Deze praktische vrouwquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik haalde mijn tassen voor school/stage altijd bij Dolcis. Hou niet van gekke friemeltjes en kwastjes en dingetjes aan m'n tas en kan daar vaak wel een simpele, grote tas vinden waar mappen en laptop in kunnen.
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een rugzak dan?
#TeamNormaalEnSlimquote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!Slim wel. Zou ook wel een actie voor mij zijn
Dat maakt mij ook slim
Voor mij is dit een perfecte maat.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JAZoiets bedoel ik dus. Iets groter zou mogen, maar als ik geen laptop of mappen bij me zou hebben zou deze perfect zijn.
Ja ik houd stiekem van zo'n krokodillenstructuurZou wel mooi geweest zijn vind ik
Gewoon full tomboy gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailen naar Eastpak, waarschijnlijk krijg je een nieuwe, maakt niet uit hoe oud hij is.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn eastpack is kapot. Nu moet ik hem hoog dragen
[ afbeelding ]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.
Een tas moet functioneel zijn, niet mooi. Vrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat gewoon totaal niet bij welke outfit van mij dan ook. Gaat niet gebeuren.
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
Jullie gebruiken die tas gewoon als accessoire voor je stylo, 0% function.
Ja ik baal dat ik altijd zoveel spullen mee moet zeulen. Ofja, dat doe ik mezelf eigenlijk gewoon aan want kan m'n laptop ook wel thuis latenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor mij is dit een perfecte maat.
En ja ik vind het printje ook niet heel verschrikkelijk, maar als het voor mij persoonlijk een perfecte tas zou zijn waar ik bijv wel 250 euro voor neer zou leggen, dan zou hij dat structuurtje niet mogen hebben
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.
Draag dan godverdomme een rugtas.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell no. Je moest eens weten wat ik allemaal meezeul in die rot tassen. Maar ja, ik wil het liefst wel een mooie eyecandy om m'n arm hebben hangen, ja.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon full tomboy gaan.Nee denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Niet zeuren jij. Als een vrouw in joggingbroek naar de supermarkt gaat is het ook niet goed, en nu dit weer? Wat is dan wel goed genoeg he, zeurpiet?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een regelrechte swag-faux pas. Jammer.
Ik zou m'n laptop gewoon in zo'n lelijke laptoptas meezeulen danquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik altijd zoveel spullen mee moet zeulen. Ofja, dat doe ik mezelf eigenlijk gewoon aan want kan m'n laptop ook wel thuis latenVoor werk/stage zou deze maat wel perfect zijn.
En precies, als het een paar tientjes is dan wil ik zoiets wel over het hoofd zien. Maar als het DE tas wordt, moet ook echt elk detail perfect zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doen echte mannen dat, jwz.
Tweede was gewoon voor de helft tataquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist praktisch. Bespaart je weer een maand gezeik omdat je tas kapot is en je een nieuwe zoekt maar geen kunt vinden.
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis met een goed stel melktassen.
DRAAG IK TOCH JONGE LEES DAN STAAT HIERBOVEN NOG KOEKWOUSquote:
Alles moet mooi zijn en het liefst ook nog functioneel, maar vind het niet erg om een beetje functie in te moeten leveren als het dan mooier is.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een tas moet functioneel zijn, niet mooi. Vrouwen.
Ik wil dat je nu je woorden terugneemtquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet. Gebrekkig inzicht en zo.Daarom mannen.
#homopropaganda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |