Niet waar jij hebt kort haar :squote:
Hij heeft een matje.quote:
Niet zo'n vies dun vlechtje?quote:
Zei ik dat?quote:
Ik had nog even hoopquote:
Zelfde probleem, kan ook nooit een fatsoenlijke tas kopen. Ik vind gewoon simpelweg nooit een tas die me 100% aanstaat. Dus koop ik vaak maar van die crappy tassen van Sascha of Bershka of whateverquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
Vraag voor de vrouwen: waar kopen jullie je tassen? Ben al zo'n 58902820 weken op zoek naar een nieuwe tas (moet groot genoeg zijn voor macbook) maar kan echt niks vindenBen sowieso niet zo'n tassenliefhebber maar wordt wel vervelend dit.
ja tog ;sssquote:Op zondag 9 februari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja idd als je zo zegt klopt wel. Ik schaam me vor mij haar op mijn hoofd is dat dan ook schaamhaar :s?
Ja dit dus. En op zich zijn die wel leuk enzo maar dan zit je weer met een kapotte rits of weet ik het. En ik zeul nogal eens wat met me mee dus moet ook nog enigszins stevig zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfde probleem, kan ook nooit een fatsoenlijke tas kopen. Ik vind gewoon simpelweg nooit een tas die me 100% aanstaat. Dus koop ik vaak maar van die crappy tassen van Sascha of Bershka of whatever
Ja dit dus. Vind het prima als het materiaal een beetje apart of glimmend is ofzo maar hoef echt niet allemaal van die toestanden aan m'n tas. Zal daar eens kijken dan, nog niet gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik haalde mijn tassen voor school/stage altijd bij Dolcis. Hou niet van gekke friemeltjes en kwastjes en dingetjes aan m'n tas en kan daar vaak wel een simpele, grote tas vinden waar mappen en laptop in kunnen.
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dit dus. En op zich zijn die wel leuk enzo maar dan zit je weer met een kapotte rits of weet ik het. En ik zeul nogal eens wat met me mee dus moet ook nog enigszins stevig zijn.
Ja 6-9 maanden is in principe ook wel lang genoegquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzo
Maar als je een goeie wil zou ik de Bijenkorf aanraden, die heeft echt veel. Maar tja, dan wel duurder en daar heb ik tot nu toe nog nooit 1 gevonden die ik gewoon qua uiterlijk perfect vond
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik doe er ook vaak maar plusminus 6-9 maanden mee dan ofzo
Maar als je een goeie wil zou ik de Bijenkorf aanraden, die heeft echt veel. Maar tja, dan wel duurder en daar heb ik tot nu toe nog nooit 1 gevonden die ik gewoon qua uiterlijk perfect vond
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koopquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja 6-9 maanden is in principe ook wel lang genoegBeetje afwisseling kan geen kwaad. 1 keer een tas bij de Primark gekocht (enige keer dat ik daar geweest ben, wat een teleurstelling) en die was echt na 2 weken kapot en dat was in de zomervakantie (dus weinig spullen)
Nee precies, als ik nu een tas zou vinden waar ik meteen verliefd op was dan zou ik het niet erg vinden dat hij duur is. Gaat toch wel lang mee dan. Maar dat heb ik dus nooit met tassen.
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zou juist die perfecte tas willen vinden die qua looks én kwaliteit gewoon super zouden zijn, zodat je er hopelijk eens een paar jaar mee voort kan. Want nu moet ik elk half jaar wéér een tas zoeken die aan mijn eisen voldoet. Iig qua looks dan, want kwaliteit kijk ik dan niet eens meer naar als ik het bij zulke winkeltjes koop
En ik ben zelf meer van een simpele zwarte tas, die toch stijlvol is, maar geen poespas heeft en ook niet té saai. Niet te groot, maar ook niet te klein. Heb hem nog nooit gevonden
Gewoon een Eastpak joh. Of zo'n rugzak die aan de onderkant van leer is, die zijn ook populair geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
Vraag voor de vrouwen: waar kopen jullie je tassen? Ben al zo'n 58902820 weken op zoek naar een nieuwe tas (moet groot genoeg zijn voor macbook) maar kan echt niks vindenBen sowieso niet zo'n tassenliefhebber maar wordt wel vervelend dit.
Echt hè, stad en land al afgezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |