forum.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil dat je nu je woorden terugneemt
Alleen boxershorts en sokken kan je in bulk kopen, andere dingen zijn gewoon een big no-noquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.
Jijquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?
Vertel.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.
Ik ga niet eens uitleggen waarom dit er gewoon helemaal niet toe doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou en. Het is niet alsof je dan op straat nagewezen wordt ofzo hoor..
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
en ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.
quote:
Dus zeg maar weer iets in de trant van "ja precies".quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En Ludo weet hoe het werkt, hij heeft een fashionblog![]()
Dat is denk ik ook wel een beetje een verschil tussen mannen en vrouwen. Zeker als het om tassen gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, functionaliteit gaat voor 'mooiheid' (om het zo maar te zeggen) imo.
Nou, van wat ik zo om me heen zie: Een make-up doos, een oplader, een accu, oortjes, een zaklamp, een veel te grote portemonnee, een spiegel, eten, maandverband, kladblok, mobiel, zestig sleutels, en nog meer random troep.quote:
Bagga voor je chihuahua.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen met zo'n heel klein rugtasje waar je portemonnee niet eens in past.
Zit dan 1 tampon in.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen met zo'n heel klein rugtasje waar je portemonnee niet eens in past.
Hahahaha jeejquote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook wel een goeie, nooit echt bij stilgestaan![]()
![]()
Draag nu vaak wel een aparte tas met wat extra boeken om eht gewicht te verdelen, maar zou logischer zijn om zo'n kleine laptoptas te kopen en gewoon een mooie tas voor de rest. OMFG Veer zoveel inzicht nu zoveel mogelijkheden
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Ik wil dat je nu je humor instelt naar de standaard voor een forum.
Owquote:
Oké Fred van Leer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen boxershorts en sokken kan je in bulk kopen, andere dingen zijn gewoon een big no-no.
quote:
En dan zo'n sleutelbos met kk veel troep eraan, random franjes etcquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, van wat ik zo om me heen zie: Een make-up doos, een oplader, een accu, oortjes, een zaklamp, een veel te grote portemonnee, een spiegel, eten, maandverband, kladblok, mobiel, zestig sleutels, en nog meer random troep.
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit zietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dus zeg maar weer iets in de trant van "ja precies".
Zo'n tampon met inbrenghuls.quote:
Vooral om tassen ja. Gelukkig kan je met andere dingen functionaliteit en mooiheid wel gewoon combineren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel een beetje een verschil tussen mannen en vrouwen. Zeker als het om tassen gaat.
Geschoren? Of mooi streepje?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga niet eens uitleggen waarom dit er gewoon helemaal niet toe doet.
Maar dat is schattig!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan zo'n sleutelbos met kk veel troep eraan, random franjes etc
Noem je dWc nou een tampon?quote:
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen. Wist niet dat hij zo heette. Vind ik geen belediging (no homo)
.
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik snap ook niet waarom vrouwen altijd een tas mee moeten slepen. Als ik gewoon de deur uit ga neem ik maar drie dingen mee; portemonnee, mobiel en sleutels. Dat zou voldoende moeten zijn.
Vind wel cute, vrouw met rugzak.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.
In mijn broekzakken? Duh. Desnoods in de binnenzak van mijn jas.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?
Shut up jij, hier check zelf, ik vind dit echt leuke rugzak hoor:quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |