Ja, die fluttassen ben ik ook zo wel zat, ja. Maar had ook wel eens een zwarte tas gevonden die ik wel echt redelijk chill vond, en dan had je weer pech want was hij kwalitatief kut en kon ik hem alsnog na een aantal maanden wegsmijten terwijl ik hem graag nog had willen houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.Ben zo'n tas na een jaar toch zat dus dan kan je 'm zonder schuldgevoel gewoon wegflikkeren want kostte toch maar paar tientjes.
Oooo emmm geeeee ik weeet omg zo moeilijk ;s struggles die leventje ;xquote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hè, stad en land al afgezocht.
Van de E ook een L gemaakt zeker.quote:
Ja zo'n tijdloze mooie tas die gewoon bij je past. Ik heb altijd een beetje een zwak voor dingen die net een beetje kitcherig (beetje romantisch ofzo zeg maar) zijn, maar niet voor aanhangsels ed. Meer qua materiaal / vorm maar het liefst inderdaad wel gewoon zwart. Nergens te vindenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koop
En ik ben zelf meer van een simpele zwarte tas, die toch stijlvol is, maar geen poespas heeft en ook niet té saai. Niet te groot, maar ook niet te klein. Heb hem nog nooit gevonden
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van de E ook een L gemaakt zeker.
Ik draag van m'n leven geen rugzak.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een Eastpak joh. Of zo'n rugzak die aan de onderkant van leer is, die zijn ook populair geloof ik.
Zou ook wel nog steeds dezelfde hebben als ik er op zou letten. Helaas komt er om de zoveel jaar schimmel in door vergeten brood en zo, moet ik weer een nieuwe kopen.quote:
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die fluttassen ben ik ook zo wel zat, ja. Maar had ook wel eens een zwarte tas gevonden die ik wel echt redelijk chill vond, en dan had je weer pech want was hij kwalitatief kut en kon ik hem alsnog na een aantal maanden wegsmijten terwijl ik hem graag nog had willen houden
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik draag van m'n leven geen rugzak.
Haha wat, broodtrommel jij zemmel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ook wel nog steeds dezelfde hebben als ik er op zou letten. Helaas komt er om de zoveel jaar schimmel in door vergeten brood en zo, moet ik weer een nieuwe kopen.
Je gaat mij niet horen klagen. Heb soms een extra tas bij me als ik veel boeken meeneem.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n vrouw. Een tas van 20 kilo aan je arm dragen en dan klagen, slim.
Ja, heb ik. Maar als je het dan zes weken in je tas laat liggen komt het eruit zetten.quote:
All 'bout the bag game bro.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel op letten dat je tas bij je schoenen past hey.
Ongeveer de helft van mijn vrouwelijke medestudenten doet dat, dus tja.quote:
Haha ja precies. Ja, liefst leer qua materiaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo'n tijdloze mooie tas die gewoon bij je past. Ik heb altijd een beetje een zwak voor dingen die net een beetje kitcherig (beetje romantisch ofzo zeg maar) zijn, maar niet voor aanhangsels ed. Meer qua materiaal / vorm maar het liefst inderdaad wel gewoon zwart. Nergens te vinden
JAquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja precies. Ja, liefst leer qua materiaal.
Ik vind dit bijv echt heel mooi:
[ afbeelding ] Maar dan zonder dat vlekkerige printje op dat flapjeDaar had eventueel wel een structuur in mogen zitten, en bijvoorbeeld mat mogen zijn ipv glanzend, maar wel gewoon zwart.
Oké.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van mijn vrouwelijke medestudenten doet dat, dus tja.
Hahahaha!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer twee dezelfde tassen gekocht zodat ik dezelfde had als er een kapot ging.
Maar wat is er mis met een rugzak dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je gaat mij niet horen klagen. Heb soms een extra tas bij me als ik veel boeken meeneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |